Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Ząbkach sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 05-091 Ząbki, ul. Wojska Polskiego 10
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-22 781 68 18 wew. 137 , fax. 0-22 781 68 18 wew. 137
- Data zamieszczenia: 2009-12-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Ząbkach sp. z o.o.
ul. Wojska Polskiego 10 10
05-091 Ząbki, woj. mazowieckie
tel. 0-22 781 68 18 wew. 137, fax. 0-22 781 68 18 wew. 137
REGON: 14168401200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Sp. z o.o
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów ze zlewni w Ząbkach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów ze zlewni w Ząbkach. Wykonawca będzie odbierał odpady z dostarczonych przez siebie i udostępnionych do dyspozycji Zamawiającego pojemników typu Bober SM 1100 l oraz KP-7. Ilość osadów oraz rodzaj pojemnika określony został szczegółowo w formularzu oferty stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje w okresie trwania umowy odbiór: - ok. 104 ton skratek (kod 19 08 02) - ok. 358 ton zawartości piaskowników (kod 19 08 01) oraz ich zagospodarowanie. 3. Skratki i piasek z piaskowników powinny być składowane, wykorzystane przyrodniczo lub rolniczo albo spalane w spalarniach zgodnie z ustawą o odpadach. 4. Wykonawca, każdorazowo po odebraniu transportu odpadów z terenu zlewni w Ząbkach wystawi kartę przekazania odpadu i przedstawi do podpisania uprawnionemu pracownikowi zamawiającego. Ponadto, przekaże poświadczone za zgodność z oryginałem, kopie kart przekazania odpadu do unieszkodliwienia uprawnionemu podmiotowi oraz kwity wagowe ze składowiska odpadów, poświadczające ilość zdeponowanych odpadów - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905330002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U z 2007 r. Nr 223, poz.1655 z póź. zm), a także spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 w/w. ustawy. 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia: - zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów (o kodach 190801, 190802); - zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów (o kodach 190801, 190802) lub umowę z podmiotem uprawnionym do prowadzenia działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania tych odpadów. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) Wykonawca wykaże wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywane usługi w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. b) Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować narzędziami i urządzeniami dostosowanymi do wykonania usługi objętej zamówieniem w tym: -sprzętem do transportu odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami o transporcie odpadów. Sprzęt winien być sprawny techniczne i winien zapewnić pełne bezpieczeństwo. - pojemnikami typu Bober SM 1100 l oraz KP-7; 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. - opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu - Złożenie przez wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń żądanych przez zamawiającego będzie stanowić podstawę oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający przy ocenie ofert będzie kierował się formułą - spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych II) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności należy załączyć: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów (o kodach 190801, 190802); c) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów (o kodach 190801, 190802) lub umowę z podmiotem uprawnionym do prowadzenia działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania tych odpadów; III. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zmówienia, należy załączyć: a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. b) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jeżeli w wykazie wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, w tym co najmniej sprzęt do transportu odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami o transporcie odpadów. Sprzęt winien być sprawny techniczne i winien zapewnić pełne bezpieczeństwo oraz pojemnikami typu Bober SM 1100 l i KP-7. IV. Pozostałe dokumenty: a) Wypełniony formularz oferty, b) istotne postanowienia umowy wraz z akceptacją zawartych w nich postanowień, c) pełnomocnictwo do podpisania oferty musi być załączone do oferty, o ile nie wynika ono z przepisów lub innych dokumentów załączonych do oferty
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pgk.zabki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wywóz i zagospodarowanie ustabilizowanych osadów ściekowych z terenu oczyszczalni ścieków w Rybienku Starym, gmina Wyszków
Dodano: 2016-05-12 - Organizacja i obsługa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych dla mieszkańców gminy Wyszków w 2016r
Dodano: 2015-12-02 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Wilga.
Dodano: 2015-12-02 - Usługi odbioru i utylizacji odpadów z grupy 20, 18, 17, 16, 15, 08,06
Dodano: 2015-11-30 - USŁUGA ODBIORU, TRANSPORTU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW POKONSUMPCYJNYCH ULEGAJĄCYCH BIODEGRADACJI Z KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH K-0799 I K-1023 MIŃSK MAZOWIECKI ADMINISTROWANYCH PRZEZ JEDNOSTKĘ WOJSKOWĄ 1131 - Sprawa ZP/38/2015
Dodano: 2015-11-02 - USŁUGA ODBIORU, TRANSPORTU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW POKONSUMPCYJNYCH ULEGAJĄCYCH BIODEGRADACJI Z KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH K-0799 I K-1023 MIŃSK MAZOWIECKI ADMINISTROWANYCH PRZEZ JEDNOSTKĘ WOJSKOWĄ 1131 -SPRAWA ZP/36/2015
Dodano: 2015-10-21 - Zagospodarowanie odpadów opakowaniowych o kodzie 15 01 06 z selektywnej zbiórki z terenu m.st. Warszawy
Dodano: 2015-08-20 - Odbiór i zagospoadarowanie odpadówkomunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Rybno.
Dodano: 2015-07-01 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Rybno.
Dodano: 2015-06-09 - Wywóz i zagospodarowanie ustabilizowanych osadów ściekowych z terenu oczyszczalni ścieków w Rybienku Starym, gmina Wyszków
Dodano: 2015-05-07