Gmina Stawiguda ogłasza przetarg
- Adres: 11-034 Stawiguda, ul. Olsztyńska
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 895 126 475 , fax. 895 126 910
- Data zamieszczenia: 2020-12-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Stawiguda
ul. Olsztyńska 10
11-034 Stawiguda, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 895 126 475, fax. 895 126 910
REGON: 00000000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.stawiguda.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbiór komunalnych osadów ściekowych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa bieżącego odbioru komunalnych osadów ściekowych — kod odpadu 19 08 05 wytwarzanych w oczyszczalni ścieków w Stawigudzie. 2. Przedmiotową usługę należy wykonać zgodnie z przepisami określającymi transport, zagospodarowanie lub przetwarzanie odpadu — ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz.797 ze zm.) i ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1219, 1378, 1565 ze zm.). 3. Szczegółowy zakres rzeczowy obejmuje bieżący odbiór odpadów z oczyszczalni ścieków w Stawigudzie, ul. Torfowa 4. Przewidywana ilość osadu wytworzonego w okresie ważności umowy - około 400 ton. 4. Osad odbierany będzie w kontenerze KP30, średnio jeden raz w tygodniu. 5. Wykonawca świadczyć będzie usługi na podstawie poszczególnych zgłoszeń odbioru składanych przez Zamawiającego telefonicznie lub pocztą email. Termin odbioru osadów nie może wynosić więcej niż 2 dni robocze. 6. Zamawiający każdorazowo wystawi dla partii odpadu dokument w systemie BDO. 7. Wykonawca dokona kontrolnego przeważenia odpadu w uzgodnionych terminach. 8. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania stosownych pozwoleń i uprawnień do zagospodarowania odpadu 19 08 05 zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 06.02.2015 r. w sprawie komunalnych osadów ściekowych (Dz. U. z 2015 poz. 257). 9. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający podczas realizacji zamówienia, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę/spółdzielczej umowy o pracę osób, które będą wykonywać następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: Załadunek, rozładunek oraz kierowanie pojazdami specjalistycznymi do odbioru odpadów komunalnych. Z przedmiotowego obowiązku wyłączone są osoby, które będą nadzorowały/kierowały realizacją usług objętych zamówieniem, a które mogą być zatrudnione przez Wykonawcę także w ramach innych stosunków prawnych dopuszczonych przez obowiązujące prawa. 10. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy lub Podwykonawcy odnośnie spełniania wymogu, o którym mowa w Rozdziale III pkt. 10 SIWZ. 11. W ramach sprawowanych czynności kontrolnych Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzania spełniania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, 3) przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania świadczeń. 12. W trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu dowody potwierdzające spełnianie wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w Rozdziale III pkt. 10 SIWZ, na każde jego wezwanie, w wyznaczonym w wezwaniu terminie. 13. Dowody, o których mowa w Rozdziale III pkt. 13 SIWZ, to w szczególności: 1) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego; Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte żądaniem Zamawiającego czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawę umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiar etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy, 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopie umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopie umów o pracę powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji; 5) wykaz wszystkich pracowników Wykonawcy/Podwykonawcy, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, którzy uczestniczą w realizacji niniejszego zamówienia. Wykaz winien zawierać co najmniej następujące informacje: imię i nazwisko, termin obowiązywania umowy o pracę (od dnia – do dnia), rodzaj /zakres wykonywanych czynności/usług. 14. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania wymogu zatrudniania na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwrócenia się do Państwowej Inspekcji Pracy o przeprowadzenie kontroli. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90410000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli: 1) Wykonawca posiada aktualne zezwolenie Starosty lub Prezydenta miasta na prawach powiatu właściwego ze względu na miejsce siedziby lub zamieszkania transportującego odpady komunalne oraz wynikające z rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 06 lutego 2015 r. w sprawie komunalnych osadów ściekowych (Dz. U. rok 2015 poz. 257); 2) posiada wpis do Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO) w zakresie koniecznym do realizacji umowy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – Załącznik nr 1 do SIWZ; 4) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo – wymagana forma dokumentu – oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza (zgodnie z art. 98 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie – Dz. U. z 2013 r., poz. 829, z poźn. zm.); 5) oświadczenie o podwykonawcach – załącznik nr 4A do SIWZ; 6) Informacja art. 91 ust. 3a ustawy Pzp – załącznik nr 4B do SIWZ; 7) Oświadczenie dotyczące spełnienia wymogów Zamawiającego w zakresie zatrudnienia pracowników – załącznik nr 4C do SIWZ; 8) Informacja art. 24 ust. 11 ustawy Pzp – załącznik nr 5 do SIWZ; 9) Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – załącznik nr 6.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną