Przetargi.pl
Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Wilczęta oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych i z punktów gniazdowych w latach 2018-2019.

Gmina Wilczęta ogłasza przetarg

  • Adres: 14405 Wilczęta, Wilczęta
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 552 496 504 , fax. 552 496 503
  • Data zamieszczenia: 2017-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wilczęta
    Wilczęta 84
    14405 Wilczęta, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 552 496 504, fax. 552 496 503
    REGON: 54375200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugwilczeta.bip.doc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Wilczęta oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych i z punktów gniazdowych w latach 2018-2019.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Wilczęta oraz odbiór odpadów zebranych w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych na działce Nr 91/4 w Wilczętach (dalej PSZOK) i z punktów gniazdowych, w latach 2018 - 2019 i ich dostarczenie do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych Regionu Północnego (RIPOK) wskazanej w uchwale Nr XXIII/523/16 SEJMIKU WOJEWÓDZTWA WARMIŃSKO-MAZURSKIEGO z dnia 28 grudnia 2016 r. w sprawie uchwalenia Planu gospodarki odpadami dla województwa warmińsko-mazurskiego na lata 2016-2022, tj. do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Elblągu przy ul. Mazurskiej 42 lub do stacji przeładunkowych odpadów komunalnych w Braniewie przy ul. Stefczyka lub w Robitach k. Pasłęka, w terminie od 1 stycznia 2018 roku do 31 grudnia 2019 roku lub od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2019 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ i projekt umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 4000,00 PLN (słownie: Cztery tysiące złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) Pieniądzu, 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo –kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) Gwarancjach bankowych, 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości t.j. Dz.U. z 2016 r., poz. 359 z późn. zm.), 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Malbork/Oddział Młynary 21 8303 1029 0030 0300 0404 0002 z adnotacją: „Wadium. Odbiór odpadów komunalnych Gmina Wilczęta 2018-2019”. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego, (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument (oryginał lub kopia) potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie w Sekretariacie Urzędu Gminy Wilczęta, a jego kopia potwierdzona za zgodność, w ofercie. 3) Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 4. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 23.11.2017 r., do godz. 12:00. 5. Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy, który nie wniósł wadium lub wniósł wadium w sposób nieprawidłowy – zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7a ustawy PZP. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 uPZP, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 uPZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, zatrzymania wadium oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa uPZP. 14. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale mają odpowiednie zastosowanie do czynności przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w uPZP. UWAGA! W przypadku gdy wadium w innej formie niż pieniężnej wnoszą wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna), z treści odpowiedniego dokumentu winno wynikać, iż odnosi się on do wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie (wszystkich członków konsorcjum, wszystkich wspólników spółki cywilnej).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełniani warunki udziału w postępowaniu, jeśli wykaże , że posiada: a) aktualny wpis do Rejestru Działalności Regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonego przez Wójta Gminy Wilczęta (najpóźniej na dzień podpisania umowy z wybranym Wykonawcą), b) aktualne zezwolenie właściwego organu na transport odpadów komunalnych, w tym niebezpiecznych, będących przedmiotem zamówienia, do miejsc ich przeznaczenia. c) albo - potwierdzenie, że wykonawca jest wpisany do rejestru zawodowego, prowadzonego w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów o w/w kodach wymaga wpisu do takiego rejestru, i/lub - potwierdzenie posiadania przez wykonawcę statusu członkowskiego w określonej organizacji, od którego uzależnione jest prawo do świadczenia nabywanej przez Zamawiającego usługi w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ (oryginał) 2) Dowód wniesienia wadium 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli oferenta reprezentuje pełnomocnik – oryginał dokumentu lub kopia poświadczona notarialnie) 4) Pisemne zobowiązanie lub inny dokument podmiotów o oddaniu Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów (na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP) – załącznik nr 10 do SIWZ. 5) Zaakceptowany projekt umowy (poprzez podpisanie projektu umowy) wraz z oświadczeniem Wykonawcy o akceptacji ogólnych warunków umowy zawartych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik Nr 4 do SIWZ, 6) Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SIWZ (oryginał). Uwaga: a) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP przekazuje Zamawiającemu przedmiotowe oświadczenie w formie pisemnej, b) Wraz z oświadczeniem Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłóceń konkurencji w postępowaniu, c) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) oświadczenie składa każdy wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, każdy wspólnik spółki cywilnej,. d) Załączone ewentualnie przez wykonawcę do oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej dokumenty bądź informacje stanowiące dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach