Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych i skratek z oczyszczalni ścieków w Jazowsku oraz oczyszczalni ścieków w Łącku przez okres 15 miesięcy

Zakład Gospodarki Komunalnej w Łącku ogłasza przetarg

  • Adres: 33390 Łącko, Łącko
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-18 4445558 , fax. 0-18 4445558 wew. 9
  • Data zamieszczenia: 2017-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej w Łącku
    Łącko 755
    33390 Łącko, woj. małopolskie
    tel. 0-18 4445558, fax. 0-18 4445558 wew. 9
    REGON: 49193609500000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych i skratek z oczyszczalni ścieków w Jazowsku oraz oczyszczalni ścieków w Łącku przez okres 15 miesięcy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi w zakresie wywozu i zagospodarowania odpadów stałych z oczyszczalni ścieków w Łącku i w Jazowsku tj. 1) Wywóz i zagospodarowanie osadu nadmiernego (ustabilizowany komunalny osad ściekowy - kod odpadu 19 08 05) pochodzącego z bieżącej pracy oczyszczalni ścieków w Łącku i Jazowsku w ilości nieprzekraczającej 1610 ton. 2) Wywóz i zagospodarowanie skratek - kod odpadu 19 08 01 pochodzących z bieżącej pracy oczyszczalni ścieków w Łącku i Jazowsku w ilości nieprzekraczającej 80 ton. 2. Rozliczanie się za odbiór osadu i skratek będzie następować na podstawie raportów wagowych oraz kart przekazania odpadów za miesiąc, w którym usługa została wykonana. 3. W myśl obowiązujących przepisów, odpowiedzialność za odpady przechodzi z Zamawiającego na Wykonawcę umowy z chwilą ich przekazania. Zamawiający jako wytwórca odpadu przekaże odpady Wykonawcy, który ma zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarowania tymi odpadami (art. 27 ust 2 i 3 ustawy o odpadach). Jeżeli Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu z uwagi na fakt, że nie posiada któregokolwiek z wymaganych zezwoleń może on ubiegać się o udzielenie zamówienia występując wspólnie z innym Wykonawcą (tworząc np. konsorcjum), który posiada zezwolenie w tym zakresie. Odzysk lub unieszkodliwianie ustabilizowanych osadów ściekowych powinno odbywać się zgodnie z zasadami postępowania z odpadami określonymi w obowiązujących przepisach: - Ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1987 ze zm.) - Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo Ochrony Środowiska ( t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 519 ze zm.) - Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzoru dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1973 ) Zamawiający nie przewiduje możliwości zastosowania ustabilizowanych osadów komunalnych bezpośrednio w sposobie wykorzystania określonym w art. 96 ustawy o odpadach z dnia 14.12.2012 roku (Dz. U. z 2016 roku poz. 1987 ze zm.), tj.: Nie przewiduje się sposobów zagospodarowania osadów określonych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 6 lutego 2015 r. w sprawie komunalnych osadów ściekowych. ( Dz. U. 2015 r. poz. 257). Zamawiający dopuszcza pozostałe procesy odzysku i unieszkodliwiania odpadów przewidziane ustawą o odpadach. Wykonawca określi w ofercie sposób i miejsce odzysku lub unieszkodliwiania odpadów. 4. Wykonawca zapewni systematyczny, bieżący odbiór osadu nadmiernego i skratek ze względu na brak na oczyszczalniach składowiska pozwalającego na ich magazynowanie. Odbiór osadu i skratek musi odbywać się także w temperaturach poniżej 0°C. Wykonawca po podpisaniu umowy dostarczy na oczyszczalnię ścieków w Łącku i na Oczyszczalnię ścieków w Jazowsku po dwa kontenery o pojemności od 7-8 m³ w tym jeden z dwóch kontenerów zamknięty na oczyszczalnię w Jazowsku. W okresie trwania umowy Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia kontenerów zamiennych w czasie odbioru kontenerów pełnych, tak aby przez cały czas trwania umowy na oczyszczalniach ścieków w Łącku i w Jazowsku znajdowały się po 2 szt. kontenerów umożliwiających prawidłowe funkcjonowanie oczyszczalni ścieków. Transport odpadów z oczyszczalni w Łącku i Jazowsku do miejsca ich odzysku lub unieszkodliwienia będzie odbywał się pojazdami i na koszt Wykonawcy. Pojazdy Wykonawcy wykorzystywane podczas wywozu odpadów winny być przystosowane do przewozu tego typu ładunków oraz zapewniać utrzymanie nawierzchni dróg pod względem czystości w trakcie realizacji zadania i każdorazowo po jego zakończeniu. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów w godzinach pracy oczyszczalni, tj.: - z oczyszczalni w Łącku w dni robocze w godzinach od 7:00 do 18:00, - z oczyszczalni w Jazowsku w dni robocze od 7:00 do 15:00. Wykonawca będzie miał obowiązek ważenia każdej partii wywożonych odpadów na wadze samochodowej znajdującej się w Czerńcu na działce nr 1617/10. Waga jest własnością Zamawiającego. Wykonawca nie będzie obciążany przez Zamawiającego za usługę ważenia odpadów. Waga posiada legalizację do 25 ton. W oparciu o wartości wskazane przez wagę będą sporządzane przez Zamawiającego dowody wagowe w 2 egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron. Na podstawie otrzymanych dowodów wagowych Wykonawca na koniec miesiąca sporządzi raport wagowy, według wzoru stanowiącego - załącznik nr 8 do SIWZ, który będzie podstawą do wystawienia faktury zbiorczej. Wystawioną fakturę wraz z raportem wagowym i dokumentami potwierdzającymi wywóz Wykonawca przekazuje do Zamawiającego do 10 dnia każdego miesiąca. 5. Czas reakcji na zgłoszenie wywozu osadów bądź skratek. Wykonawca zadeklaruje w formularzu ofertowym, z zastrzeżeniem że czas reakcji nie może być dłuższy niż 72 godziny. Zgłoszenia wywozu osadów lub skratek dokonywane będą przez Zamawiającego drogą e’mail lub telefonicznie. 6. Zamawiający umożliwi wykonawcy wizję lokalną na terenie oczyszczalni i miejsca ważenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, określone art.22 ust.1 pkt.1b ustawy, tj. posiadający: a) zezwolenie na transport odpadów – art. 233 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 1987) jeżeli nie został utworzony rejestr, o którym mowa w art. 49 ust. 1 tej ustawy. b) decyzję pozwalającą na odzysk i unieszkodliwianie odpadów - art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 1987 ze zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedłoży Zamawiającemu pisemny wykaz pracowników Wykonawcy lub podwykonawcy, o których mowa w pkt 8 lit.a. SIWZ ze wskazaniem czynności, jakie będą oni wykonywać.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach