Wójt Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 34730 Mszana Dolna, ul. Spadochroniarzy
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 3310009 w. 615, 3319815 , fax. 183 311 242
- Data zamieszczenia: 2018-10-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy
ul. Spadochroniarzy 6
34730 Mszana Dolna, woj. małopolskie
tel. 018 3310009 w. 615, 3319815, fax. 183 311 242
REGON: 49050568300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mszana.pl/bip/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU WSZYSTKICH NIERUCHOMOŚCI W GMINIE MSZANA DOLNA - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: usługa polegająca na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów komunalnych z terenu Gminy Mszana Dolna, nieruchomości położonej w Mszanie Dolnej przy ul. Spadochroniarzy 6, stanowiącej siedzibę urzędu Gminy Mszana Dolna oraz odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych i utrzymanie czystości na przystankach komunikacyjnych na terenie Gminy Mszana Dolna. Zakres zamówienia dotyczy odpadów komunalnych z terenu każdej nieruchomości położonej w Gminie Mszana Dolna tj. : nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy, nieruchomości na których nie zamieszkują mieszkańcy a powstają odpady komunalne ( szkoły, ośrodki zdrowia, remizy OSP, nieruchomości na których prowadzona jest działalność gospodarcza, pensjonaty, gospodarstwa agroturystyczne, sklepy, cmentarze parafialne, kościoły, lokale gastronomiczne, schroniska turystyczne, domy pomocy społecznej, itp.) oraz nieruchomości mieszane, na których w części zamieszkują mieszkańcy, a w części nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne, budynku Urzędu gminy w Mszanie Dolnej przy ul. Spadochroniarzy 6, stanowiącej siedzibę Urzędu Gminy Mszana Dolna oraz odpadów zgromadzonych na przystankach komunikacyjnych na terenie Gminy Mszana Dolna. Przedmiotem zamówienia jest także zagospodarowanie odebranych z nieruchomości odpadów komunalnych w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia lub odzysku oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania , zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, a także z przepisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Małopolskiego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości - 10.000,00 zł. (Słownie: dziesięć tyś. złotych) w terminie do dnia wyznaczonego na składanie ofert do godz. 11:00. Wadium może być wniesione w następującej formie: 1. Pieniądzu - przelewem na konto zamawiającego: Urząd Gminy Mszana Dolna na konto Nr 64 8808 0006 0010 0000 1690 0036 Bank Spółdzielczy Mszana Dolna. O uznaniu przez zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w terminie decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu (godziny) przewidzianego na wniesienie wadium. 2. Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 3. Gwarancji bankowej 4. Gwarancji ubezpieczeniowej 5. Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) W zależności od wybranej formy wadium – dokument potwierdzający wniesienie wadium dołączyć do oferty, w przypadku gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej - oryginał gwarancji .W przypadku dokonania wpłaty w pieniądzu potwierdzenie dokonania transakcji
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu wykazania spełnienia warunku, Wykonawca musi posiadać: 1. aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości prowadzanego przez Wójta Gminy Mszana Dolna, 2. aktualne zezwolenie na zbieranie i transportowanie odpadów wydane przez właściwy organ zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, 3. aktualny wpis do rejestru Głównego Inspektora Ochrony Środowiska w zakresie zbierania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy zobowiązani są wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty oraz oświadczenia: 1. Oświadczenia i dokumenty wymagane w sekcji 5-7 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Formularz ofertowy (wg załącznika nr 2) - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych ( dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 4. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę powinny być podpisane przez pełnomocnika. 6. Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia Wykonawcy niezbędnych zasobów (jeżeli dotyczy). 7. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi Wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) - wg załącznika Nr 7. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. SEKCJA IV:
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZP.87.2024 - Świadczenie usług odbioru i wywozu nieczystości stałych segregowanych oraz niesegregowanych z obiektów Policji woj. małopolskiego - KPP Wadowice
Dodano: 2024-07-05 - ZP.88.2024 - Świadczenie usług odbioru i wywozu nieczystości stałych segregowanych oraz niesegregowanych z obiektów Policji woj. małopolskiego - PP Brzeźnica
Dodano: 2024-07-05 - ZP.89.2024 - Świadczenie usług odbioru i wywozu nieczystości stałych segregowanych oraz niesegregowanych z obiektów Policji woj. małopolskiego - Ilkowice - Łęg Tarnowski
Dodano: 2024-07-05 - Świadczenie usługi odbioru odpadów medycznych, komunalnych i innych wytwarzanych w „Szpitalu Miejskim w Rabce – Zdroju” Sp. z o.o.
Dodano: 2024-06-26 - Świadczenie usług odbioru i wywozu nieczystości stałych segregowanych oraz niesegregowanych z obiektów Policji woj. małopolskiego - KP Szczurowa
Dodano: 2024-06-18 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Lipinki i PSZOK-u w okresie od 01.07.2024 r. do 31.12.2024 r.
Dodano: 2024-05-23 - Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów o kodzie 19 12 12 – zamówienie podobne do SOK/05/2023/B cz. 2
Dodano: 2024-05-18 - Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Radziemice oraz utworzenie i prowadzenie PSZOK
Dodano: 2024-05-17 - Wykonanie usługi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów
Dodano: 2024-04-06 - Świadczenie usług odbioru i wywozu nieczystości stałych segregowanych oraz niesegregowanych z obiektów Policji woj. małopolskiego
Dodano: 2024-04-02