Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie osadów ściekowych pochodzących z oczyszczalni ścieków w Siedliskach Gmina Lubenia w 2021 r

Gmina Lubenia ogłasza przetarg

  • Adres: 36-042 Lubenia, Lubenia
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8503914, 8755096 , fax. 178 755 099
  • Data zamieszczenia: 2020-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubenia
    Lubenia 131
    36-042 Lubenia, woj. podkarpackie
    tel. 017 8503914, 8755096, fax. 178 755 099
    REGON: 69058212800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_lubenia, www.bip.lubenia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie osadów ściekowych pochodzących z oczyszczalni ścieków w Siedliskach Gmina Lubenia w 2021 r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny odbiór i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05 wyłącznie metodą R3 , oraz skratek o kodzie 19 08 01 wyłącznie metodą D 5 lub skratek o kodzie 19 08 01 przez Wykonawę na podstawie posiadanej decyzji na zbieranie i dalsze późniejsze przekazanie do odzysku metodą D5 pochodzących z mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków położonej w m. Siedliska, gmina Lubenia w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa regulującymi zagospodarowanie osadów ściekowych, bez zastosowania rolniczego. Zamawiający zapewnia załadunek do swoich kontenerów. 2 Przewidywana, szacunkowa ilość osadów będąca przedmiotem niniejszego zamówienia wynosi 760 Mg rocznie. Ilość skratek przeznaczonych do wywozu i zagospodarowania 7,5 Mg. (ilość ta jest uzależniona od pory roku i przebiegu procesów technologicznych na oczyszczalniach). Uwaga! Szacunkowa ilość osadu przeznaczonego do wywozu i zagospodarowania jest ustalona na podstawie ilości wywiezionego osadu w ostatnich 12-stu miesiącach. Ilość ta ma charakter jedynie orientacyjny służący do porównania ofert. W żadnym przypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do wytworzenia i przekazania wyżej podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie w stosunku do Zamawiającego z tytułu nie odebrania przewidywanej ilości osadu. Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie wyłącznie za faktycznie odebraną i zagospodarowaną ilość komunalnych osadów ściekowych Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji: Zakres zamówienia objętego prawem opcji: Prawo opcji obejmuje możliwość rozszerzenia zamówienia podstawowego w ramach umowy podstawowej poprzez zawarcie stosownego/ych aneksu/ów do umowy podstawowej na warunkach i zasadach określonych w §1 umowy (wzoru umowy) o dodatkowy zakres określony jako do 30 % zakresu finansowego umowy oraz za dodatkowym wynagrodzeniem. Ceny jednostkowe dla zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji będą takie same jak ceny jednostkowe określone dla zamówienia podstawowego. Zakres rzeczowy tożsamy jak w zamówieniu podstawowym. 3 Okoliczności, w jakich może dojść do skorzystania z prawa opcji: Zamawiającemu przysługuje prawo do skorzystania z prawa opcji wielokrotnie w terminie przewidzianym dla wykonania zamówienia podstawowego każdorazowo w przypadku, gdy zajdzie stosowna potrzeba.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90513600-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 7000,00 pln
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna spełnienie warunku udziału w postępowaniu, jeżeli Wykonawca przedłoży: (1) Zezwolenie na przetwarzanie i zutylizowanie metodą R3 osadu ściekowego o kodzie 19 08 05 i skratek o kodzie 19 08 01 w ilościach nie mniejszych niż objęte przedmiotem zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Informacja dotyczącą Podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje zaangażowanie Podwykonawców do wykonania zamówienia) – w Formularzu Oferty. 2. Pisemne zobowiązanie podmiotów wraz z dokumentami dotyczącymi (jeżeli dotyczy - składane wraz z ofertą): 1) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.3. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy Wykonawca składa wraz z ofertą).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach