Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowywanie odpadów komunalnych z terenu gminy Piecki

Gmina Piecki ogłasza przetarg

  • Adres: 11710 Piecki, ul. Zwycięstwa
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 897 422 029 , fax. 897 422 065
  • Data zamieszczenia: 2017-04-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piecki
    ul. Zwycięstwa 34
    11710 Piecki, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 897 422 029, fax. 897 422 065
    REGON: 51074275800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowywanie odpadów komunalnych z terenu gminy Piecki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pod nazwą: Odbiór i zagospodarowywanie odpadów komunalnych z terenu gminy Piecki składającej się z trzech zadań: Zadanie A Odbiór odpadów komunalnych zmieszanych od właścicieli nieruchomości na terenie gminy Piecki. Zadanie B Odbiór i zagospodarowanie selektywnie zebranych odpadów od właścicieli nieruchomości na terenie gminy Piecki. Zadanie C Odbiór i zagospodarowanie odpadów zgromadzonych w ogólnodostępnych pojemnikach do selektywnej zbiórki odpadów (typu „dzwon”) ustawionych na terenie gminy Piecki. 2 Zakres zamówienia Przedmiot zamówienia – Zadanie A i B: - odbiór odpadów komunalnych zmieszanych oraz odpadów zielonych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Piecki i transport (przekazanie) do Stacji Przeładunkowej w Polskiej Wsi, gm. Mrągowo wchodzącej w skład regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych; - odbiór i zagospodarowanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Piecki. Pod pojęciem nieruchomości niezamieszkałych należy rozumieć: - nieruchomości rekreacyjno-wypoczynkowe, wykorzystywane jedynie przez część roku, - nieruchomości wykorzystywane do prowadzenia działalności gospodarczej, w tym: lokale handlowe, zakłady usługowe i produkcyjne, punkty handlowe poza lokalem, lokale i punkty gastronomiczne, hotele i pensjonaty, - rodzinne ogrody działkowe, - budynki i obiekty oświaty i użyteczności publicznej, w tym: szkoły i przedszkola, urzędy, świetlice wiejskie, cmentarze, plaże, boiska sportowe. Przedmiotem zamówienia – Zadanie C jest: - odbiór i zagospodarowanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych gromadzonych w ogólnodostępnych pojemnikach do selektywnej zbiórki odpadów typu „dzwon” ustawionych na terenie Gminy Piecki w 31 punktach (79 sztuk pojemników). Selektywna zbiórka w ogólnodostępnych pojemnikach typu „dzwon” obejmuje odpady: tworzywa sztuczne, szkło, papier i tekturę. Powierzchnia Gminy Piecki wynosi 31.448 ha. Gmina podzielona jest na 25 jednostek administracyjnych (24 sołectwa + osiedle 35-lecia PRL w Pieckach ). Liczba mieszkańców Gminy Piecki wg. stanu na 31.12.2016 r. wynosi 7861 osób. Z deklaracji złożonych przez mieszkańców do końca marca 2017 r. wynika, że na terenie Gminy faktycznie zamieszkuje 5768 osób w 2007 gospodarstwach domowych. Zgodnie z danymi z ewidencji podatkowej na terenie gminy Piecki znajduje się 318 nieruchomości rekreacyjno-wypoczynkowych oraz 141 nieruchomości wykorzystywanych do prowadzenia działalności gospodarczej. Wykaz nieruchomości rekreacyjno-wypoczynkowych, nieruchomości wykorzystywanych do prowadzenia działalności gospodarczej oraz pozostałych nieruchomości niezamieszkałych zmieszczono Załączniku nr 1. Wykonawca przy kalkulacji ceny ofertowej musi uwzględnić fakt, iż rzeczywista ilość obsługiwanych gospodarstw domowych oraz nieruchomości niezamieszkałych może ulec zmianie do dnia podpisania umowy oraz zmieniać się w trakcie realizacji zamówienia. 3 Zamawiający informuje, że: 3.1. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający wskazał jakiekolwiek znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, dopuszcza się możliwość składania ofert równoważnych. 3.2. Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych wytrzymałościowych, jakościowych, wydajnościowych równoważnych z opisem wskazanym przez Zamawiającego. Pod pojęciem „parametry” rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość itp. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów, materiałów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalności niż określone w dokumentacji technicznej. 3.3. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 Pzp musi wykazać, że oferowane materiały spełniają warunki określone przez Zamawiającego. 3.4. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia tj. w dokumentacji technicznej. 3.5. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. 3.6. Zamawiający w oparciu o art. 29 ust. 3a Pzp wymaga aby Wykonawca (Podwykonawca) zatrudniał na umowę o pracę osoby wykonujące czynności kierowania pojazdami lub osoby wykonujące tzw. prace fizyczne, związane z przedmiotem zamówienia opisanym w niniejszej SIWZ w całym okresie objętym zamówieniem. 3.7. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający będzie uprawniony do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane powyżej. 3.8. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny - Wykonawca na żądanie Zamawiającego w ciągu 7 dni przedkłada Zamawiającemu do wglądu zanonimizowane dokumenty potwierdzające zatrudnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób wykonujących przy realizacji przedmiotowego zamówienia czynności wskazane przez Zamawiającego, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3.9. Sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań: a) kara umowna: 500,00 zł za dopuszczenie do wykonywania prac określonych w pkt. 3.6 osób niezatrudnionych na podstawie umowy o pracę, za każdy stwierdzony przypadek naruszenia obowiązku, b) kara umowna: 300,00 zł za każdy dzień opóźnienia w złożeniu oświadczenia, o którym mowa w pkt.3.8 c) kara umowna: 300,00 zł za każdy dzień opóźnienia w przedstawieniu Zamawiającemu na żądanie zanonimizowanych dokumentów potwierdzających zatrudnienie przez Wykonawcę lub podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób wykonujących przy realizacji przedmiotowego zamówienia czynności wskazane przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania, Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 15 000,00 zł. (słownie: piętnaście tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 3. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie niepieniężnej, kserokopia takiego dokumentu powinna stanowić integralną część oferty, natomiast oryginał dokumentu winien być dołączony do oferty tak, aby można było przekazać go do depozytu w Referacie Finansowym Urzędu Gminy, bez potrzeby rozpinania oferty. 4. Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz Zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 5. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: w Warmińsko-Mazurskim Banku Spółdzielczym O/Piecki: 30 9364 0000 2006 0001 0120 0005 z dopiskiem „Odbiór i zagospodarowywanie odpadów komunalnych z terenu gminy Piecki” w terminie do dnia 02.05.2017 r. do godz. 1030, a kopię dowodu wpłaty dołączyć do oferty. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium wniesione przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający będzie uważał za skuteczne wniesienie wadium tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ust.1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 11. W ofercie należy wpisać nr konta, na które Zamawiający będzie mógł zwrócić wadium wniesione w pieniądzu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach