"PGKiM" Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 95-070 Aleksandrów Łódzki, ul. 1 Maja
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 7121938, 7121194 w. 68 , fax. 427 121 178
- Data zamieszczenia: 2019-11-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: "PGKiM" Sp. z o.o.
ul. 1 Maja
95-070 Aleksandrów Łódzki, woj. łódzkie
tel. 042 7121938, 7121194 w. 68, fax. 427 121 178
REGON: 47169464400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://pgkimal.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka komunalna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów z terenów administrowanych przez „PGKiM” Sp. z o.o. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych oraz odpadów pochodzących z oczyszczalni ścieków, wskazanych w szczegółowym opisie zamówienia. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części: część 1 zamówienia – obejmująca odbiór i zagospodarowanie skratek pochodzących z Oczyszczalni Ścieków w Rudzie Bugaj 21; część 2 zamówienia – obejmująca odbiór i zagospodarowanie zużytego węgla aktywnego z oczyszczania gazów odlotowych pochodzących z Oczyszczalni Ścieków w Rudzie Bugaj 21; część 3 zamówienia – obejmująca odbiór i zagospodarowanie piasku pochodzącego z Oczyszczalni Ścieków w Rudzie Bugaj 21; część 4 zamówienia – obejmująca odbiór i zagospodarowanie odpadów z laboratorium, pochodzących z Oczyszczalni Ścieków w Rudzie Bugaj 21. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: część 1 zamówienia - 3 000,00 PLN (słownie złotych: trzy tysiące 00/100). część 2 zamówienia - Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. część 3 zamówienia - 300,00 PLN (słownie złotych: trzysta 00/100). część 4 zamówienia - Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. W przypadku składania przez Wykonawcę oferty na więcej niż jedną część zamówienia, należy wnieść wadium odpowiadające sumie wadium dla tych części.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: dotyczy części 1-4 zamówienia: a) Wykonawca musi wykazać, że jest wpisany do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach - w zakresie transportu odpadów objętych przedmiotem zamówienia, odpowiednio do oferowanej części zamówienia, tj. o kodach: Część 1 zamówienia: 19 08 01, Część 2 zamówienia: 19 01 10*, Część 3 zamówienia: 19 08 02, Część 4 zamówienia: 15 01 10*, 16 02 14, 16 05 06*, 16 05 07*, 16 05 08*, 16 05 09; b) Wykonawca musi posiadać aktualną umowę z podmiotem posiadającym zezwolenie na odzysk i unieszkodliwianie odpadów lub zezwolenie na przetwarzanie odpadów, o którym mowa w art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach; ; Informacje dodatkowe W celu wstępnego potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą: aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2a do SIWZ. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. w zakresie części zamówienia 1-4: wpisu (aktualnej decyzji) do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach, w zakresie transportu odpadów objętych przedmiotem zamówienia, odpowiednio do oferowanej części zamówienia; 2. w zakresie części zamówienia 1-4: aktualnej umowy z podmiotem posiadającym zezwolenie na odzysk i unieszkodliwianie odpadów lub zezwolenia na przetwarzanie odpadów, o którym mowa w art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: 1. Formularz Oferty – odpowiedni do oferowanej części zamówienia, wypełniony zgodnie ze wzorem, stanowiącym Załącznik nr 1a-1d do SIWZ, 2. Oświadczenie stanowiące potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu – wypełnione zgodnie ze wzorem, stanowiącym Załącznik nr 2a do SIWZ, 3. Oświadczenie stanowiące potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania – wypełnione zgodnie ze wzorem, stanowiącym Załącznik nr 2b do SIWZ, 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania swego zasobu na potrzeby wykonawcy składającego ofertę – jeżeli dotyczy, 5. Pełnomocnictwo / Pełnomocnictwa dla osoby / osób podpisujących ofertę (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem), jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika. 6. Dowód wniesienia wadium (jeżeli było wymagane) – dla formy innej niż pieniądz kopię dokumentu (potwierdzoną za zgodność z oryginałem) należy załączyć do oferty, natomiast oryginał gwarancji lub poręczenia należy złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej „Oryginał wadium”, która będzie załączona do oferty lub wewnątrz opakowania oferty. 7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy załączyć Pełnomocnictwo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem) – jeżeli dotyczy. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca (bez wezwania Zamawiającego), w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) – oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający wykluczy: 1.Wykonawców w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt 1 i 8 ustawy Pzp; każdy z Wykonawców składa dokumenty w. wymienione; 2.Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli chociaż w odniesieniu do jednego z nich zaistnieją okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt 1 i 8 ustawy Pzp; każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa dokumenty. 3.Podmioty, na których zasoby powołuje się Wykonawca, jeżeli w odniesieniu do nich zaistnieją okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt 1 i 8 ustawy Pzp; w odniesieniu do każdego z tych podmiotów należy złożyć dokumenty w.w. Szczegółowe informacje dotyczące składania oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia zawarte są SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych wraz z dzierżawą kontenerów z Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Łodzi Sp. z o. o. w latach 2024 i 2025
Dodano: 2024-03-12 - Odbiór i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) odpadów komunalnych z lokalizacji Sieci Badawczej Łukasiewicz- Łódzkiego Instytutu Technologicznego
Dodano: 2023-11-24 - Świadczenie usług odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenów administrowanych przez „Aleksandrowski Program Mieszkaniowy” Sp. z o.o.
Dodano: 2023-11-14 - Świadczenie usług odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenów administrowanych przez „Aleksandrowski Program Mieszkaniowy” Sp. z o.o.
Dodano: 2023-10-26 - USŁUGA ODBIORU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW Z OBIEKTÓW ZARZĄDU GOSPODAROWANIA ODPADAMI W 2023 ROKU (gabaryty, odpady kuchenne)
Dodano: 2023-04-26 - USŁUGI ODBIORU I TRANSPORTU ODPADÓW Z ZAKŁADU KARNEGO W GARBALINIE
Dodano: 2022-11-08 - Usługa przewozu kontenerów mobilnych w ramach przeciwdziałania COVID-19 tzw. mobilne punkty szczepień.
Dodano: 2021-05-21 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Daszyna
Dodano: 2021-03-08 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych wraz z dzierżawą kontenerów z Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Łodzi Sp. z o. o
Dodano: 2021-01-25 - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie wywozu stałych odpadów komunalnych na potrzeby Urzędu Skarbowego w Zduńskiej Woli wraz z udostępnieniem pojemników na odpady.
Dodano: 2021-01-21