Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Wisznice w 2017 roku

Gmina Wisznice ogłasza przetarg

  • Adres: 21580 Wisznice, ul. Rynek
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 833 782 102 , fax. 833 782 039
  • Data zamieszczenia: 2016-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wisznice
    ul. Rynek 35
    21580 Wisznice, woj. lubelskie
    tel. 833 782 102, fax. 833 782 039
    REGON: 3023775300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Wisznice w 2017 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór, zagospodarowanie i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w Gminie Wisznice w okresie styczeń – grudzień 2017 r. 2. Odbieranie i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) odpadów komunalnych od granicy nieruchomości z drogą dojazdową będącą pod zarządem publicznym, powstałych na wszystkich nieruchomościach zamieszkałych, na których powstają odpady komunalne, na terenie Gminy Wisznice z częstotliwością określoną Uchwałą Rady Gminy Wisznice Nr XIV/94/2016 (załącznik nr 10 do SIWZ). 3. Prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych wraz z zagospodarowaniem zebranych w PSZOK odpadów. 4. Transport zebranych odpadów komunalnych zmieszanych frakcji mokrej, frakcji suchej, niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych oraz odpadów zielonych do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Białej Podlaskiej zwanej dalej RIPOK. 5. W przypadku niedopełnienia obowiązku przez właściciela nieruchomości selektywnego zbierania odpadów komunalnych wykonawca zobowiązany jest sporządzić na tę okoliczność dokumentację (np. notatkę wraz dokumentacją fotograficzną) na poziomie umożliwiającym zamawiającemu wydanie decyzji administracyjnej naliczającej zmianę wysokości opłaty. W/w dokumenty należy dostarczyć Zamawiającemu niezwłocznie nie później jednak niż w ciągu 7 dni. 6. Dostarczenie bez dodatkowej opłaty właścicielom nieruchomości worków do zbierania odpadów komunalnych frakcji suchych, szklanej, metali oraz popiołów. W trakcie realizacji umowy, wykonawca zobowiązany jest do sukcesywnego uzupełniania worków przeznaczonych do zbierania w/w odpadów w ilości gwarantującej ich skuteczne zagospodarowanie. 7. Osiąganie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach Dz. U. z 2016r. poz.250 z późn. zm), zapisami Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Lubelskiego. 8. Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie zbieranych w PSZOK oraz odbieranych z nieruchomości i zagospodarowywanych odpadów komunalnych oraz dostarczanych do RIPOK. 9. Na podstawie sprawozdań i analiz za lata 2015 - 2016 zakłada się, że z terenu Gminy Wisznice, w okresie obowiązywania umowy tj. styczeń – grudzień 2017 r. zostaną odebrane przez Wykonawcę, w ramach udzielonego zamówienia publicznego, następujące ilości odpadów: – niesegregowane frakcji mokrej – 155,10 Mg, – niesegregowane frakcji suchej – 171,00 Mg, – niesegregowane (zmieszane odpady komunalne) – 26,00 Mg, – szkło – 84,70 Mg, – metale – 7,60 Mg, – popioły – 100,00 Mg, – meble i odpady wielkogabarytowe – 11,00 Mg, – odpady niebezpieczne, w tym chemikalia – 0,05 Mg, – zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny – 10,00 Mg, – zużyte akumulatory, baterie, itp. – 0,16 Mg, – opony – 20,00 Mg, – przeterminowane leki – 0,05 Mg, – odpady z remontów zbierane w PSZOK – 4,00 Mg, w/w wartości stanowią pomocny wskaźnik do oszacowania wartości zamówienia. Zamawiający dokona rozliczenia z wykonawcą w formie miesięcznego wynagrodzenia ryczałtowego, stanowiącego każdorazowo 1/12 ceny oferty. 10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest załączniku nr 1 do SWIZ – Opis przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu ustala się wadium w wysokości 4 000,00,- zł (słownie: cztery tysiące złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach