Przetargi.pl
Odbiór odpadów do utylizacji

Miasto Rybnik - Rybnickie Służby Komunalne ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, ul. Jankowicka 41 B
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 4329540 , fax. 0-32 4329550
  • Data zamieszczenia: 2009-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik - Rybnickie Służby Komunalne
    ul. Jankowicka 41 B 41 B
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 0-32 4329540, fax. 0-32 4329550
    REGON: 27150554300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rsk.rsi.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór odpadów do utylizacji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr 1:Przedmiotem zamówienia jest odbiór do utylizacji odpadów: Odpady z remontów i przebudowy dróg - kod odpadu 17 01 81 w ilości do 100 ton. Zadanie nr 2:Przedmiotem zamówienia jest odbiór do utylizacji odpadów: Asfalt inny niż wymieniony w 17 03 01 - kod odpadu 17 03 02 w ilości do 150 ton. Zadanie nr 3:Przedmiotem zamówienia jest odbiór do utylizacji odpadów: Odpady ze studzienek kanalizacyjnych - kod odpadu 20 03 06 w ilości do 100 ton. Zadanie nr 4:Przedmiotem zamówienia jest odbiór do utylizacji odpadów: Odpady z targowisk - kod odpadu 20 03 02 w ilości do 700 ton. Zadanie nr 5: Przedmiotem zamówienia jest odbiór do utylizacji odpadów: Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - kod odpadu 20 03 01 w ilości do 1000 ton. Zadanie nr 6:Przedmiotem zamówienia jest odbiór do utylizacji odpadów: Odpady z czyszczenia ulic i placów - kod odpadu 20 03 03 w ilości do 600 ton. Szczegóły zostały ujęte w SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (art.23 Pzp) Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić i wskazać Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ust.2 Pzp). W przypadku oferty składanej przez konsorcjum, Zamawiający, dokonując oceny, czy konsorcjum spełnia wymagania określone w SIWZ, uwzględni uprawnienia, posiadaną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, personel oraz sytuację ekonomiczną i finansową członków konsorcjum - wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane. Do oferty powinny zostać załączone dokumenty wskazane w punkcie V ppkt od 1-3 SIWZ, przygotowane odrębnie w odniesieniu do każdego z członków konsorcjum. Wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie Umowy zgodnie z jej postanowieniami. Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie oferty konsorcjum. Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty na zasadzie spełnia/ nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2), 3.Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (załącznik nr 3), 4.Aktualna decyzja dotycząca gospodarowania odpadami w zakresie odbioru i utylizacji ww. odpadów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rsk.rsi.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach