Przetargi.pl
ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY WIENIAWA

Urząd Gminy Wieniawa ogłasza przetarg

  • Adres: 26-432 Wieniawa, ul. Kochanowskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 486 730 001 , fax. 486 730 244
  • Data zamieszczenia: 2020-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Wieniawa
    ul. Kochanowskiego 88
    26-432 Wieniawa, woj. mazowieckie
    tel. 486 730 001, fax. 486 730 244
    REGON: 54738800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminawieniawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY WIENIAWA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest usługa: 1. Wyposażenia nieruchomości w worki/ pojemniki służące do zbierania odpadów komunalnych zmieszanych i selektywnego zbierania. 2. Prowadzenia selektywnego zbierania i odbierania odpadów komunalnych. 3. Systematycznego zbierania i usuwania odpadów zgodnie z aktualnie obowiązującą Uchwałą Rady Gminy w Wieniawie w sprawie uchwalenia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Wieniawa oraz zgodnie z ustalonym z Zamawiającym harmonogramem wywozu odpadów. 4. Przygotowania i dystrybucji harmonogramu odbioru odpadów za okres od 01.01.2021r. do 31.12.2021r. wraz z informacją dotyczącą prawidłowej segregacji odpadów, terminów uiszczania opłat do Urzędu Gminy oraz PSZOK w terminie 5 dni od dnia zaakceptowania projektu harmonogramu przez Zamawiającego. W kolejnym roku trwania umowy w terminie do 10 grudnia 2021 r. 5. Odbioru i zagospodarowania odpadów z Punktów Zbiórki Przeterminowanych Leków. Na terenie gminy znajdują się 4 Punkty Zbiórki Przeterminowanych Leków, w których odpady zbierane będą w metalowych zamykanych pojemnikach o pojemności 60 litrów. Odbiór odpadów odbywać się będzie na zgłoszenie telefoniczne Zamawiającego LP PUNKT ADRES ILOŚĆ POJEMNIKÓW 1. Punkt Apteczny w Skrzynnie ul. Radomska 14A 1 2. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Skrzynnie Plac 1000-lecia 2 1 3. Apteka w Wieniawie ul. Kochanowskiego 86 1 4. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej EMED Ul. Kochanowskiego 86 1 6. Odbioru i zagospodarowania odpadów z Punktów Zbiórki Zużytych Baterii. Na terenie gminy znajduje się 7 Punktów Selektywnej Zbiórki Zużytych Baterii, w których odpady zbierane będą w metalowych zamykanych pojemnikach o pojemności 60 litrów. Odbiór odpadów odbywać się będzie na zgłoszenie telefoniczne Zamawiającego LP PUNKT ADRES ILOŚĆ POJEMNIKÓW 1. Urząd Gminy Wieniawa ul. Kochanowskiego 88 1 2. Gminne Centrum Kultury i Sportu w Wieniawie ul. Parkowa 22 1 3. Gminne Centrum Kultury i Sportu w Wieniawie (Biblioteka) ul. Kochanowskiego 82 1 4. Publiczna Szkoła Podstawowa w Wieniawie ul. Szkolna 6 1 5. Publiczna Szkoła Podstawowa w Sokolnikach Mokrych Sokolniki Mokre 1 1 6. Przedszkole Publiczne w Wieniawie ul. Kochanowskiego 86 1 7. Biblioteka Gminna w Skrzynnie ul. Radomska14A 1 7. Organizację i prowadzenie na terenie gminy lub w bliskim sąsiedztwie, nie dalej niż 15 km od granicy gminy gminnego punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych, tzw. PSZOK-u (w tym uzyskanie niezbędnych zezwoleń). 8. Przyjmowanie do PSZOK nieodpłatnie odpadów po okazaniu dowodu uiszczenia opłaty za zagospodarowanie odpadami komunalnymi do Urzędu Gminy w Wieniawie tj.: a) szkło, b) bioodpady, c) papier i tekturę, d) tworzywa sztuczne, e) metale, f) zużyte baterie i akumulatory, g) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, h) zużyte opony, i) przeterminowane leki, j) opakowania wielomateriałowe k) odpady wielkogabarytowe, l) odpady niebezpieczne (chemikalia), m) odpady budowlane i rozbiórkowe, n) odpady drewniane (drewno impregnowane, płyty wiórowe, i MDF), o) ubrania, obuwie, tekstylia; p) popiół paleniskowy z pieców CO, q) odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałe w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igły i strzykawki Wykonawca ma zapewnić gospodarowanie odebranymi odpadami komunalnymi w sposób zapewniający Zamawiającemu osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2020 r., poz. 1439 ze zm.). Przedmiot zamówienia nie obejmuje odbioru odpadów komunalnych ze: szkół, bibliotek, przedsiębiorstw prowadzących działalność gospodarczą na terenie gminy Wieniawa, a także nieruchomości niezamieszkałych (które mają obowiązek samodzielnie zawrzeć umowy na odbiór odpadów). 3.2. Określa się rodzaje i pojemność worków przeznaczonych do selektywnego zbierania odpadów: 1) Worki przeznaczone do selektywnego zbierania odpadów muszą spełniać następujące wymagania: a) być wykonane z tworzywa o grubości minimum 0,06mm; b) wyglądać estetycznie, być trwale i czytelnie oznaczone. 2) Pojemność worków winna wynosić: 120 l. 3) Odpady komunalne, które są zbierane w sposób selektywny, należy gromadzić w workach wyłącznie do tego celu przeznaczonych, o ujednoliconych kolorach i pojemności minimum 120 l i grubości co najmniej 60 mikronów, uwzględniających następujące normy: a) odpady z papieru, w tym z tektury, odpady opakowaniowe z papieru i tektury – w workach LDPE koloru niebieskiego oznaczonych napisem: PAPIER; b) odpady ze szkła – białego /BEZBARWNEGO/, w tym opakowania ze szkła białego /bezbarwnego/ - w workach LDPE koloru białego, oznaczonych napisem: SZKŁO BEZBARWNE, c) odpady ze szkła – kolorowego, w tym opakowania ze szkła kolorowego - w workach LDPE koloru zielonego, oznaczonych napisem: SZKŁO KOLOROWE, d) odpady metali, w tym odpady opakowaniowe z metali – w workach LDPE koloru żółtego, oznaczonych napisem METALE e) odpady z tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych oraz opakowania wielomateriałowe – w workach LDPE koloru żółtego, oznaczonych napisem: TWORZYWA SZTUCZNE, f) odpady ulegające biodegradacji – w workach LDPE koloru brązowego, oznaczonych napisem BIO, g) odpady stanowiące popiół paleniskowy z pieców CO, w workach lub pojemnikach koloru szarego, oznaczonych napisem: POPIÓŁ. 3.3 Określa się następującą częstotliwość odbierania odpadów komunalnych stałych: 1. Odpady zmieszane - w okresie od kwietnia do października - raz na dwa tygodnie natomiast w okresie od listopada do marca – raz na cztery tygodnie, w dni wskazane w ustalonym z Zamawiającym harmonogramie odbierania odpadów 2. Odpady zbierane selektywnie: a) papier – nie rzadziej niż jeden raz na cztery tygodnie; b) tworzywa sztuczne – nie rzadziej niż jeden raz na cztery tygodnie; c) metal – nie rzadziej niż jeden raz na trzy miesiące, z zachowaniem odstępu trzech miesięcy; d) wielomateriałowe odpady opakowaniowe – nie rzadziej niż jeden raz na cztery tygodnie; e) szkło - nie rzadziej niż jeden raz na dwa miesiące z odstępem dwóch miesięcy. 3. Odpady ulegające biodegradacji - w okresie od kwietnia do października - raz na dwa tygodnie natomiast w okresie od listopada do marca – jeden raz na cztery tygodnie, w dni wskazane w ustalonym z Zamawiającym harmonogramie odbierania odpadów 4. Odpady wielkogabarytowe oraz zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, zużyte opony – nie rzadziej niż raz na 6 miesięcy. 5. Odpady stanowiące popiół paleniskowy z pieców CO – w okresie od października do kwietnia – nie rzadziej niż raz cztery tygodnie. 6. Odpady zmieszane z koszy ulicznych oraz koszy z parków, placów zabaw i terenów rekreacji, przystanków i peronów oraz z Urzędu Gminy w Wieniawie - nie rzadziej niż jeden raz na cztery tygodnie. 7. Częstotliwość odbioru przez Wykonawcę przeterminowanych leków i zużytych baterii odbywać się będzie w zależności od stopnia zapełnienia. Fakt ten zgłaszać będzie Zamawiający, a Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów w ciągu 48 godz. od chwili otrzymania zgłoszenia 8. Odpady z nieruchomości, na których organizowane są imprezy masowe przez Gminę Wieniawa - niezwłocznie po zakończeniu imprezy. 9. Zachowania ciągłości świadczenia usługi w okresie realizacji umowy. Nie dopuszcza się sytuacji, w której Wykonawca przerwie świadczenia usług z przyczyn, za które nie ponosi odpowiedzialności (np. z uwagi na awarię pojazdu, bądź chorobę personelu). 3.4. Obowiązki Wykonawcy: 1. Wykonawca przygotuje i przedłoży do zatwierdzenia Zamawiającemu w wersji elektronicznej harmonogram odbioru odpadów obejmujący rok 2021 w terminie 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Harmonogram winien być opracowany w oparciu o częstotliwości odbioru odpadów określoną w pkt. 3.3. SIWZ. Harmonogram powinien zawierać elementy edukacji ekologicznej, tj. informację dotyczącą prawidłowej segregacji odpadów (co należy umieszczać w workach) oraz informację o terminach uiszczania opłat za odbiór odpadów na wskazane konto bankowe Gminy Wieniawa. Ponadto harmonogram powinien zawierać informację dotyczącą PSZOK-u tj.: zasady funkcjonowania, rodzaj przyjmowanych odpadów i terminy przyjęć odpadów. Wszelkie zmiany harmonogramu wymagają formy pisemnej, za wyjątkiem zmian jednorazowych wynikających z nadzwyczajnej sytuacji, np. powódź, gwałtowne opady śniegu, nieprzejezdna droga. We wszystkich przypadkach zmiana harmonogramu po, co najmniej ustnym, uzgodnieniem między stronami. Zmiana harmonogramu nie stanowi zmiany umowy. O każdej zmianie w harmonogramie mieszkańcy oraz Zamawiający powinni być poinformowani z odpowiednim – dwutygodniowym wyprzedzeniem. 2. Przed odebraniem odpadów wystawionych przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych Wykonawca jest zobowiązany do kontroli rodzaju odpadów i ich zgodności z przeznaczeniem pojemnika/worka, w którym je umieszczono. 3. Wykonawcę obowiązuje bezwzględny zakaz mieszania ze sobą poszczególnych rodzajów odpadów. 4. W przypadku stwierdzenia niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów, Wykonawca zobowiązany jest do odebrania ich, jako niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne oraz poinformowania o tym fakcie właściciela nieruchomości (w tym samym dniu) oraz Zamawiającego na koniec miesiąca w którym niedopełnienie przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów miało miejsce w formie papierowej przy składaniu faktury wraz z raportem miesięcznym o którym mowa w pkt 3.16.2.SIWZ wskazując: 1) adres właściciela nieruchomości, lokalizację miejsca gromadzenia odpadów, który nie dopełnił obowiązku jw. oraz datę i godzinę zdarzenia, 2) dokumentację, z której wynika, że odpady gromadzone są niewłaściwie - dokumentacja fotograficzna, protokół zdarzenia sporządzony przez pracowników Wykonawcy. W przypadku braku oznakowania posesji i niemożliwości ustalenia właściciela odpadów w inny sposób, np. u sołtysa, należy skontaktować się z Zamawiającym. 5. Prowadzenie ewidencji gospodarstw domowych, obejmującej ilość gospodarstw jednoosobowych i pozostałych oraz ilości odebranych odpadów komunalnych z podziałem na frakcje. 6. Zakaz mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości oraz selektywnie zebranych odpadów komunalnych różnych rodzajów ze sobą. 7. Gospodarowanie odebranymi odpadami komunalnymi w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz U. z 2020r., poz. 1439 z późn. zm.), 8. Dostarczenie właścicielowi nieruchomości, w dniu odbioru odpadów tyle worków ile odebrał z zachowaniem podziału na frakcje i właściwej kolorystyki. Na prośbę mieszkańca, Wykonawca zobowiązany jest wydać worki w ilości innej niż odpowiadająca liczbie odebranych worków. Wykonawca zobowiązany jest także zabrać wszystkie wystawione przez mieszkańców odpady w workach o innych kolorach, niż obowiązujące dla danej frakcji, a odpowiadające frakcji ustalonej do odbioru zgodnie z harmonogramem. 9. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich obowiązków opisanych w Opisie przedmiotu zamówienia 10. Załadunek jak i transport odpadów będzie odbywał się za pomocą odpowiedniego sprzętu, który musi być w dyspozycji Wykonawcy. Pojazdy winny być trwale i czytelnie oznakowane w widocznym miejscu nazwą firmy oraz danymi adresowymi oraz numerem telefonu przedsiębiorcy. 11. Wykonawca umożliwi Zamawiającemu prowadzenie bieżącej kontroli co do prawidłowości wykonywanej usługi. 12. Wykonawca na każde polecenie Zamawiającego dokona ważenia pojazdów, którymi będzie realizowana usługa. Ważenie odbywać się będzie przed oraz po załadunku odpadów z terenu Gminy Wieniawa w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Podczas każdego ważenia obecny będzie przedstawiciel Zamawiającego. Z czynności ważenia będą sporządzane notatki/protokoły, podpisane przez przedstawicieli obu stron. 13. Wszystkie pojazdy, którymi Wykonawca świadczył będzie usługę, muszą być wyposażone w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający zapisywanie danych o położeniu pojazdu, miejscach postoju oraz w system czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów, umożliwiających weryfikację tych danych. Dane winny być przechowywane w siedzibie Wykonawcy przez okres 3 lat od daty ich zapisania. 14. Wykonawca powinien posiadać oprogramowanie oraz odpowiednie licencje umożliwiające odczyt, prezentację i weryfikację przechowywanych danych oraz udostępnić je na każde żądanie Zamawiającego, 15. Wykonawca w trakcie realizacji usług odbioru odpadów komunalnych realizowanych na rzecz Zamawiającego nie może jednocześnie odbierać odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych (np. powstających w wyniku prowadzenia działalności gospodarczej), które nie są objęte gminnym systemem gospodarowania odpadami. 16. Wykonawca ma obowiązek odbierania zmieszanych odpadów komunalnych gromadzonych przez mieszkańców również w pojemnikach będących własnością właściciela nieruchomości, jeżeli spełniają odpowiednie normy i umożliwiają odbiór odpadów sprzętem, którym dysponuje Wykonawca. 17. Wykonawca ma obowiązek odbierania odpadów selektywnie gromadzonych w workach będących własnością właścicieli nieruchomości (niezależnie od koloru worka), jeżeli umożliwiają identyfikację rodzaju zgromadzonego odpadów. 18. Wykonawca jest zobowiązany do zebrania wszystkich odpadów leżących obok pojemników lub worków, które zanieczyściły miejsce odbioru odpadów w trakcie realizacji usługi przez Wykonawcę (np. odpady rozrzucone przez zwierzęta, itp.), 19. Wykonawca będzie chronił dane osobowe zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1781 z późn, zm.), 20. Odpady należy odbierać specjalistycznym sprzętem - dla odpadów zmieszanych należy stosować samochód z zabudową kompaktującą, a dla odpadów selektywnie zbieranych samochody z zabudową kompaktującą lub skrzyniową, 21. Wykonawca zobowiązany jest odebrać odpady komunalne zmieszane w każdej ilości, z nieruchomości na której zamieszkują mieszkańcy, umieszczone w workach lub pojemnikach oraz każdą ilość odpadów komunalnych zbieranych selektywnie w workach lub pojemnikach. 22. Ponoszenie pełnej odpowiedzialności wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody na mieniu i zdrowiu osób trzecich, powstałe podczas i w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. 23. Informowanie Zamawiającego o nieruchomościach, na których powstają odpady, a które nie są ujęte w systemie. 24. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie instalacji, w tym instalacji komunalnych do których będzie przekazywał odebrane odpady komunalne od właścicieli nieruchomości. 25. Wymogi dotyczące pojazdów: a) pojazdy powinny być w pełni sprawne, posiadać aktualne badania techniczne, być dopuszczone do ruchu oraz oznakowane widoczną nazwą, adresem przedsiębiorcy i numerem jego telefonu, b) pojazdy powinny być poddawane myciu i dezynfekcji z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego, nie rzadziej niż raz na miesiąc, a w okresie letnim nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie, c) na koniec każdego dnia świadczenia usług pojazdy powinny być opróżnione z odpadów oraz parkowane wyłącznie na terenie bazy magazynowo - transportowej, d) każdego dnia przed rozpoczęciem świadczenia usług pojazdy powinny być czyste wewnątrz i na zewnątrz (bez widocznych oznak uszkodzeń i korozji), e) konstrukcja pojazdów wina zabezpieczać przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz minimalizowała oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady, f) wszystkie pojazdy powinny być wyposażone w elektroniczny system monitoringu bazującego na GPS i podłączony do Systemu Monitoringu, g) Wykonawca wyposaży pojazdy w czujniki pokazujące: lokalizację pojazdu podczas postoju (dot. wszystkich pojazdów), pracę urządzenia wrzutowego (zasyp) (dot. wszystkich pojazdów), otwieranie odwłoka w czasie opróżniania zabudowy z odpadów (dot. pojazdów typu śmieciarka), h) wszystkie pojazdy odbierające odpady powinny być trwale i czytelnie oznakowane, w widocznym miejscu, nazwą oraz danymi adresowy min. numerem telefonu Wykonawcy, 26. Przez cały okres świadczenia usług baza magazynowo - transportowa musi spełniać wymogi Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013r., poz. 122). 27. Wymagania dotyczące systemu monitoringu 1) Wykonawca umożliwi Zamawiającemu dostęp do systemu monitoringu GPS w celu monitorowania pojazdów używanych do realizacji przedmiotu zamówienia. 2) W ramach umożliwienia dostępu do systemu monitoringu Wykonawca zobowiązuje się do: a) uruchomienia (ewentualnej instalacji) Systemu na 1 stanowisku komputerowym w siedzibie Zamawiającego; b) udostępnienia loginu oraz hasła do podglądu Systemu dla uprawnionego przez Zamawiającego pracownika; c) przeprowadzenia jednodniowego szkolenia dla pracownika Zamawiającego w zakresie obsługi Sytemu; d) bieżącego wsparcia technicznego dotyczącego Systemu dla pracownika Zamawiającego w okresie obowiązywania Umowy poprzez konsultacje mailowe lub telefoniczne, 3) Wykonawca zapewni Zamawiającemu nieprzerwany dostęp do Systemu w całym okresie obowiązywania Umowy. O ewentualnej zmianie warunków technicznych Systemu Wykonawca jest zobowiązany powiadomić Zamawiającego z co najmniej 14 dniowym wyprzedzeniem. 4) Wszystkie dane w systemie muszą być dostępne dla Zamawiającego przez co najmniej 90 dni od momentu zarejestrowania. 5) Odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie systemu ponosi Wykonawca. 6) Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za brak dostępu Zamawiającego do Systemu, który jest spowodowany przyczynami leżącymi po stronie Zamawiającego, jak np. awaria urządzeń Zamawiającego, brak dostępu serwera Zamawiającego do Internetu. 28. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu sprawozdania, o których mowa w art. 9n ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2020r., poz. 1439 z późn. zm.) Charakterystykę gminy zawierającą szacunkowe dane dotyczące liczby mieszkańców, ilości budynków a także prognozowane ilości poszczególnych frakcji odpadów przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości a) 16.000,00 zł (słownie: szesnaście tysięcy złotych). 2) Wadium może być wnoszone w następujących formach:  pieniądzu,  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;  gwarancjach bankowych,  gwarancjach ubezpieczeniowych;  poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 poz. 1804 ze zm.) 3) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Przysusze O/Wieniawa, numer konta: 05 9145 1040 2000 0055 2000 0032, z dopiskiem ZP 10.2020. 4) Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. 5) W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia należy złożyć wraz z ofertą. 6) Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: a) gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46. ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych b) okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 7) Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej lub poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: a) poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych b) poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia musi spełniać warunki udziału w postępowaniu dotyczące Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca posiada: a) wpis do Rejestru Działalności Regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych objętych zamówieniem od właścicieli nieruchomości zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, b) posiada uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie objętym zamówieniem

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach