Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 191212

Zakład Gospodarki Komunalnej w Lubkowie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 59-720 Raciborowice, Lubków
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 738 93 43 , fax. 75 731 00 50
  • Data zamieszczenia: 2019-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej w Lubkowie Sp. z o.o.
    Lubków 63
    59-720 Raciborowice, woj. dolnośląskie
    tel. 75 738 93 43, fax. 75 731 00 50
    REGON: 22104320000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zgk.lubkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 191212
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i dalsze zagospodarowanie poprzez odzysk przez wykonawcę, zgodnie z posiadanymi przez niego zezwoleniami w tym zakresie, odpadów o kodzie 19 12 12 pochodzące z sortowania zmieszanych odpadów opakowaniowych o kodzie 15 01 06 z Zakładu Gospodarki Komunalnej w Lubkowie Sp. z o.o. 2. Odpady o kodzie 19 12 12 stanowią materiał posortowniczy (balast) pochodzący z mechanicznej obróbki odpadów komunalnych na sortowni i składowany jest w formie zbelowanej oraz luzem. 3. Szacunkowa ilość odpadów do zagospodarowania to około 700 Mg w okresie trwania zawartej w wyniku postępowania umowy. Podana ilość jest szacunkowa i zamawiający zastrzega sobie prawo do wytwarzania odpadów w mniejszej lub większej ilości w każdym czasie trwania umowy. UWAGA – zamawiający zastrzega, że podana ilość jest ilością szacunkową określającą na podstawie dotychczasowego doświadczenia zamawiającego w przedmiocie zamówienia, obrazującą możliwą wielkość zakresu przedmiotu zamówienia i która może być pomocna na etapie przygotowania oferty. Zamawiający natomiast nie deklaruje realizacji zamówienia do pełnej wysokości podanej ilości odpadów. Ostateczna ilość odpadów nie jest zależna od prognoz zamawiającego. 4. Szacunkowa ilość transportów odpadów o kodzie 19 12 12 w ciągu 1 miesiąca – to 2 transporty w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego zgłaszanych wykonawcy. W celu zgłoszenia potrzeby i ilości transportów odpadu o kodzie 19 12 12 zamawiający będzie dokonywał awizacji transportów za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail Wykonawcy. W przypadku jakichkolwiek zmian zamawiający uprzedzi wykonawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres wykonawcy o zmianach w częstotliwości lub ilości transportów odpadów. UWAGA – Zamawiający zastrzega, że w przypadku awarii na ZGK w Lubkowie Sp. z o.o., może nastąpić konieczność wstrzymania dostawy odpadów o kodzie 19 12 12 do odwołania. Zamawiający informuje również, że w początkowym okresie realizacji umowy – do dwóch miesięcy, może nastąpić konieczność zagospodarowania odpadu o kodzie 19 12 12 w ilości do 4 transportów miesięcznie. 5. Załadunek będzie odbywał się sprzętem zamawiającego, umożliwiającym sprawne wypełnienie środków transportu wykonawcy np. kontenerów, naczep, naczep z ruchomą podłogą itp. 6. Ważenie odbieranych przez wykonawcę odpadów odbywać się będzie na zalegalizowanych wagach zamawiającego, znajdujących się na terenie siedziby zamawiającego. Ważenie potwierdzane będzie każdorazowo kwitem wagowym. Dokumenty te będą stanowić wyłączną podstawę do określenia ilości odebranych odpadów pomiędzy zamawiającym, a wykonawcą. Wykonawca po zakończeniu każdego miesiąca potwierdzał będzie ilość odebranych odpadów na wystawionej przez zamawiającego zbiorczej Karcie Przekazania Odpadów. 7. Odbiór odpadów następować będzie sukcesywnie transportem zorganizowanym przez wykonawcę i na jego koszt, także w zakresie kosztów przewozu, ubezpieczenia na czas transportu i rozładunku. Odbioru odpadów będzie można dokonywać w dni robocze w godzinach 7.00 – 13.00 z siedziby Zamawiającego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Lubkowie Sp. z o.o. Lubków 63, 59-720 Raciborowice. 8. Zamawiający przewiduje rozliczenia w systemie 1 – miesięcznym za wykonanie usług, w całym okresie realizacji zamówienia. Podstawą rozliczenia się będą podpisane przez strony zbiorcze Karty Przekazania Odpadów oraz poprawnie wystawione faktury przez wykonawcę. Skalkulowana przez wykonawcę cena jednostkowa za 1 Mg (przedstawiona z Formularzu ofertowym) będzie podstawą do określenia należności za faktycznie odebraną ilość odpadów w danym miesiącu. Cena jednostkowa będzie zawierała w sobie wszystkie koszty, m.in. koszty transportu i zagospodarowania odpadów. 9. Warunki płatności - przelewem w terminie 30 dni od dnia prawidłowo wystawionej faktury. 10. Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za wszelkie szkody, jak i również za utratę, ubytki oraz uszkodzenia odpadów, powstałych w wyniku transportu odpadów od chwili ich wydania przez ZGK w Lubkowie sp. z o.o., oraz w trakcie magazynowania, rozładunku odpadów do czasu poddania ich i zakończenia procesów odzysku. Wykonawca ponosi w szczególności odpowiedzialność za działania zaniechania swego personelu oraz podmiotów, którymi się posłużyło do wykonania przedmiotu zamówienia np. przewoźników. 11. Z chwilą wydania odpadów wykonawca przejmuje za nie odpowiedzialność, za należyte postępowanie z nimi i za skutki z tego wynikające.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeśli będzie posiadał wpis do BDO (rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami - o którym mowa w art. 49 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. ) w zakresie transportu odpadów o kodzie 19 12 12 oraz będzie posiadał aktualne zezwolenie na przetwarzanie odpadów o kodzie 19 12 12, wydane przez właściwy organ, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach