Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych, skratek oraz zawartości piaskowników wytworzonych przez oczyszczalnię ścieków w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Zakroczymiu

Zakład Gospodarki Komunalnej w Zakroczymiu ogłasza przetarg

  • Adres: 05170 Zakroczym, ul. Parowa Okólna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 7852882 , fax. 0-22 7853195
  • Data zamieszczenia: 2016-12-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej w Zakroczymiu
    ul. Parowa Okólna
    05170 Zakroczym, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 7852882, fax. 0-22 7853195
    REGON: 1562825000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych, skratek oraz zawartości piaskowników wytworzonych przez oczyszczalnię ścieków w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Zakroczymiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych, skratek oraz zawartości piaskowników, które zostaną wytworzone przez oczyszczalnię ścieków w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Zakroczymiu: 1) ustabilizowane komunalne osady ściekowe, o kodzie 19 08 05, 2) skratki, o kodzie 19 08 01, 3) zawartość piaskowników, o kodzie 19 08 02. 2. Szacunkowa ilość wytworzonych odpadów przeznaczonych do odzysku lub unieszkodliwienia wynosi odpowiednio: 1) szacunkowa ilość ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych w skali miesiąca wynosi około 70 Mg; ilość może być różna, w zależności od pory roku; przewidywana ilość komunalnych osadów ściekowych w trakcie realizacji zamówienia wynosi 840 Mg; 2) szacunkowa ilość skratek w skali miesiąca wynosi około 1 Mg; ilość może być różna, w zależności od pory roku; przewidywana ilość skratek w trakcie realizacji zamówienia wynosi 12 Mg; 3) szacunkowa ilość piasku z piaskownika w skali miesiąca wynosi około 2 Mg; ilość może być różna, w zależności od pory roku; przewidywana ilość piasku z piaskownika w trakcie realizacji zamówienia wynosi 24 Mg. 3. Ilości wytworzonych odpadów z oczyszczalni ścieków przeznaczonych do odzysku lub unieszkodliwienia podana w SIWZ jest ilością orientacyjną i została podana w celu porównania ofert. Faktyczne ilości przedmiotowych odpadów mogą nie pokrywać się z podanymi przez Zamawiającego ilościami szacunkowymi. 4. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej (na własny koszt) na terenie objętym zakresem rzeczowym zadania, zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i rzetelnej wyceny przedmiotu zamówienia. 5. Szczegółowy opis i zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji podany jest we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. 3. SPOSÓB WYKONYWANIA USŁUGI 1. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi z należytą starannością, rozumianą jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia, w oparciu o aktualne unormowania prawne wynikające z postanowień ustawy o odpadach, zgodnie z obowiązującymi standardami, zasadami oraz etyką zawodową. 2. Zamawiający nie przewiduje możliwości stosowania ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych w sposobie wykorzystania określonym w art. 96 ust. 1 pkt 1, 4 ustawy o odpadach. 3. Wykonawca przyjmuje na siebie całkowitą odpowiedzialność za gospodarowanie przedmiotowymi odpadami i jest obowiązany do ich zagospodarowania w sposób zgodny z obowiązującym prawem. 4. Komunalne osady ściekowe oraz skratki i piasek z piaskownika przeznaczone do odzysku lub unieszkodliwienia będą przewożone transportem Wykonawcy. 5. Odbiór odpadów z terenu oczyszczalni ścieków możliwy będzie w dni robocze: od poniedziałku do piątku w godzinach od 7: 00 do 15: 00, po wcześniejszym umówieniu się na odbiór. 6. Wywóz wytworzonych odpadów odbywać się będzie z częstotliwością: 1) ustabilizowane komunalne osady ściekowe, będą wywożone w ciągu maksymalnie 6 godzin, od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego (faksem lub e-mailem), w zależności od potrzeb tj. po wypełnieniu kontenera - przewidywana częstotliwość to, co najmniej 1 raz - w każdy dzień roboczy; 2) skratki będą wywożone w ciągu 24 godzin, po zgłoszeniu przez Zamawiającego (faksem lub e-mailem) - przewidywana częstotliwość to, co najmniej - 1 raz w miesiącu; 3) piasek z piaskownika, będzie wywożony w ciągu 24 godzin, po telefonicznym zgłoszeniu przez Zamawiającego - przewidywana częstotliwość to, co najmniej - 1 raz w miesiącu. 7. W przypadku opóźnienia w odbiorze odpadów Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za przyrost odpadów wywołany czynnikami atmosferycznymi. Wykonawca wówczas organizuje we własnym zakresie i na własny koszt, przeładunek nadmiaru odpadów, za który to nadmiar Zamawiający nie ponosi kosztów związanych z ich zagospodarowaniem. 8. Przy przeładunkach, załadunkach odpadów Wykonawca jest zobowiązany we własnym zakresie doprowadzić teren objęty załadunkami, przeładunkami do stanu pierwotnego (uprzątnięcie placu po odpadzie). 9. Środki transportu Wykonawcy winny zapewniać utrzymanie nawierzchni dróg pod względem czystości (zarówno zakładowych i publicznych), w trakcie realizacji zamówienia i każdorazowo po jej zakończeniu. 10. Transport Wykonawcy wykorzystywany podczas wywozu odpadów winien być przystosowany do przewozu tego typu ładunku oraz winien posiadać aktualne zezwolenie odpowiedniego organu w zakresie transportu odpadów. Środki służące do transportu muszą być szczelne (nie powodujące wycieków i wydostawania się na zewnątrz odwodnionego osadu ściekowego, skratek oraz zawartości piaskowników), przystosowane do wywozu osadów i pozwalające na ich odbiór z oczyszczalni. 11. Kontenery, przyczepy ciągnikowe oraz samochody transportujące odpady muszą być w dobrym stanie technicznym, a podstawiane w celu ich załadunku muszą być czyste (pozbawione resztek odpadów). 12. Potwierdzenie przyjęcia komunalnych osadów ściekowych oraz skratek i piasku z piaskownika odbywać się będzie każdorazowo na podstawie „Karty Przekazania Odpadu”, zgodnie z obowiązującym wzorem, określonym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 12.12.2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz.U. 2014 poz. 1973), potwierdzonej pod względem ilościowym przez Zamawiającego i Wykonawcę. 13. Każda partia (samochód) osadu musi być zważona na wadze elektronicznej i potwierdzona dokumentem ważenia. Koszt ważenia ponosi Wykonawca; 14. Wykonawca, na swój koszt, zobowiązany jest do zaopatrzenia oczyszczalni ścieków w odpowiednie pojemniki i kontenery oraz do ich sukcesywnego zamiennego podstawiania. Dopuszcza się możliwość: 1) podstawiania zamiennych pojemników na skratki i zawartość piaskownika o pojemności nie mniejszej niż 1,1 m³, 2) podstawiania zamiennych kontenerów na ustabilizowane komunalne osady ściekowe o pojemności nie mniejszej niż 5 m³, z zastrzeżeniem iż wymiary kontenerów muszą umożliwiać ich ustawienie pod podajnikiem wychodzącym z wirówki. 15. Wykonawca nie może zaciągać, w imieniu Zamawiającego, żadnych zobowiązań mogących narazić Zamawiającego na straty materialne i finansowe. Dotyczy to w szczególności decyzji związanych ze sposobem realizacji zamówienia. 16. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą wyłącznie przez ustanowionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. 17. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, w okresie realizacji umowy. 18. W przypadku wystąpienia opóźnienia w wywiązaniu się przez Wykonawcę z niniejszej umowy, Zamawiający ma prawo zlecić odbiór, transport i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) odpadów innemu wykonawcy (podmiotowi) na koszt i ryzyko Wykonawcy. Zlecenie, o którym mowa powyżej może nastąpić po uprzednim jednokrotnym wezwaniu Wykonawcy do wykonania usługi, przesłanym pocztą elektroniczną (e-mailem) lub faksem. Niewykonanie usługi w ciągu 3 dni roboczych, licząc od dnia wezwania, upoważniać będzie Zamawiającego do zlecenia odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów innemu wykonawcy (podmiotowi) i obciążenia kosztami tej usługi Wykonawcę niniejszej umowy. 19. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów bhp podczas realizacji przedmiotu zamówienia. 20. Wykonawca, z którym będzie zawarta umowa, zobowiązuje się do wyznaczenia osoby odpowiedzialnej za realizację przedmiotu zamówienia oraz podania numeru telefonu, pod którym wyznaczona osoba będzie dostępna przez 24 godziny na dobę, w czasie realizacji zamówienia. POZOSTAŁE DANE DOT. WYKONANIA USŁUGI Zamawiający określa w rozdziale X części 1 SIWZ wymagania (zgodnie z art. 29 ust. 3A ustawy Pzp) zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysięcy złotych i 00/100). Wadium musi być wniesione przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach