Przetargi.pl
„Odbiór i zagospodarowanie odpadów pochodzących ze statutowej działalności Gminy Pyskowice i jej jednostek organizacyjnych- zamówienie uzupełniające"

Gmina Pyskowice ogłasza przetarg

  • Adres: 44-120 Pyskowice, ul. Strzelców Bytomskich
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 326 000 , fax. 323 326 002
  • Data zamieszczenia: 2021-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pyskowice
    ul. Strzelców Bytomskich 3
    44-120 Pyskowice, woj. śląskie
    tel. 323 326 000, fax. 323 326 002
    REGON: 27625759300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pyskowice.pl oraz gmpyskowice.peup.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Odbiór i zagospodarowanie odpadów pochodzących ze statutowej działalności Gminy Pyskowice i jej jednostek organizacyjnych- zamówienie uzupełniające"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów pochodzących ze statutowej działalności Gminy Pyskowice. Zakres robót obejmuje w szczególności: 1. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących ze statutowej działalności Gminy Pyskowice; miejsca lokalizacji i częstotliwości wywozu odpadów wraz z określeniem ilości pojemników i worków, określa zaproszenie do udziału w negocjacji – kod odpadów 20 02 01, 20 02 03, 20 03 01, 20 03 02, w szacunkowej ilości ~ 300 m3 - ilość wywozów gwarantowanych w okresie 2 miesięcy realizacji zamówienia (wywozów jednostkowych): 86 2. Odpady stałe będą gromadzone w znormalizowanych pojemnikach Wykonawcy o objętości 0,12 m3oraz kontenerach o objętości 7m3 oddanych przez Wykonawcę do korzystania Zamawiającemu, a także w workach o objętości 0,12 m3 będących własnością Wykonawcy i oddanych do korzystania Zamawiającemu. 3. Zamawiający określa następujące ilości wywozów odpadów komunalnych: Lp. Wyszczególnienie robót w 2021 roku Cena jednostkowa netto Ilość jednostek obmiaru Wartość całkowita netto (kolejno 3 x 4) 1. 2. 3. 4. 5. 1 Wywóz odpadów komunalnych śmieciarką - pojemnik o pojemności 120L (cena usługi obejmuje dzierżawę pojemnika i opłatę za odbiór i zagospodarowanie odpadów). Jednostka obmiaru 1 sztuka (1 wywóz) Wywozy gwarantowane: 54 Wywozy dodatkowe: 3 2 Wywóz odpadów komunalnych samochodem samowyładowczym – worek o pojemności 120L (cena usługi obejmuje cenę worka i opłatę za odbiór i zagospodarowanie odpadów). Jednostka obmiaru 1 sztuka (1 wywóz) Wywozy gwarantowane: 4 Wywozy dodatkowe: 2 3 Wywóz odpadów komunalnych kontenerowcem, kontener o pojemności 7m3 (cena usługi obejmuje dzierżawę kontenera i opłatę za odbiór i zagospodarowanie odpadów) Jednostka obmiaru 1 sztuka Wywozy gwarantowane: 28 Wywozy dodatkowe: 8 4 Razem cena netto (suma poz. 1 – 3 z kolumny 5) w 2021 roku 5 Cena brutto (+ podatek VAT 8%) w 2021 roku W ramach realizacji zadania pn.: „Odbiór i zagospodarowanie odpadów pochodzących ze statutowej działalności Gminy Pyskowice” Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Wykonywania prac zgodnie z ustalonym harmonogramem (załącznik nr 4) oraz realizacji dodatkowych wywozów, poza ustalonym harmonogramem na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego, w liczbie nie większej niż 13 wywozów jednostkowych, w okresie 2 miesięcy realizacji zamówienia. W ramach realizacji dodatkowych wywozów Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy również w dni ustawowo wolne od pracy, w tym niedziele i święta. Wymagany czas reakcji realizacji dodatkowych wywozów maksymalnie 12 godzin od zlecenia Zamawiającego (wynagrodzenie w ramach dodatkowych wywozów wypłacane będzie za faktycznie wykonane wywozy). Zgłoszenie w dni robocze może nastąpić w godz. 730 – 1530, a w pozostałe dni w godz. od 800 – 1300. W związku z powyższym wynagrodzenie będzie wypłacane za prace wynikające z harmonogramu (wywozy gwarantowane) oraz za faktycznie wykonane wywozy dodatkowe (wynagrodzenie wyliczone na podstawie zrealizowanych wywozów dodatkowych i ceny jednostkowej za wywóz, zaoferowanej w ofercie Wykonawcy). Podana ilość wywozów dodatkowych ma charakter szacunkowy i może ulec zmianie tj. zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego. 2. Dostarczenia i ustawienia kontenera/pojemnika do gromadzenia odpadów w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w ciągu 24h od podpisania umowy, lecz nie wcześniej niż 04.01.2021 r. 3. Dostarczenia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego worków, w ilości 8 sztuk zgodnie z gwarantowanymi wywozami, w ciągu 24h od podpisania umowy. 4. Do każdorazowego uprzątnięcia odpadów znajdujących się wokół pojemników i kontenerów, bezpośrednio po wywozie. 5. Odstawiania opróżnionych kontenerów i pojemników na miejsce ich lokalizacji. 6. Realizacja zamówienia przy wykorzystaniu pojazdów zgodnie z wymaganiami opisanymi w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 122) w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. Nazwa i opis wymaganego sprzętu Wymagana ilość Samochód samowyładowczy do 3,5 t 1 szt. Samochód ciężarowy typu śmieciarka 1 szt. Samochód ciężarowy typu kontenerowiec 2 szt. 6.1. Pojazdy powinny być w pełni sprawne, posiadać aktualne badania techniczne, być dopuszczone do ruchu oraz oznakowane nazwą przedsiębiorcy. 6.2. Transportowane odpady winny być zabezpieczone przed ich wysypaniem, rozwiewaniem. W przypadku wysypania lub rozwiewania odpadów Wykonawca obowiązany jest do natychmiastowego uprzątnięcia odpadów. 6.3. Pojazdy do odbierania odpadów komunalnych powinny spełniać wymagania Dyrektywy 98/69/C (normy dopuszczalnej emisji spalin) – co najmniej norma Euro 4. W przypadku awarii samochodu odbierającego odpady Wykonawca zapewni na czas jego naprawy inny samochód spełniający wymagania w zakresie normy emisji spalin Euro co najmniej takiej jak samochodu, który jest zastępowany. 7. Przekazania zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów zielonych do Instalacji Komunalnej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca zobowiązany jest w trakcie umowy poinformować o zmianie Instalacji Komunalnej, w przypadku, gdy nie została ona ujawniona w ofercie 8. Wykonywanie przedmiotu zamówienia, ma być zgodne z przepisami prawa ochrony środowiska oraz z przepisami sanitarnymi, w tym rozporządzeniem wydanym na podstawie art. 9d ust. 2 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 9. Zapewnienie osiągnięcia odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowanie do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z art. 3b iart. 3c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j.Dz. U.2020, poz.1439), rozporządzeniem Ministra Środowiska z 14 grudnia 2016 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych, rozporządzeniem Ministra Środowiska z 15grudnia 2017 r. w sprawie poziomów ograniczania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji, wyłącznie w zakresie umowy zawartej w wyniku niniejszej procedury. 10. Posiadania bazy magazynowo – transportowej usytuowanej i wyposażonej zgodnie z wymaganiami opisanymi w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. (Dz. U. z 2013r. poz. 122) w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. 11. Zamawiający wymaga, aby w ramach realizacji umowy czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usług tj. kierowcy, ładowacze, osoby nadzorujące i kontrolujące prace taboru samochodowego były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę niezależnie od tego, czy prace te będzie wykonywał Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca (tzw. pracownicy fizyczni).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach