Przetargi.pl
„Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój"

Gmina Miejska Świeradów-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 59850 Świeradów-Zdrój, ul. 11-go Listopada
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 816 471 , fax. 757 816 585
  • Data zamieszczenia: 2016-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój
    ul. 11-go Listopada 35
    59850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 757 816 471, fax. 757 816 585
    REGON: 23082139700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zamówienia pn.: „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój". B. Zakres prac: Szczegółowy opis wykonywanej usługi zawiera Specyfikacja Techniczna Wykonania usługi wraz z załącznikami do SIWZ. C. Zamawiający nie zastrzega sobie obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. D1. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga aby osoby skierowane przez Wykonawcę lub Podwykonawcę do bezpośredniej realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę i przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia (umowy) wykonywały czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014r. Poz.1502 z późn. zm.). D2. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: - prace związane z wywózką odpadów komunalnych samochodem tj.: kierowanie pojazdami, czynności związane z usuwanie odpadów komunalnych z obsługiwanych posesji, w tym: transport pełnych kubłów do śmieciarki, sprawdzenie zawartości kubła, podniesienie kubła na wysokość ok. 15 cm, zamocowanie kubła w uchwycie podnośnika, włączenie mechanizmu wypróżniania kubłów, sprawdzenie czy na dnie pozostały w kuble odpady oraz ich usunięcie, zdjęcie pustego kubła z uchwytu podnośnika, odstawienie kubła na miejsce, przejazd na stopniu śmieciarki do następnej posesji. - prace związane z obsługą PSZOK-a tj.: prowadzenie PSZOK poprzez przyjmowanie i ewidencję odpadów selektywnych dostarczonych od mieszkańców gminy, zabezpieczanie PSZOK przed wejściem osób nieupoważnionych, zabezpieczanie pojemników przeznaczonych do gromadzenia poszczególnych frakcji odpadów przed emisją zanieczyszczeń do gruntu i atmosfery. Wykonawca zobowiązany będzie najpóźniej w dniu podpisania umowy przedłożyć wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego zawierający informację o zatrudnionych pracownikach (Załącznik nr 6 do SIWZ). Nie spełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu z art. 29 ust. 3a ustawy PZP spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP. E. Prawa i obowiązki wynikające z niniejszego przedmiotu zamówienia, nie wykluczają obowiązku wykonywania w ramach zakresu umowy wszystkich innych czynności i zadań, które będą konieczne do prawidłowej realizacji umowy oraz zabezpieczenia interesów Zamawiającego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Czynności i zadania, o których mowa w zdaniu poprzedzającym realizowane będą z własnej inicjatywy Wykonawcy lub na zlecenie Zamawiającego w ramach ustalonego wynagrodzenia ryczałtowego. F. Wykonawca podczas realizacji umowy zobowiązany jest do takiego działania na rzecz i w imieniu Zamawiającego, aby najkorzystniej zrealizować zamówienie tj. przy utrzymaniu standardów jakości działać na rzecz terminowej realizacji zamówienia. G. W przypadku niejasności w zakresie praw i obowiązków Wykonawcy ustala się, iż celem niniejszej umowy jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój przez Wykonawcę, zgodnie z obowiązującymi przepisami . H. Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w „Istotnych postanowieniach umownych” stanowiących załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w następującej wysokości: 5.000,00 zł (słownie złotych: pięć tysiący 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach