Przetargi.pl
Odbiór odpadów

Metro Warszawskie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 02-798 Warszawa, ul. Wilczy Dół
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48226554000 , fax. +48226433997
  • Data zamieszczenia: 2020-01-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Metro Warszawskie Sp. z o.o.
    ul. Wilczy Dół 5
    02-798 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48226554000, fax. +48226433997
    REGON: 01531459200000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór odpadów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem Zamówienia jest odbiór odpadów w roku 2020 z terenu Metra Warszawskiego. Zakres Przedmiotu Zamówienia obejmuje odbiór odpadów wskazanych w załączniku do Specyfikacji Technicznej. Zamawiający podzielił Przedmiot Zamówienia na 2 Zadania (części):  Zadanie 1 – odbiór odpadów komunalnych innych oraz odpadów budowlanych  Zadanie 2 – odbiór odpadów technologicznych Szczegółowy opis wykonania Przedmiotu Zamówienia, został określony w Specyfikacji Technicznej wraz z załącznikiem, stanowiącą załącznik nr 1 do SIWP i będącej jej integralną częścią Przedmiot Zamówienia zostanie wykonany zgodnie z: 1) Specyfikacją Techniczną wraz z załącznikiem (zał. nr 1 do SIWP), 2) Wzorem Umowy (zał. nr 6 do SIWP) Zamawiający dopuszcza składanie ofert na jedno lub więcej Zadań, z zastrzeżeniem, że oferta musi być złożona na pełny zakres oferowanego Zadania. Zamawiający zastrzega, że ilości poszczególnych odpadów, wskazane w załączniku do Specyfikacji Technicznej są jednocześnie ilościami maksymalnymi, jakie będą odbierane przez Wykonawcę. Podczas realizacji zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia poszczególnych ilości. Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia z tego tytułu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 7. Wymagania dotyczące wadium. 7.1 Wykonawca przed złożeniem oferty wniesie wadium na okres związania ofertą w wysokości:  Zadanie 1: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w tym zadaniu;  Zadanie 2: 1 000,00 zł (słownie złotych: tysiąc 00/100), 7.2 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem, na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany poniżej. 7.3 Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu zostanie wniesione na rachunek bankowy Metra Warszawskiego Sp. z o.o., Bank Pekao S.A. nr 61 1240 6003 1111 0000 4947 4518. 7.4 Wadium może też być wnoszone w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn.zm.). 7.5 Dokumenty, o których mowa w pkt. 7.4., Wykonawca zobowiązany jest złożyć w oryginale przed złożeniem oferty oraz przed upływem terminu składania ofert, w siedzibie Metra Warszawskiego Sp. z o.o., bud. 3A w pok. 310 w Dziale Finansowym. Godziny przyjęć wadium w Dziale Finansowym: 10.00-14.00. 7.6 W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu na rachunek bankowy Metra Warszawskiego Sp. z o.o., Wykonawca składa wraz z ofertą kserokopię poręczeń lub gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych, oraz poręczeń udzielonych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 7.7 W przypadku składania wadium w formie gwarancji powinna ona być co najmniej gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie oraz powinna zostać sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem, w tym zgodnie z przepisami ustawy Pzp. 7.8 Zamawiający zwraca, zatrzymuje oraz żąda ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art.46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający określa następujący sposób, w jaki sposób Wykonawcy składający ofertę w danym zadaniu muszą wykazać spełnienie ww. warunku: ZADANIE 1: Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że: A) Posiada zezwolenie na zbieranie odpadów i/lub przetwarzanie odpadów niebezpiecznych oraz innych niż niebezpieczne, o kodach odpadów nr 170101 oraz 170107; B) Posiada wpis do „rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami” (BDO) (o którym mowa w art. 49 ust.1 pkt.4) ustawy o odpadach z dnia 14.12.2012.(t.j. Dz.U z 2019r. poz.701 z późn.zm.), prowadzonego przez Marszałka Województwa jako:  Zbierający lub przetwarzający odpady – dział XI BDO;  Transportujący odpady – dział VII BDO;  Posiadający wpis do rejestru prowadzących działalność regulowaną - dział XI BDO; C) Jest wpisany do rejestru działalności regulowanej, prowadzonego przez wójta, burmistrza lub prezydenta miasta, właściwego ze względu na miejsce odbierania komunalnych od właścicieli nieruchomości – zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U z 2019 poz.2010 z późn. zm.) ZADANIE 2: Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że: A) Posiada zezwolenie na zbieranie odpadów i/lub przetwarzanie odpadów niebezpiecznych oraz innych niż niebezpieczne, o kodach odpadów wskazanych w załączniku do Specyfikacji Technicznej – Zadanie 2 B) Posiada wpis do „rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami” (BDO) (o którym mowa w art. 49 ust.1 pkt.4) ustawy o odpadach z dnia 14.12.2012.(t.j. Dz.U z 2019r. poz.701 z późn.zm.), prowadzonego przez Marszałka Województwa jako:  Zbierający lub przetwarzający odpady – dział XI BDO;  Transportujący odpady – dział VII BDO;  Zbierający zużyty sprzęt – dział IV BDO;  Prowadzący zakład przetwarzania zużytych baterii lub zużytych akumulatorów – dział V BDO (jeżeli będzie prowadził tego typu działalność w ramach przedmiotowej usługi).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, wraz z ofertą składa: 1) wypełniony formularz cenowy (zał. nr 2A do SIWP); 2) wypełnione oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania (zał. nr 3 do SIWP); 3) pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta jest podpisana przez pełnomocnika lub została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (o ile upoważnienie nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty) w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 4) dokument potwierdzający brak podstaw wykluczenia z przesłanek, o których mowa w art. 24 ust.5 pkt 1) ustawy Pzp: odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 5) dokumenty potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt.5.1.2 SIWP: ZADANIE 1:  Kopię decyzji, wydaną przez organ właściwy odpowiednio ze względu na miejsce zbierania lub przetwarzania odpadów, zezwalającą Wykonawcy na zbieranie i/lub przetwarzanie odpadów niebezpiecznych oraz innych niż niebezpieczne, o kodach odpadów nr 170101 oraz 170107.  Wypełnione oświadczenie dotyczące wpisu do rejestru podmiotów wprowadzających produkt, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (zał. nr 4 do SIWP);  Zaświadczenie i wpis do rejestru działalności regulowanej wystawione przez właściwy organ samorządu terytorialnego, właściwego ze względu na miejsce odbierania komunalnych od właścicieli nieruchomości. ZADANIE 2:  Kopię decyzji, wydaną przez organ właściwy odpowiednio ze względu na miejsce zbierania lub przetwarzania odpadów, zezwalającą Wykonawcy na zbieranie i/lub przetwarzanie odpadów niebezpiecznych oraz innych niż niebezpieczne, o kodach odpadów wskazanych w załączniku do Specyfikacji Technicznej – zadanie 2  Wypełnione oświadczenie dotyczące wpisu do rejestru podmiotów wprowadzających produkt, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, (zał. nr 4 do SIWP);

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach