Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów zielonych o kodzie 20 02 01 pochodzących z prowadzenia własnej działalności

Służby Komunalne Miasta w Wodzisławiu Śląskim ogłasza przetarg

  • Adres: 44-300 Wodzisław Śląski, Marklowicka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 324 555 193 , fax. 324 554 954
  • Data zamieszczenia: 2020-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Służby Komunalne Miasta w Wodzisławiu Śląskim
    Marklowicka 21
    44-300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie
    tel. 324 555 193, fax. 324 554 954
    REGON: 24102499100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skm.skmwodzislaw.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów zielonych o kodzie 20 02 01 pochodzących z prowadzenia własnej działalności
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający działa w oparciu o zapisy ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. „o odpadach” poz.21. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów zielonych poprzez Regionalną Instalację do przetwarzania odpadów komunalnych (RIPOK) dla regionu III posiadającej status instalacji Regionalnej transportem Zamawiającego o kodzie - 20 02 01 – odpady ulegające biodegradacji - 425 ton pochodzące z prowadzenia własnej działalności (odpady zielone z utrzymania zielonych terenów miejskich, utrzymanie terenów zielonych będących wynikiem administrowania cmentarzy miejskich, wojennych, przyjmowanie zielonych odpadów przez PSZOK) w odległości nie większej niż 35 km - odległość liczona najkrótszą trasą dojazdu dla pojazdów o masie powyżej 3,5 t od siedziby Zamawiającego na instalację RIPOK dla regionu III i posiadającej status instalacji Regionalnej (ze względu na transport odpadów przez pojazdy Zamawiającego). Odbiór odpadów odbywać się będzie obligatoryjnie w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 – 15:00 transportem Zamawiającego. Fakultatywne godziny odbioru odpadów mogą być dłuższe tj. od godz. 7:00 – 18:00 transportem Zamawiającego. Godziny odbioru odpadów są jednym z kryterium oceny ofert wskazanym w rozdziale 14 SIWZ. Odpady o kodzie 20 02 01 – odpady ulegające biodegradacji będą dostarczane przez Zamawiającego do Wykonawcy luzem. W razie braku możliwości odbioru i zagospodarowania odpadów poprzez instalację RIPOK u Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odbiór i zagospodarowanie w/w odpadów w innym miejscu zgodnie z zapisami w SIWZ oraz w umowie. Rozliczenia w ten sposób dokona Wykonawca. Wykonawca musi zapewnić płynny odbiór rozładunek i zagospodarowanie odpadów. Wykonawca zagospodaruje odpady zgodnie z wymaganiami zawartymi w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz.21 z późn.zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90533000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli posiada: a) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami (odzysku lub unieszkodliwiania odpadów) o kodzie 20 02 01.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty. 2. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – załącznik nr 6 do SIWZ 3. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w punkcie 2 i 3 rozdziału 7 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy („Zbiorcze zestawienie ofert”). Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej http://skm.bip.gmwodzislawsl.finn.pl w zakładce zamówienia publiczne. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach