Zakład Gospodarki Komunalnej "Bolesław" Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 32329 Bolesław, ul. Osadowa
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 326 461 148 , fax. 326 461 148
- Data zamieszczenia: 2018-11-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej "Bolesław" Sp. z o.o.
ul. Osadowa 1
32329 Bolesław, woj. małopolskie
tel. 326 461 148, fax. 326 461 148
REGON: 27266164700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkboleslaw.com
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbiór i zagospodarowanie odpadu o kodzie 15 01 02 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest odbiór oraz zagospodarowanie odpadów o kodzie 15 01 02 (folia kolor mix) powstałego w Instalacji mechaniczno-biologicznego przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych i obecnie znajdującym się na placu składowym. Oferowany sposób zagospodarowania powyższego odpadu musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz procesami odzysku wyszczególnionymi w załączniku nr 1 do ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (t.j. Dz.U. z 2018r., poz. 992 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu Dokumentu Potwierdzającego Recykling Odpadów Opakowaniowych (DPR) na zasadach określonych w umowie. Szacunkowa ilość odpadu o kodzie 15 01 02 (folia kolor mix), która zostanie przekazana Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy wyniesie 350 Mg. Wykonawca jest zobowiązany do sukcesywnego odbioru odpadu w okresie obowiązywania umowy. Odpad przygotowywany przez Zamawiającego do odbioru będzie w postaci sprasowanej, wiązany drutem stalowym, a w przypadkach uzasadnionych technologicznie w stanie luźnym. Wymiary beli sprasowanych odpadów wynoszą: szerokość 1,13m, długość 1m, wysokość 0,78m Średnia waga jednej beli odpadów wynosi ok. 300-350 kg. Odbiór odpadów będzie odbywał się w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 20:00 w ilości określonej w zamówieniu przesłanym faksem lub emailem do przedstawiciela Wykonawcy. Odbiór nastąpi w terminie 2 dni roboczych od daty przesłania zamówienia. Odbiór odpadów odbywał się będzie z terenu Zakładu Gospodarki Komunalnej „Bolesław” ul. Osadowa 1, 32-329 Bolesław. Transport odpadów leży po stronie Wykonawcy, natomiast załadunek odpadów leży po stronie Zamawiającego. Ważenie odebranych odpadów będzie odbywało się na zalegalizowanych wagach Zamawiającego, zlokalizowanych na terenie Zamawiającego i będzie potwierdzone kwitem wagowym. Dokument ten będzie stanowił podstawę do określenia ilości odebranych odpadów pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą. Szczegółowy zakres praw i obowiązków Wykonawcy reguluje Projekt Umowy stanowiący zał. nr 2 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90514000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - posiada aktualne zezwolenie na transport odpadów o kodzie 15 01 02, - posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub recyklingu odpadów o kodzie 15 01 02 przy czym instalacja do odzysku lub recyklingu przedmiotowych odpadów musi spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2018r., poz. 992 z późn. zm.).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli umocowanie do reprezentacji nie wynika z odpisu z właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej; 2) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, o którym mowa w art. 23 Pzp, 3) wypełniony formularz ofertowy- zał. nr 1, 4) wykaz osób do kontaktów z Zamawiającym- zał. nr 3, 5) oświadczenie– zał. nr 4, 6) oświadczenie– zał. nr 5, 7) oświadczenie RODO – zał. nr 6
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Odbiór i zagospodarowanie odpadu o kodzie ex 19 05 03
Dodano: 2020-04-16 - Odbiór i zagospodarowanie odpadu o kodzie es 19 05 03
Dodano: 2020-03-12 - Odbiór i zagospodarowanie odpadu o kodzie ex 19 05 03
Dodano: 2020-02-19 - Transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych w roku 2020.
Dodano: 2019-11-27 - Odbiór do 900 Mg frakcji nadsitowej z segregacji odpadów komunalnych kod 191212 o cieple spalania 20 - 24 Mg/kg
Dodano: 2019-11-07 - Zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Lubień
Dodano: 2019-11-05 - Odbiór do 900 Mg frakcji nadsitowej z segregacji odpadów komunalnych kod 191212 o cieple spalania 20 - 24 Mg/kg
Dodano: 2019-10-24 - Zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Korzenna
Dodano: 2019-10-04 - Zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych
Dodano: 2019-10-03 - Odbiór i zagospodarowanie odpadu o kodzie 19 12 04
Dodano: 2019-08-28