Przetargi.pl
"Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Miejskiej Lubaczów pochodzących z nieruchomości zamieszkałych"

Gmina Miejska w Lubaczowie (Burmistrz Miasta Lubaczowa) ogłasza przetarg

  • Adres: 37-600 Lubaczów, ul. Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 166 328 010 , fax. 166 321 191
  • Data zamieszczenia: 2020-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska w Lubaczowie (Burmistrz Miasta Lubaczowa)
    ul. Rynek 26
    37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie
    tel. 166 328 010, fax. 166 321 191
    REGON: 65090069000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubaczow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Miejskiej Lubaczów pochodzących z nieruchomości zamieszkałych"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbieraniu i zagospodarowaniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie miasta Lubaczowa, zbieranych przez nich zgodnie z zapisami regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miejskiej Lubaczów- zgodnie z Uchwałą Rady Miejskiej w Lubaczowie w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miejskiej Lubaczów. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) odbiór od wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy, każdej zebranej ilości odpadów komunalnych: a) niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych (20 03 01) zgromadzonych w pojemnikach lub workach, b) odpadów komunalnych gromadzonych w sposób selektywny, w pojemnikach lub w workach, obejmujących:  papier (15 01 01, 20 01 01),  szkło (15 01 07, 20 01 02),  metal, opakowania z metali, tworzywa sztuczne, opakowania z tworzyw sztucznych, opakowania wielomateriałowe – zbierane łącznie (o kodach: 15 01 02, 15 01 04, 15 01 05, 20 01 39, 20 01 40, 15 01 06, 20 01 99 ),  bioodpady stanowiące odpady komunalne (kod 20 01 08, 20 02 01)  żużle i popioły (20 01 99) c) odpadów komunalnych gromadzonych w sposób selektywny, nie wymagających specjalnych pojemników do ich zbierania, obejmujących:  meble i inne odpady wielkogabarytowe (20 03 07);  zużyte opony (16 01 03);  zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny w trym świetlówki, żarówki energooszczędne (20 01 35*, 20 01 36, 20 01 21*, 20 01 23*) bez względu na jego stan i kompletność, d) Zebranych w pojemnikach usytuowanych na terenie miasta Lubaczowa następujące rodzaje odpadów: papier i tektura, szkło oraz metale, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, e) Zebranych w pojemnikach usytuowanych w wybranych aptekach leki po terminie ważności oraz niewykorzystane leki oddawane przez mieszkańców (nie dotyczy lekarstw z działalności), f) Zebranych w pojemnikach usytuowanych w szkołach i obiektach publicznych zużyte baterie i akumulatory, inne niż przemysłowe i samochodowe, g) Zebranych w Punkcie Selektywnego Zbierania Opadów Komunalnych:  przeterminowane leki, zużyte przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych igły strzykawki, chemikalia - środki ochrony roślin, opakowania po środkach ochrony roślin, rozpuszczalniki, farby, lakiery, opakowania po farbach i lakierach, kwasy, alkalia, środki chemiczne typu domowego, termometry, odpady zawierające rtęć (o kodach 20 01 31*, 20 01 32, 20 01 21*, 20 01 34, 20 01 80, 20 01 19*, 20 01 13*, 20 01 27*, 20 01 28, 15 01 10*, 20 01 14*, 20 01 15*, 20 01 29*, 20 01 30, 20 03 99),  zużyte baterie i akumulatory (o kodach 20 01 33*, 20 01 34),  zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - w tym: świetlówki, żarówki energooszczędne (o kodach 20 01 35*, 20 01 36, 20 01 21*, 20 01 23*),  meble i inne odpady wielkogabarytowe (o kodzie 20 03 07),  odpady budowlane i rozbiórkowe (o kodach 17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07, 17 02 01, 17 02 02, 17 02 03, 17 08 02, 17 09 04, 17 03 80, 17 01 80),  zużyte opony (o kodzie 16 01 03),  bioodpady stanowiące odpady komunalne (kod 20 01 08, 20 02 01)  odpady opakowaniowe (o kodach 15 01 01, 15 01 02, 15 01 03, 15 01 04, 15 01 05, 15 01 07),  papier i tektura (o kodzie 20 01 01),  szkło (o kodzie 20 01 02),  metale ( o kodzie 20 01 40),  tworzywa sztuczne ( o kodzie 20 01 39),  odzież i tekstylia (o kodzie 20 01 10, 20 01 11),  odpady budowlane pochodzące z remontów i innych robót budowlanych wykonywanych przez właścicieli nieruchomości we własnym zakresie, na wykonywanie których nie jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę lub na wykonanie których nie jest wymagane zgłoszenie robót budowlanych 2) Zagospodarowanie odbieranych bezpośrednio od mieszkańców oraz z PSZOK odpadów komunalnych w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2020 r. poz. 1439 ze zm.) oraz aktami wykonawczymi, a także aktualnymi w okresie wykonywania zamówienia zapisami Planu gospodarki odpadami dla województwa podkarpackiego i przepisami prawa miejscowego. Wykonawca wraz z każdą fakturą za wykonaną usługę przedłoży karty przekazania odpadów na ilości zgodne z wartościami widniejącymi na fakturze 3) W okresie obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany będzie: a) dostarczyć następujące ilości pojemników do selektywnej zbiórki odpadów do punktów ogólnie dostępnych:  na tworzywa sztuczne (plastik) - do 50 szt. pojemników 1100 l – 2000 l,  na makulaturę - do 50 szt. pojemników 1100 l – 2000 l,  na szkło - do 50 szt. pojemników 1100 l - 2000 l, b) wyposażyć PSZOK w:  odpowiednie pojemniki i kontenery do gromadzenia wszystkich wyselekcjonowanych frakcji odpadów wymagających gromadzenia w pojemnikach, adekwatnie do ilości i rodzajów zbieranych odpadów,  przenośną elektroniczną wagę towarowo - magazynową z platforma do ważenia o wymiarach min 1,0 x 1,0 m, o zakresie ważenia min. od 1 kg do 200 kg, z aktualnym świadectwem zgodności i legalizacją Głównego Urzędu Miar. 4) W okresie obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć następujące ilości worków do selektywnej zbiórki odpadów: ok. 36-40 tys. szt. w poszczególnych kolorach tj. żółtym, niebieskim, zielonym, brązowym oraz czarnym. 5) Wykonawca jest zobowiązany do ustalenia i uzgodnienia z Zamawiającym (miejsca, punktu na terenie gminy) w którym mieszkańcy gminy będą mogli nabyć pojemnik na odpady zmieszane lub pobrać worki na odpady segregowane ewentualnie wnieść uwagi i skargi na świadczone usługi z zakresu odbioru i zbierania odpadów. W przypadku, gdy właściciel nieruchomości będzie zainteresowany udostępnieniem pojemnika lub worka do gromadzenia odpadów zmieszanych przez Wykonawcę, Wykonawca będzie zobowiązany do udostępnienia właścicielowi takiego pojemnika lub worka za odrębnym wynagrodzeniem. Szczegółowe dane dotyczące liczby budynków, liczby miejsc do gromadzenia odpadów (altanki, miejsca ustawienia pojemników), na podstawie danych wskazanych w Załączniku 12 do SIWZ 6) Integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) w zakresie opisu przedmiotu stanowią w szczególności obowiązująca uchwałą nr 197/XVI/2019 Rady Miejskiej w Lubaczowie z dnia 19 grudnia 2019r. w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miejskiej Lubaczów, oraz uchwałą nr 198/XVI/2019 Rady Miejskiej w Lubaczowie z dnia 19 grudnia 2019r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia zobowiązany jest do wniesienia wadium, przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: 10 000,00 PLN, słownie: dziesięć tysięcy złotych. 2. Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, określonych w art. 45 ust. 6 Pzp. 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy: a) Wskazanie Wykonawcy, wskazanie Zamawiającego, czyli beneficjenta gwarancji/ poręczenia, gwaranta/poręczyciela (instytucji udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, c) kwotę gwarancji/poręczenia, d) termin ważności gwarancji/poręczenia, e) z treści gwarancji lub poręczenia powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia Zamawiającemu na pierwsze pisemne żądanie pełnej sumy wadium w przypadku, gdy zajdą ku temu przewidziane w ustawie okoliczności, okoliczności, określone w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp, f) gwarancja/poręczenie musi być wykonalne na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, g) wszelkie spory dotyczące gwarancji/poręczenia podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczpospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego, h) jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji/poręczenia nie był krótszy niż okres związania ofertą, 3. Z treści wadium wnoszonego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie powinno wynikać, że zabezpiecza wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 4. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 4.1 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Powiatowy Bank Spółdzielczy w Lubaczowie, Nr 78 9101 0003 2001 0011 8444 0005 z adnotacją „Wadium w postępowaniu nr RIR.III.271.12.2020 pn.: „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Miejskiej Lubaczów pochodzących z nieruchomości zamieszkałych” Zamawiający uzna, że wadium zostało wniesione, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 4.2 W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść je przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w formie oryginalnego elektronicznego dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do wystawienia dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej). Niedopuszczalne jest złożenie skanu dokumentu wadialnego (np. e- gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium Wykonawca zobowiązany jest złożyć dokument wadialny (np. e-gwarancję bankową lub ubezpieczeniową): - na adres poczty elektronicznej: zamówienia@um.lubaczow.pl w wydzielonym odrębnym pliku (np. .pdf) jako załącznik do wiadomości elektronicznej, w sposób umożliwiający Zamawiającemu dopełnienie obowiązku określonego w art. 46 ustawy Pzp. Zamawiający sugeruje, aby w temacie wiadomości podać nr RIR.III.271.12.2020 - znak postępowania, do którego wadium jest wnoszone. lub - złożyć dokument wadialny (np. e-gwarancję bankową lub ubezpieczeniową) wraz z ofertą w ten sam sposób co ofertę przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, jednakże w wydzielonym odrębnym pliku (np: .pdf), w sposób umożliwiający Zamawiającemu dopełnienie obowiązku określonego w art. 46 ustawy Pzp. 4.3 Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wadium nie zostanie wniesione lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy. 5. Zwrot wadium. 5.1 Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 Pzp. 5.2 Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym i zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 5.3 Zatrzymanie wadium przez Zamawiającego nastąpi zgodnie z postanowieniami art. 46 Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Burmistrza Miasta Lubaczów w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminie (t. j. Dz.U. z 2019r. poz. 2010, ze zm.). 2) Wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami prowadzony od 24 stycznia 2018 r. przez marszałków województw na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 21) – w charakterze podmiotu transportującego. 3) Wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami prowadzony od 24 stycznia 2018 r. przez marszałków województw na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz.U. z 2018 r., poz. 21) w charakterze podmiotu zbierającego zużyty sprzęt.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach