Przetargi.pl
„Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Miasta Imielin w okresie od 1 stycznia 2020r. do 31 grudnia 2021r."

Urząd Miasta Imielin ogłasza przetarg

  • Adres: 41-407 Imielin, ul. Imielińska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2255505, 32 2254137 , fax. 32 2254119
  • Data zamieszczenia: 2019-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Imielin
    ul. Imielińska 81
    41-407 Imielin, woj. śląskie
    tel. 32 2255505, 32 2254137, fax. 32 2254119
    REGON: 27258687400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imielin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Miasta Imielin w okresie od 1 stycznia 2020r. do 31 grudnia 2021r."
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbieraniu i zagospodarowaniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz od właścicieli nieruchomości, na którychnie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne z terenu Imielina. 2. Okres realizacji przedmiotu zamówienia: od 1.1.2020 r. do 31.12.2021 r. lub jeżeli udzielenie zamówienia nastąpi po dniu 1.1.2020 roku - 24 miesiące od dnia udzielenia zamówienia. 3. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, przed złożeniem oferty, zaleca się wykonawcy przeprowadzenie wizji lokalnej obszaru gminy Imielin oraz przeprowadzenia symulacji przebiegu trasodbioru odpadów. Wraz z ofertą wykonawca składa oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami lokalnymi wykonywania przedmiotu zamówienia oraz harmonogram usług spełniający wymagania określone w SIWZ. 4. Szczegółowe wymagania dotyczące świadczenia usług zawiera opis przedmiotu zam. stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90513100-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca, pod rygorem wykluczenia z postępowania, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych). 2.Wadium powinno być wniesione na podstawie art. 45 ustawy PZP przed upływem terminu składania ofert, tj.: do dnia 15.10.2019r. do godz. 10:55.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej Zamawiający będzie żądać od Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza następujących dokumentów: 1.Oświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, wydanym przez Burmistrza Miasta Imielin zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity z 2018r. Dz. U. poz. 1454 z późniejszymi zmianami), 2.Wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U. z 2019 poz.707 z późniejszymi zmianami), w zakresie niezbędnym do realizacji usługi. 3.Dokument (umowa, deklaracja przyjęcia, zapewnienie) potwierdzający gotowość przyjęcia przez instalację komunalną odpadów z terenu gminy Imielin, w okresie od 1 stycznia 2020r. do 31 grudnia 2021r. Wykonawca nie może w celu potwierdzenia warunku posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej polegać na zdolnościach i potencjale innych podmiotów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Formularz ofertowy wg. wzoru. -JEDZ - Dowód wniesienia wadium, - Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 6 do SIWZ). Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 51 ust. 1a, art. 57 ust. 1 lub art. 60d ust. 1 ww. ustawy, albo od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach