Przetargi.pl
Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Wilkowice

Gmina Wilkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 43-365 Wilkowice, ul. Wyzwolenia 25
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 4990077 , fax. 33 4990077 w. 420
  • Data zamieszczenia: 2015-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wilkowice
    ul. Wyzwolenia 25 25
    43-365 Wilkowice, woj. śląskie
    tel. 33 4990077, fax. 33 4990077 w. 420
    REGON: 07218230900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gwwilkowice.finn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Wilkowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów komunalnych, tj. całego strumienia odpadów odebranych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Wilkowice przez okres 24 miesięcy oraz dostarczenie ich do właściwej instalacji, tj.: a) selektywnie zebrane odpady komunalne oraz zmieszane odpady komunalne do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK) prowadzonej przez Zakład Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej przy ulicy Krakowskiej 315d, b) popiół do zastępczej instalacji - EKOŁAD Sp. z o.o. w Wilkowicach zlokalizowanej przy ul. Wilkowskiej 51, 43-365 Wilkowice prowadzonej przez Ekoład Sp. z o.o. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1 Świadczenie usługi odbioru odpadów komunalnych z terenu Gminy Wilkowice powstających na terenie: a) nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, na podstawie art. 6c ust.1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, b) nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne, o których mowa w art. 6c ust.2 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, c) nieruchomości, które w części stanowią nieruchomość, na której zamieszkują mieszkańcy, a w części, na której nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne, 2.2. Sprzątanie przystanków i koszy ulicznych określonych w załączniku nr 3 do SIWZ, 2.3. Sprzątanie dzikich wysypisk w ilości około 30 Mg rocznie oraz w przypadkach losowych wywóz odpadów z pogorzelisk około 5 Mg, 2.4 Dostarczanie właścicielom nieruchomości worków do selektywnej zbiórki odpadów zgodnie z zapisami pkt. 9 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, w kolorze niebiskim lub lekko przeźroczystym o parametrach: wymiary 50/100 cm, grubość 0,50 ?m, pojemność nie mniejsza niż 100 l. Szacunkowa ilość worków jaką powinien dysponować Wykonawca to ok 8000 sztuk miesięcznie. 3. Wykaz ilości nieruchomości, objętych przedmiotem zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. Średnia liczba nowo odebranych budynków w trzech ostatnich latach wynosiła około 60 na rok. W związku z powyższym należy założyć, że około 120 budynków zostanie odebranych w okresie obowiązywania umowy o świadczenie usługi odbioru odpadów komunalnych i należy uwzględnić ją w kalkulacji ceny oferty. Informacje o odebranych nowych budynkach lub zaistniałych zmianach zostanie przekazana Wykonawcy niezwłocznie po złożeniu deklaracji przez właściciela tej nieruchomości. 4. Charakterystyka Gminy Wilkowice: a) Powierzchnia Gminy wynosi 3 450 ha i obejmuje sołectwa: Bystra, Meszna, Wilkowice. b) Liczba mieszkańców zameldowanych w Gminie Wilkowice - 13 320 (stan na 23.03.2015) c) Zabudowa jednorodzinna - ilość nieruchomości zamieszkałych - 3 387 d) Ilość nieruchomości częściowo zamieszkałych, a częściowo niezamieszkałych około 85. e) Ilość nieruchomości niezamieszkałych - około 450 f) Ilość nieruchomości wielolokalowych - około 20 g) Ilość nieruchomości o utrudnionym dojeździe do posesji: około 125. Utrudniony dostęp do nieruchomości może wynikać z: - niewystarczającej szerokości dróg dojazdowych, - rodzaju nawierzchni niektórych dróg, - warunków atmosferycznych w tym oblodzenia, zaśnieżenia itp. - ukształtowania terenu oraz znacznego nachylenia poziomego niektórych ulic są to m.in.: - Wilkowice: ul. Stroma, ul. Karpacka, ul. Pieczarkowa, ul. Borsucza - Bystra: ul. Stroma, ul. Krótka, ul. Brzozowa, - Meszna ul. Orczykowa, ul. Energetyków, ul. Rolnicza - odbiór odpadów będzie realizowany również z terenów górskich takich jak: Magurka, Nadmeszna, Bieniatka h) Łączna długość wszystkich dróg - 125 km. i) Szerokość dróg - od 2,5 - 6 m. 5. W 2014 roku ilość i rodzaj odpadów komunalnych odebranych od właścicieli nieruchomości (zamieszkałych i niezamieszkałych), położonych na terenie gminy Wilkowice, przez uprawniony podmiot (dane z załączników do faktur za zagospodarowanie odpadów komunalnych) przedstawia się następująco: NAZWA MASA [Mg] niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne 1339,7 segregowane odpady komunalne 455,1 inne odpady ulegające biodegradacji (w tym z cmentarzy) 38,63 zmieszane odpady wielkogabarytowe 51,7 popiół 626,7 Suma 2511,8 Przewidywany strumień wszystkich odpadów komunalnych bezpośrednio z nieruchomości na czas trwania umowy na rok wynosi około 2 800 Mg. Podane ilości odpadów zostały udostępnione w celu sporządzenia oferty. Faktyczne ilości odpadów mogą nie pokrywać się z danymi Zamawiającego. Przy kalkulacji cen Wykonawca powinien polegać również na swojej wiedzy i doświadczeniu. 6. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania Harmonogramu odbierania odpadów, z uwzględnieniem poszczególnych rodzajów odpadów. Pierwszy harmonogram dotyczący nieruchomości zamieszkałych obejmujący okres od miesiąca lipca 2015 r. do grudnia 2015 r. powinien być zgodny z harmonogramem stanowiącym - załącznik nr 4 do SIWZ. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera - załącznik nr 1 do SIWZ. 8. Szczegółowy opis sposobu realizacji przedmiotu zamówienia zawiera - załącznik nr 10 do SIWZ - Wzór umowy. 9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: 20 000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 08.05.2015r. do godz. 13:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądza, b) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancji bankowych, d) gwarancji ubezpieczeniowych, e) poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Gminy Wilkowice: Bank Spółdzielczy w Bystrej ul. Zdrojowa 11 , nr 41-8133-0003-0000-0244-2000-0018, a kserokopię potwierdzenia wpłaty potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy dołączyć do oferty. 5. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w pokoju nr 405- Kasa Gminy Wilkowice, ul. Wyzwolenia 25, a kserokopię/e potwierdzoną/e za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy dołączyć do oferty. 6. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 7. W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może zatrzymać wadium wraz z odsetkami. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone w: 1) art. 46 ust. 4a. ustawy PZP tj. wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, tj.: jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. W treści dokumentu wadialnego należy zawrzeć bezwarunkowy obowiązek wypłaty wadium przez gwaranta (poręczyciela) na pierwsze wezwanie Zamawiającego, w razie zgłoszenia przez Zamawiającego okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gwwilkowice.finn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach