Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Skierbieszów w roku 2017.

Gmina Skierbieszów ogłasza przetarg

  • Adres: 22420 Skierbieszów, Rynek
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 213 670 , fax. 846 213 670
  • Data zamieszczenia: 2016-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Skierbieszów
    Rynek 1
    22420 Skierbieszów, woj. lubelskie
    tel. 846 213 670, fax. 846 213 670
    REGON: 95036856900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Skierbieszów w roku 2017.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie usługi w okresie od podpisania umowy do 31.12.2017r. związanej z odbiorem i zagospodarowaniem odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Skierbieszów oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów (PSZOK) zlokalizowanego w Skierbieszowie przy ul. Cmentarnej, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2016 r. poz. 934), zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Lubelskiego nr XXIV/396/2012 z dnia 30.07.2012 roku w sprawie uchwalenia Planu gospodarki odpadami dla województwa lubelskiego, oraz przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Skierbieszów (Uchwała nr XIII/109/16 z dnia 3 czerwca 2016r.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Podstawowe informacje o gminie niezbędne do przygotowania oferty - Charakterystyka Gminy Skierbieszów: a) Powierzchnia gminy Skierbieszów - 139 km2 b) Liczba miejscowości – 30 (Nazwy miejscowości: Dębowiec, Dębowiec Kolonia, Drewniki, Hajowniki, Huszczka Mała, Huszczka Duża, Iłowiec, Kalinówka, Lipina Nowa, Lipina Stara, Łaziska, Majdan Skierbieszowski, Marcinówka, Osiczyna, Podhuszczka, Podwysokie, Sady, Skierbieszów, Skierbieszów Kolonia, Sławęcin, Suchodębie, Sulmice, Szorcówka, Wiszenki, Wiszenki Kolonia, Wysokie Pierwsze, Wysokie Drugie, Zabytów, Zawoda, Zrąb) c) Liczba gospodarstw domowych - 1517 d) Liczba mieszkańców zamieszkujących na stałe i okresowo ok. - 4300 2. Na terenie Gminy Skierbieszów obowiązywać będzie system mieszany workowo - pojemnikowy zbiórki odpadów komunalnych. Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - będą gromadzone w pojemnikach 120l, 240l lub workach o pojemności 120l. Pojemniki lub worki na odpady zmieszane zabezpiecza Wykonawca na własny koszt i ustawi je w miejscach wskazanych przez właścicieli poszczególnych nieruchomości oraz dostarczy worki na odpady komunalne selektywnie zbierane oznaczone odpowiednimi kolorami w zależności od rodzaju odpadu o pojemności - od 60l do 120l. a) Rodzaje odpadów komunalnych, w tym rodzaje selektywnie odbieranych odpadów komunalnych oraz częstotliwość i sposób odbierania odpadów komunalnych: 1) raz w miesiącu - odpady niesegregowane ze wszystkich nieruchomości zamieszkanych, 2) raz na dwa miesiące - odpady segregowane gromadzone w workach takie jak: - worek biały - szkło bezbarwne - worek zielony - szkło kolorowe - worek żółty - tworzywa sztuczne, opakowania PET, opakowania wielomateriałowe, metale 3) co najmniej raz w roku: - meble i inne odpady wielkogabarytowe - zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, 4) raz w miesiącu - popiół – w miesiącach jesienno - zimowych tj. październik – kwiecień 3. Szczegółowy wykaz nieruchomości objętych zamówieniem Wykonawca otrzyma po zawarciu umowy nie później niż do 31 grudnia 2016 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości nieruchomości, z których będą odbierane odpady komunalne. Ich ilość może wzrosnąć lub zmaleć w ciągu realizacji zamówienia w wyniku zasiedlania nowych budynków lub ich wyludnienia. W trakcie trwania zamówienia przewiduje się wzrost/zmniejszenie liczby gospodarstw domowych oraz liczby mieszkańców do 3%. 4. Do kalkulacji oferty Wykonawca weźmie pod uwagę: 1. Ilość odebranych odpadów (w Mg) od mieszkańców z terenu gminy oraz prognozę na rok 2017(tab. Nr 1 znajdująca się w SIWZ w pkt 3.2 ppkt 4): 5. Wykonawca dostarczy do nieruchomości komplet worków składający się z 3 szt. każdego rodzaju. Wykonawca przy każdorazowym odbiorze odpadów pozostawi worki w ilości odpowiadającej odebranym workom. Folia z której wykonane mają być worki winna być odporna na pękanie i rozrywanie przy całkowitym napełnieniu odpowiednimi odpadami i przenoszeniu ich z terenu nieruchomości. 6. Dodatkowo wykonawca dostarczy do Urzędu Gminy Skierbieszów pok. nr 5 worki w ilości 300 szt. dla każdego rodzaju, w celu rozdysponowania mieszkańcom w przypadku wytworzenia większej ilości odpadów. 7. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia nieruchomości w pojemniki przeznaczone do gromadzenia popiołu zgodnie z załącznikiem nr 8. Należy tego dokonać do 31 grudnia 2016r. 8. Obowiązkiem Wykonawcy będzie również zabranie dostawionych przy pojemnikach worków z niesegregowanymi (zmieszanymi) odpadami komunalnymi, jak również przedstawienie Zamawiającemu (jeden raz w miesiącu) sprawozdania z miejsc odbioru tego rodzaju worków (adres i ilość dostawionych worków) potrzebnego do przeprowadzenia kontroli ilości osób zamieszkałych na danej nieruchomości. 9. Wykonawca zobowiązany jest odebrać odpady komunalne od wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Skierbieszów. Usługa obejmuje zapewnienie przez Wykonawcę dojazdu do punktów trudno dostępnych (szczególnie zimą i w okresie wzmożonych opadów deszczu i śniegu) poprzez zorganizowanie środków transportu, które umożliwią odbiór odpadów z punktów adresowych o problematycznej lokalizacji (załącznik nr 9). W związku z powyższym zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty zapoznał się z rejonem objętym zamówieniem. Wykonawcy nie przysługuje zwrot kosztów z tym związanych. 10. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów z poszczególnych nieruchomości zgodnie z ustalonym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem wywozu. Wykonawca dostarczy właścicielom nieruchomości harmonogram wywozu odpadów na rok 2017 do 31 grudnia 2016r. Za dostarczenie harmonogramu należy uznać jego pozostawienie w skrzynce pocztowej lub razem z workami na odpady segregowane. Wszelkie zmiany harmonogramu będą wymagały zgody Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia zmienionych harmonogramów do każdej nieruchomości objętej odbiorem odpadów komunalnych. Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości Wykonawca powinien realizować w godzinach 7.00-19.00. 11. Wykonawca jest zobowiązany do porządkowania terenu zanieczyszczonego odpadami komunalnymi i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników, kontenerów, worków, pojazdów w trakcie realizacji usługi wywozu. 12. Wykonawca jest obowiązany do realizacji reklamacji (nieodebranie z nieruchomości odpadów zgodnie z harmonogramem, niedostarczenie worków na odpady segregowane, itp.) w przeciągu 48 godzin od otrzymania zawiadomienia e-mailem lub telefonicznie od Zamawiającego. Wykonanie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić e-mailem lub telefonicznie na adres Zamawiającego. 13. W przypadku uszkodzenia lub zniszczenia pojemnika w trakcie prowadzonego odbioru Wykonawca zobowiązany będzie do dokonania naprawy lub wymiany na nowy na swój koszt w przeciągu 7 dni. 14. System odbierania odpadów komunalnych nie obejmuje odpadów powstających w wyniku prowadzenia działalności gospodarczej. 15. Wykonawca odbierający odpady komunalne, w przypadku niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, przyjmuje je jako zmieszane odpady komunalne i powiadamia o tym Gminę Skierbieszów jako Zamawiającego z podaniem adresu właściciela nieruchomości. 16. Wykonawca zobowiązany jest do: 1. zapewnienie minimalnego wyposażenia PSZOK-u w kontenery/pojemniki do oddzielnego zbierania wyselekcjonowanych frakcji odpadów zgodnie z tabelą nr 2. Należy tego dokonać do 31 grudnia 2016r. 2. zapewnienie odbioru odpadów z PSZOK-u ul. Cmentarna po zgłoszeniu potrzeby przez pracownika Urzędu Gminy Skierbieszów w terminie 3 dni. 17. Obsługę PSZOK-u zapewni na własny koszt Zamawiający, wskazany zostanie pracownik, który będzie prowadził rejestr zawierający informacje pozwalające zidentyfikować rodzaj odpadów oraz nieruchomość, z której zostały dostarczone. 18. Wykonawca jest zobowiązany do ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych na legalizowanej wadze i przekazywania dokumentacji pomiarów Zamawiającemu w okresach miesięcznych. Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z przepisami ustawy o odpadach oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach i przekazywania kopii dokumentacji Zamawiającemu w terminie do 7 dnia następnego miesiąca. 19. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia i przekazywania co miesiąc w terminie do 7 dnia następnego miesiąca Zamawiającemu ewidencji nieruchomości, których właściciele nie segregują odpadów oraz ewidencję nieruchomości zamieszkanych nieujętych w wykazie przekazanym przez gminę. 20. Wykonawca zobowiązany jest kontrolować realizowane przez właściciela nieruchomości obowiązki w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, a w przypadku ich niedopełnienia Wykonawca zobowiązany jest przyjąć odpady jako zmieszane odpady komunalne i niezwłocznie pisemnie powiadomić o tym Zamawiającego, nie później niż w ciągu 3 dni (art. 9f ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach). Do informacji Wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokumentację filmową lub zdjęciową umożliwiającą identyfikację nieruchomości z rejestracją daty i godziny. 21. Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, pozostałości z sortowania odpadów komunalnych oraz odpadów zielonych do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK) w Dębowcu wskazanej w planie gospodarki odpadami dla województwa lubelskiego 2017 oraz do przekazywania selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r., o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21). 22. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia i przekazywania Zamawiającemu półrocznych sprawozdań o których mowa w art. 9n ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach sporządzonych zgodnie z wzorem określonym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 17 czerwca 2016 r. w sprawie wzoru sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2016 r. poz. 934). 23. Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu sprawozdanie, o których mowa powyżej w formie papierowej – w terminie do końca miesiąca następującego po półroczu, którego dotyczy. 24. Wykonawca zobowiązany jest spełniać warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r., poz. 122) między innymi: a) posiadać bazę magazynowo - transportową usytuowaną na terenie gminy Skierbieszów lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy gminy Skierbieszów, do którego posiada tytuł prawny; b) baza magazynowo - transportowa musi spełniać następujące warunki: 1. teren bazy magazynowo - transportowej musi być zabezpieczony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym, 2. miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów muszą być zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu, 3. miejsce magazynowania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych musi być zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed działaniem czynników atmosferycznych, 4. teren bazy musi być wyposażony w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych, pochodzących z terenu bazy zgodnie z wymaganiami określonymi przepisami ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2015r. poz. 145, 951 i 1513 oraz z 2013 r. poz. 21); c) baza magazynowo - transportowa powinna być wyposażona w: 1. miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów, 2. pomieszczenie socjalne dla pracowników odpowiadające liczbie zatrudnionych osób, 3. miejsca do magazynowania selektywnie zebranych odpadów z grupy odpadów komunalnych, 4. legalizowaną samochodową wagę najazdową - w przypadku gdy na ternie bazy następuje magazynowanie odpadów. d) na terenie bazy powinny znajdować się także: punkt bieżącej konserwacji i naprawy pojazdów, miejsca do mycia i dezynfekcji pojazdów (o ile czynności te nie będą wykonywane przez uprawnione podmioty zewnętrzne poza terenem bazy). 25. Wykonawca zobowiązany jest posiadać co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych oraz co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, a także co najmniej jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej oraz samochód dostawczy lub terenowy przystosowany do odbioru odpadów komunalnych z możliwością wjazdu na drogi gminne o szerokości od 2,4m do 3,0 m i masie rzeczywistej do 5 ton. 26. Pojazdy muszą spełniać następujące warunki: a) posiadać trwale i czytelnie oznakowane w widocznym miejscu nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbierającego odpady komunalne, b) być zarejestrowane i dopuszczone do ruchu oraz posiadać aktualne badania techniczne i świadectwa dopuszczenia do ruchu zgodnie z przepisami o ruchu drogowym, c) być wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników, d) konstrukcja pojazdów musi zabezpieczać przed niekontrolowanym wydostaniem się na zewnątrz odpadów, podczas ich magazynowania, przeładunku, a także transportu oraz minimalizować oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady. e) muszą być wyposażone w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego umożliwiającego trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postoju oraz czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów umożliwiających weryfikacje tych danych przez Zamawiającego, 27. Wykonawca musi utrzymywać odpowiedni stan sanitarny pojazdów i urządzeń poprzez wykonywanie następujących czynności: a) mycie i dezynfekcję z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego, nie rzadziej niż raz na miesiąc, a w okresie letnim nie rzadziej niż raz na 2 tygodnie. Wykonawca winien posiadać aktualne dokumenty potwierdzające wykonanie czynności, b) opróżnianie pojazdów z odpadów i parkowanie na koniec każdego dnia roboczego wyłącznie na terenie bazy magazynowo - transportowej, c) dopuszcza się wyposażenie pojazdów w urządzenie do ważenia odpadów komunalnych. 28. Zakazuje się Wykonawcy mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych z niesegregowanymi (zmieszanymi) odpadami komunalnymi zebranymi z terenu gminy Skierbieszów. 29. W przypadku stwierdzenia, że usługi wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub wypowiedzieć, odstąpić od umowy z winy Wykonawcy z naliczeniem kary umownej. 30. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe w związku z realizacją przedmiotu umowy wobec Zamawiającego jak i osób trzecich, na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym. 31. Wykonawca ma obowiązek na własny koszt wyposażenia właścicieli wszystkich nieruchomości objętych zbiórką odpadów w pojemniki i worki niezbędne do gromadzenia odpadów segregowanych w terminie do 31 grudnia 2016r. 32. Wykonawca ma obowiązek odbioru wszystkich odpadów komunalnych segregowanych i niesegregowanych –zmieszanych - odpadów komunalnych. 33. Wykonawca w okresie obowiązywania umowy zobowiązany jest osiągnąć poziom recyklingu i przygotowania do ponownego użycia następujących frakcji odpadów komunalnych: papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła oraz poziom recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami innych niż niebezpieczne odpadów budowlanych i rozbiórkowych w wysokości określonej w przepisach Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 r. poz.645) 34. Wykonawca w okresie obowiązywania umowy jest zobowiązany ograniczyć masę odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania do wysokości określonej w przepisach Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz. U. z 2012r. poz. 676 z późn. zm.) 35. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać zamówienie zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. 36. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: - kierowcy pojazdów prowadzących zbiórkę odpadów komunalnych 37. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 36 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 38. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 13 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 39. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 36 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 36 czynności. 40. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach