Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Pisz oraz odbiór odpadów komunalnych zmieszanych oraz odpadów ulegających biodegradacji, w tym bioodpadów od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Pisz

Gmina Pisz ogłasza przetarg

  • Adres: 12-200 Pisz, ul. Gustawa Gizewiusza
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 424 12 10 , , fax. 874 235 429
  • Data zamieszczenia: 2020-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pisz
    ul. Gustawa Gizewiusza 5
    12-200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 424 12 10 , , fax. 874 235 429
    REGON: 52650600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pisz.pl/bip

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Pisz oraz odbiór odpadów komunalnych zmieszanych oraz odpadów ulegających biodegradacji, w tym bioodpadów od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Pisz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminie Pisz oraz odbiór odpadów komunalnych zmieszanych oraz odpadów ulegających biodegradacji, w tym bioodpadów od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Pisz. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch zadań: 1) zadanie A – odbiór i zagospodarowanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Pisz; 2) zadanie B – odbiór odpadów komunalnych zmieszanych oraz odpadów ulegających biodegradacji, w tym bioodpadów od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Pisz. 2. Charakterystyka Gminy Pisz – nieruchomości zamieszkałe. 1) Gmina Pisz jest gminą miejsko-wiejską położoną w południowo-wschodniej części województwa warmińsko-mazurskiego. Powierzchnia gminy wynosi 635,7 km2. W skład gminy wchodzą 43 sołectwa. Na dzień 21 listopada 2019 r. Gmina Pisz liczyła 27.295 mieszkańców, a średnia gęstość zaludnienia wynosiła 42,94 osoby/km2. Szacunkowa ilość i rodzaj nieruchomości: a) zabudowa jednorodzinna – 3669, z tego na terenie miasta Pisz – 1829, poza terenem miasta Pisz – 1840; b) zabudowa wielorodzinna – 219, z tego na terenie miasta Pisz – 197, poza terenem miasta Pisz – 22. Liczba nieruchomości może w niewielkim stopniu ulec zmianie w wyniku oddania do użytku nowych nieruchomości lub rozbiórki. 2) Ilość deklaracji o sposobie zbierania odpadów złożonych z gospodarstw domowych według stanu na dzień 12 grudnia 2019 r.: Teren miasta Pisz: - liczba złożonych deklaracji – 1871 - liczba deklaracji z zadeklarowaną selektywną zbiórką odpadów – 372 Teren gminy Pisz, poza obszarem miasta Pisz: - liczba złożonych deklaracji – 1858 - liczba deklaracji z zadeklarowaną selektywną zbiórką odpadów – 379 3) Szacunkowa ilość zmieszanych odpadów komunalnych i odpadów ulegających biodegradacji, w tym bioodpadów wytworzonych na nieruchomościach zamieszkałych na terenie gminy Pisz: - prognozowane wykonanie 2019 rok - 7.198,659 Mg - prognozowane wykonanie od 1 lutego 2020 r. do 31 sierpnia 2020 roku – 3.798,594 Mg Szacunkowa ilość odpadów zebranych selektywnie na nieruchomościach zamieszkałych na terenie gminy Pisz: prognoza na 2019 rok oraz prognoza od 1 lutego 2020 r. do 31 sierpnia 2020 roku w zakresie tworzyw sztucznych, metali i odpadów opakowaniowych wielomateriałowych, papieru i tektury, szkła oraz odpadów wielkogabarytowych: Okres Tworzywa sztuczne, metale i odpady opakowaniowe wielomateriałowe Papier i tektura Szkło Odpady wielkogabarytowe prognoza na 2019 r. 53,279 Mg 40,718 Mg 43,917 Mg 288,405 Mg prognoza od 1 lutego 2020 r. do 31 sierpnia 2020 r. 25,265 Mg 35,947 Mg 37,643 Mg 150,000 Mg Szacunkowa ilość odpadów zebranych selektywnie na nieruchomościach zamieszkałych na terenie gminy Pisz: prognoza na 2019 rok oraz prognoza od 1 lutego 2020 r. do 31 sierpnia 2020 rok w zakresie: zużytych urządzeń elektrycznych i elektronicznych, urządzeń zawierających freony i zużytych opon samochodów osobowych: - prognozowane wykonanie 2019 rok – 15,856 Mg - prognozowane wykonanie od 1 lutego 2020 r. do 31 sierpnia 2020 roku – 9,214 Mg Wykonawca nie będzie miał prawa zgłaszania do Zamawiającego jakichkolwiek roszczeń z tytułu wykonywania umowy, jeżeli stan faktyczny będzie odbiegał od danych zawartych w ust. 2 pkt 2 i 3. 3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia dotyczącego zadania A - Odbiór i zagospodarowanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Pisz 1) Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi odbioru i zagospodarowania selektywnie zebranych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Pisz 2) Usługa odbierania i zagospodarowania selektywnie zebranych odpadów komunalnych obejmuje zabudowę jednorodzinną i wielorodzinną zgodnie z częstotliwościami przyjętymi w obowiązującym regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie miasta i gminy Pisz, zwanym dalej „regulaminem”. 3) W ramach usługi świadczonej przez Wykonawcę odbierane i zagospodarowywane będą odpady komunalne zbierane selektywnie z podziałem na frakcje: papieru, szkła, metali, tworzyw sztucznych, odpadów opakowaniowych wielomateriałowych i odpadów wielkogabarytowych. 4) Zaopatrzenie nieruchomości w pojemniki i worki służące do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych oraz utrzymanie ich w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym jest obowiązkiem właściciela nieruchomości zamieszkałej. Obowiązek ten dotyczy zarówno nieruchomości w zabudowie jednorodzinnej, jak i nieruchomości w zabudowie wielorodzinnej. 5) Wykonawca umożliwi właścicielom nieruchomości zamieszkałych odpłatne zaopatrzenie w pojemniki i worki do zbierania odpadów selektywnych (tworzyw sztucznych/metalu /opakowań wielomateriałowych, papieru i tektury, szkła). 6) Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania i prowadzenia Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (zwanego dalej „PSZOK”) na terenie miasta Pisz, na terenie, do którego Wykonawca posiada tytuł prawny. PSZOK będzie miejscem zbiórki i czasowego magazynowania odpadów zbieranych selektywnie, zawartych we frakcji odpadów komunalnych, dostarczanych przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych. Odpady zebrane w PSZOK będą przekazywane do podmiotów uprawnionych do odzysku, recyklingu bądź unieszkodliwiania. Wykonawca winien posiadać wszystkie wymagane przepisami prawa pozwolenia na prowadzenie PSZOK. W PSZOK przyjmowane będą następujące rodzaje selektywnie zebranych odpadów komunalnych: papier, metale, tworzywa sztuczne, szkło, odpady opakowaniowe wielomateriałowe, bioodpady, odpady niebezpieczne, przeterminowane leki i chemikalia, odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igieł i strzykawek, zużytych baterii i akumulatorów, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, zużytych opon samochodów osobowych, odpadów budowlanych i rozbiórkowych. 7) PSZOK musi spełniać następujące warunki: a) lokalizacja musi zapewniać dogodny dojazd dla mieszkańców miasta i gminy Pisz, b) teren musi być utwardzony, skanalizowany, ogrodzony, oświetlony oraz dozorowany całą dobę, c) Wykonawca winien posiadać prawo do dysponowania terenem. Minimalne wyposażenie PSZOK to: - zamykane pojemniki i kontenery oraz wiaty (magazyny), chroniące zebrane odpady przed wpływem czynników atmosferycznych i dostępem zwierząt, - zadaszenie, - legalizowana waga. PSZOK winien funkcjonować przez cały okres obowiązywania umowy. PSZOK winien być czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00. Przyjmowanie poszczególnych rodzajów odpadów dostarczonych do PSZOK przez mieszkańców powinno następować po okazaniu dokumentu potwierdzającego uiszczanie opłat za gospodarowanie odpadami na terenie gminy Pisz. Każdorazowe przyjęcie odpadów w PSZOK musi być odnotowane w ewidencji wraz ze wskazaniem danych adresowych właściciela nieruchomości, który dostarczył te odpady. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia rejestru przyjmowanych w PSZOK odpadów, zawierającego co najmniej informacje o rodzaju, kodzie, masie lub ilości odebranych odpadów oraz dacie ich dostarczenia do PSZOK. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania czystości i porządku na terenie PSZOK. Selektywnie zebrane odpady komunalne winny być na bieżąco, po zapełnieniu pojemników, kontenerów lub innych miejsc do tego przeznaczonych przekazywane do instalacji odzysku. 8) Częstotliwość odbioru wyszczególnionych odpadów komunalnych z terenu nieruchomości zamieszkałych na terenie miasta i gminy Pisz: - selektywnie zebrane odpady komunalne z podziałem na frakcje: papier, szkło, metale, tworzywa sztuczne i odpady opakowaniowe wielomateriałowe zbierane na terenie miasta i gminy Pisz odbierane będą z terenów zabudowy jednorodzinnej i wielorodzinnej – co dwa tygodnie, - odpady wielkogabarytowe z terenów zabudowy jednorodzinnej i wielorodzinnej odbierane będą w terminach wykazanych w harmonogramie odbioru odpadów z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Pisz, stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanego dalej „harmonogramem”. 9) Wykonawca zobowiązany jest do odbioru wszystkich odpadów zbieranych selektywnie, niezależnie od deklarowanego przez właściciela nieruchomości zamieszkałej sposobu zbiórki odpadów (niesegregowane tj. zmieszane lub zbierane selektywnie), według ustalonego harmonogramu. 10) Wykonawca zobowiązany jest kontrolować realizowanie przez właściciela nieruchomości zamieszkałej obowiązków w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, a w przypadku ich niedopełnienia Wykonawca zobowiązany jest przyjąć odpady jako zmieszane odpady komunalne i niezwłocznie pisemnie powiadomić o tym Zamawiającego oraz właściciela nieruchomości, nie później niż w ciągu 2 dni od zaistniałej sytuacji. Do informacji Wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokumentację filmową lub zdjęciową umożliwiającą identyfikację nieruchomości z rejestracją daty i godziny. 11) W zakresie zagospodarowania odpadów Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm.) – zgodnie ze wskazanymi przez Wykonawcę w ofercie instalacjami. 4. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia dotyczącego zadania B - Odbiór odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) oraz odpadów ulegających biodegradacji, w tym bioodpadów od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Pisz 1) Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi odbioru odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) oraz odpadów ulegających biodegradacji, w tym bioodpadów od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Pisz oraz przekazywania ich do instalacji wskazanych przez Zamawiającego. 2) Usługa odbierania odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) oraz odpadów ulegających biodegradacji, w tym bioodpadów obejmuje zabudowę jednorodzinną i wielorodzinną, zgodnie z częstotliwościami przyjętymi w regulaminie. 3) W ramach usługi świadczonej przez Wykonawcę odbierane będą następujące rodzaje odpadów: - niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne, - odpady ulegające biodegradacji, w tym bioodpady. 4) Zaopatrzenie nieruchomości w pojemniki i worki służące do zbierania odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) i odpadów ulegających biodegradacji, w tym bioodpadów oraz utrzymanie ich w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym jest obowiązkiem właściciela nieruchomości zamieszkałej. Obowiązek ten dotyczy zarówno nieruchomości w zabudowie jednorodzinnej, jak i nieruchomości w zabudowie wielorodzinnej. 5) Dopuszcza się umożliwienie przez Wykonawcę dzierżawy lub innej formy dysponowania pojemnikami i workami do zbiórki niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych i odpadów ulegających biodegradacji, w tym bioodpadów – Zamawiający nie ponosi z tego tytułu żadnych kosztów. Wykonawca umożliwi właścicielom nieruchomości zamieszkałych odpłatne zaopatrzenie się w pojemniki i worki do zbierania odpadów ulegających biodegradacji. 6) Wykonawca, jako zobowiązany do zorganizowania i prowadzenia PSZOK na terenie miasta Pisz przyjmować będzie również odpady ulegające biodegradacji, w tym bioodpady. Wykonawca zobowiązany jest również do prowadzenia rejestru przyjmowanych odpadów ulegających biodegradacji, zawierającego co najmniej informacje o rodzaju, kodzie, masie lub ilości odebranych odpadów ulegających biodegradacji oraz dacie ich dostarczenia do PSZOK. 7) Częstotliwość odbioru niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych oraz odpadów ulegających biodegradacji, w tym bioodpadów z terenów nieruchomości zamieszkałych na terenie miasta i gminy Pisz: a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne na terenie miasta Pisz odbierane będą: - z terenów zabudowy jednorodzinnej – jeden raz w tygodniu, - z terenów zabudowy wielorodzinnej – dwa razy w tygodniu lub w razie potrzeby częściej z częstotliwością gwarantującą sprawny odbiór odpadów komunalnych, b) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne na terenie gminy Pisz, poza obszarem miasta Pisz, odbierane będą z terenów zabudowy jednorodzinnej i wielorodzinnej – trzy razy w miesiącu; c) odpady ulegające biodegradacji, w tym bioodpady odbierane będą na terenie miasta Pisz z terenów zabudowy jednorodzinnej i wielorodzinnej – jeden raz w tygodniu; d) odpady ulegające biodegradacji, w tym bioodpady na terenie gminy Pisz, poza obszarem miasta Pisz, odbierane będą w terminach odbioru odpadów segregowanych. 8) Wykonawca zobowiązany jest do odbioru wszystkich odpadów ulegających biodegradacji, w tym bioodpadów, niezależnie od deklarowanego przez właściciela nieruchomości zamieszkałej sposobu zbiórki odpadów (niesegregowane tj. zmieszane lub zbierane selektywnie), według harmonogramu. 9) Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania: a) niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych do Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. z siedzibą w Olsztynie, ul. Lubelska 53, 10-410 Olsztyn, b) odpadów ulegających biodegradacji do kompostowni DBAJ Prychodko Marta, ul. Polna 25 C, 12-140 Świętajno. 10) W przypadku gdy wskazane powyżej instalacje uległyby awarii lub nie mogłyby przyjmować odpadów z innych przyczyn Wykonawca o zaistniałym zdarzeniu każdorazowo poinformuje Zamawiającego najpóźniej w dniu poinformowania przez te instalacje. 5. Zapisy wspólne dla całego przedmiotu zamówienia: 1) Obowiązkiem Wykonawcy jest posprzątanie terenu wokół pojemników, gdy zajdzie taka potrzeba, między innymi poprzez zabranie dostawionych przy pojemnikach worków z odpadami komunalnymi. Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru każdej ilości odpadów komunalnych. 2) Wykonawca zobowiązany jest do odbierania każdej ilości odpadów z poszczególnych nieruchomości zamieszkałych w zabudowie jednorodzinnej i wielorodzinnej, zgodnie z harmonogramem. Wszelkie zmiany harmonogramu, przy zachowaniu dotychczasowej częstotliwości odbioru będą wymagały zgody Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia zmienionych harmonogramów do każdej nieruchomości zamieszkałej w zabudowie jednorodzinnej i wielorodzinnej objętej odbiorem odpadów komunalnych, której dotyczy zmiana. 3) Odbiór odpadów komunalnych Wykonawca powinien realizować w godzinach 7:00-15:00. Zamawiający dopuszcza odbieranie odpadów w soboty, jeśli w tygodniu występują dni świąteczne ustawowo wolne od pracy. 4) Wykonawca jest obowiązany do realizacji reklamacji (nieodebranie z nieruchomości odpadów zgodnie z harmonogramem, itp.) w przeciągu 24 godzin od otrzymania zawiadomienia telefonicznie lub e-mailem od Zamawiającego. Wykonanie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić telefonicznie lub e-mailem na adres Zamawiającego. 5) Wykonawca jest zobowiązany do porządkowania terenu zanieczyszczonego odpadami komunalnymi i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników, kontenerów, worków, pojazdów w trakcie realizacji usługi wywozu. 6) Wykonawca jest zobowiązany do ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych na legalizowanej wadze przed przekazaniem do instalacji lub recyklingu i przekazywania dokumentacji pomiarów Zamawiającemu w okresach miesięcznych. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach oraz ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019 r. poz. 2010 ze zm.) i przekazywania kopii dokumentacji Zamawiającemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 16.000,00 zł (słownie złotych: szesnaście tysięcy). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym); 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin jego wniesienia przyjmuje się dzień i godzinę uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wnosi przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 17 9364 0000 2002 0007 2065 0005. Do oferty należy wówczas dołączyć oryginał lub kopię dokumentu potwierdzającego przelew środków pieniężnych na rachunek Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pieniądzu, do oferty należy dołączyć oryginał dokumentu potwierdzającego jego wniesienie. 6. Z treści gwarancji lub poręczenia musi jednoznacznie wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 14. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał swoją ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 8, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. W takim przypadku Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy: 1) Wykonawca odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) Wykonawca nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Wadium Wykonawcy zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 15. W przypadku wniesienia odwołania Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej Wykonawca powinien posiadać aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Burmistrza Pisza, o którym mowa w art. 9b ust. 2 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp – pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; 2) pełnomocnictwo do podpisania oferty – w przypadku, gdy ofertę składa pełnomocnik; 3) oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formie innej niż w pieniądzu. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu do oferty należy dołączyć oryginał lub kopię dokumentu potwierdzającego przelew środków pieniężnych na rachunek Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach