Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenu Gminy Płużnica

Gmina Płużnica ogłasza przetarg

  • Adres: 87-214 Płużnica, Płużnica
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 687 52 00, , fax. 56 688 73 91
  • Data zamieszczenia: 2020-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Płużnica
    Płużnica 60
    87-214 Płużnica, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 687 52 00, , fax. 56 688 73 91
    REGON: 87111881000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pluznica.pl/subpage-cityhall/11

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenu Gminy Płużnica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z odbiorem i zagospodarowaniem stałych odpadów komunalnych z terenu Gminy Płużnica. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Wysokość wadium: 25 000,00 złotych (słownie złotych: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100). 3. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium na termin związania ofertą. 4. W przypadku nie wniesienia wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie wyrażenia zgody na przedłużenia okresu związania z ofertą Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie określonej w pkt. 2 - 5 wyżej, z treści dokumentu winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego, (w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 7. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BANK SPÓŁDZIELCZY W BRODNICY numer 52 9484 1033 2305 0321 5218 0004 z podaniem tytułu „wadium - sprawa nr GPI.271.15.2020" 1) o uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego; 2) przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać: nazwę przedmiotu zamówienia, numer sprawy oraz numer swojego konta, na które należy zwrócić wadium. 8. Wadium wnoszone w innych formach niż pieniężna należy przekazać za pośrednictwem elektronicznych środków komunikacji (e-mail: a.stanula@pluznica.pl, ePUAP: /u6y7v3pu14/) przed terminem składania ofert. Wiadomość należy opisać słowami: „WADIUM – numer sprawy: GPI.271.15.2020”. Dokument powinien być wniesiony w oryginale w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym i winien być dostarczony Zamawiającemu przed terminem i godziną składania ofert. 9. Zamawiający zwraca lub zatrzymuje wadium na zasadach określonych w art. 46 Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: posiada wpis do rejestru działalności regulowanej w Gminie Płużnica wydanego przez Wójta Gminy Płużnica, o którym mowa w ustawie o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, prowadzonego przez właściwy organ, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy według wzoru określonego załącznikiem nr 3 do SIWZ; 2) Jednolity Europejski Dokument Zamówienia (JEDZ) wg wzoru określonego załącznikiem nr 6 do SIWZ; 3) pełnomocnictwo do działania innej osoby w imieniu Wykonawcy – jeżeli dotyczy; 4) zobowiązanie innych podmiotów – jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach