Przetargi.pl
„Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Jasło”

Gmina Jasło ogłasza przetarg

  • Adres: 38-200 Jasło, ul. Słowackiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 436 669 , fax. 134 436 635
  • Data zamieszczenia: 2019-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jasło
    ul. Słowackiego 4
    38-200 Jasło, woj. podkarpackie
    tel. 134 436 669, fax. 134 436 635
    REGON: 54139700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: gminajaslo.bip.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Jasło”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1) Odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Jasło i zagospodarowanie odebranych odpadów tj. odzysk lub unieszkodliwienie, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, o którym mowa w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1454 z późn.zm.) zwanej dalej ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Zagospodarowanie odpadów tj. odzysk lub unieszkodliwienie powinno być zgodne z obowiązującymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 701 z późn. zm.) zwanej dalej ustawą o odpadach, ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz Wojewódzkim Planem Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego. 2) Odpady komunalne określone w punkcie 1 powinny być odbierane z następujących miejsc: - od właścicieli nieruchomości zamieszkałych (gospodarstwa domowe); - z terenów niezamieszkałych, na których mieszkańcy przebywają okresowo lub gdzie znajdują się budynki w budowie; - z domów ludowych, budynków świetlicowych, budynków i obiektów rekreacyjnych, szkół, budynków OSP, cmentarzy, ośrodków zdrowia, ośrodków rehabilitacji, a także przystanków autobusowych; - od podmiotów prowadzących działalność gospodarczą na terenie gminy; - z miejsc dodatkowo wyznaczanych przez Zamawiającego w trakcie trwania umowy. 3) Dostarczanie właścicielom nieruchomości odpowiedniej ilości i wielkości (pojemności) urządzeń do gromadzenia odpadów komunalnych takich jak: - pojemniki lub kontenery na odpady (w przypadku nieruchomości niezamieszkałych); - worki na odpady komunalne (w przypadku nieruchomości zamieszkałych, lecz wyłącznie dla mieszkańców segregujących odpady). 4) Prowadzenie kontroli odbieranych selektywnie odpadów komunalnych przez gospodarstwa domowe i podmioty gospodarcze (które zadeklarowały segregację odpadów). Prowadzenie w tym zakresie szczegółowej ewidencji i dokumentacji. 5) Seryjne skanowanie kodów kreskowych ze wszystkich wystawionych do odbioru worków, pojemników na odpady komunalne oraz przekazywanie w terminie do 10 każdego miesiąca, transmisji danych z czytników Zamawiającemu – zakup czytników należy do Wykonawcy usług. 6) Sporządzanie sprawozdawczości statystycznej zgodnie z wymaganiami określonymi w powszechnie obowiązujących przepisach prawa. 7) Wykonywanie przedmiotu zamówienia bez względu na warunki atmosferyczne. Uwaga! Zamówienie nie obejmuje odbioru odpadów budowlanych i poremontowych, który może być wykonywany przez Wykonawcę na indywidualne zlecenie zainteresowanych podmiotów, z wyjątkiem odbioru takich odpadów z tzw. „dzikich wysypisk” – wyłącznie na zlecenie Zamawiającego. Zamówienie musi być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, w szczególności: 1) ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1454 z późn. zm.); 2) ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 701 z późn. zm.); 3) uchwały Nr L/297/2017 Rady Gminy Jasło z dnia 4 września 2017 roku w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Jasło; 4) rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 roku w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r., poz. 122); 5) rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 16 czerwca 2009 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2009 r., Nr 104, poz. 868).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w terminie do dnia 01.10.2019 r. do godz. 900 w wysokości 20 000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych); 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 310 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na konto nr 59 1050 1458 1000 0022 7740 8312 z dopiskiem: „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Jasło”. Terminem wniesienia wadium w formie pieniądza jest termin wpływu wadium na konto Zamawiającego (tj. do godz. 900 dnia 01.10.2019 r.) Wadium w formie innej niż pieniądz należy załączyć do oferty w formie kopii dokumentu, a oryginał złożyć w siedzibie Zamawiającego w kasie Urzędu Gminy w Jaśle lub w oddzielnej kopercie oznaczonej „oryginał wadium”, która będzie załączona do oferty (wewnątrz opakowania oferty). 4. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Brak wadium w wyznaczonym terminie spowoduje wykluczenie wykonawcy. 6. Warunki zwrotu i zatrzymania wadium zostaną dokonane zgodnie z art. 46 P.z.p.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli wykonawcy wykażą, że posiadają uprawnienia tj.: - aktualne zezwolenie na transport odpadów komunalnych, o którym mowa w ustawie o odpadach; - aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Jasło, o którym mowa w art. 9b i 9c ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach