Gmina Gawłuszowice ogłasza przetarg
- Adres: 39307 Gawłuszowice, Gawłuszowice
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 177 744 282 , fax. 175 819 118
- Data zamieszczenia: 2016-12-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Gawłuszowice
Gawłuszowice
39307 Gawłuszowice, woj. podkarpackie
tel. 177 744 282, fax. 175 819 118
REGON: 69024072900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY GAWŁUSZOWICE - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, na których powstają odpady komunalne z terenu Gminy Gawłuszowice. Zakres zamówienia dotyczy odpadów niesegregowanych (zmieszanych) o kodzie 20 03 01 zbieranych z częstotliwością 1 raz na 4 tygodnie , odpadów zbieranych selektywnie 1 raz na 4 tygodnie: papier i tektura, metal ( kod 20 01 01, 15 01 01, 15 01 04, 20 01 40), tworzywa sztuczne oraz opakowania wielomateriałowe ( kody 20 01 39, 15 01 02, 15 01 05), szkło bezbarwne i kolorowe ( kod 20 01 02, 15 01 07) oraz odpadów zielonych ( kod 20 02 01), odbiór i zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, zużytych opon – obwoźna zbiórka odpadów i ich odbiór spod posesji właścicieli nieruchomości, odbiór i zagospodarowanie odpadów w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) zlokalizowanego na terenie działki nr 188/1 w Woli Zdakowskiej i innych odpadów komunalnych wymienionych w załączniku Nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamówienie przewiduje doposażenie nieruchomości w pojemniki i wyposażenie nieruchomości w worki do selektywnej zbiórki odpadów oraz wyposażenie PSZOK w kontenery i pojemniki. Szacunkowa ilość odpadów przewidzianych do odbioru, transportu i zagospodarowania wynosi 850 Mg w okresie 24 miesięcy. Szacunkowa ilość nieruchomości zamieszkałych przewidzianych do obsługi wynosi około 650. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawiera załącznik Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia liczby obsługiwanych nieruchomości w zakresie odbierania odpadów komunalnych. Zmiana liczby obsługiwanych nieruchomości nie będzie powodować zmiany umowy, ani zmiany wartości zamówienia. Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp i określa je, stosownie do art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp: 1)Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 kwietnia – Kodeks pracy (Tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r. poz. 1666) w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia tj.: a)kierowanie pojazdami samochodowymi – minimum 4 osoby, b)wszelkie prace fizyczne w zakresie transportu odpadów spod nieruchomości i z PSZOK do punktu odbioru odpadów lub punktu przeładunku odpadów – minimum 4 osoby. 2)Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 3.5.1): a)Wykonawca, w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy przedstawi Zamawiającemu zanonimizowane dokumenty potwierdzające zatrudnienie na podstawie umowy o pracę pracowników wymienionych w pkt 1) przeznaczonych do realizacji zamówienia wraz ze wskazaniem czynności, jakie osoby te będą wykonywać, b)Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o każdym przypadku zmiany osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia lub zmiany sposobu zatrudnienia tych osób, nie później niż w terminie 3 dni od dokonania takiej zmiany. 3)Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: a)Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontrolowania wypełniania przez Wykonawcę obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w szczególności poprzez zlecenie kontroli Państwowej Inspekcji Pracy lub żądanie przedłożenia do wglądu dokumentów potwierdzających zatrudnienie na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia, b)Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób, przy pomocy, których Wykonawca świadczyć będzie przedmiot umowy, na inne posiadające co najmniej taką samą wiedzę, doświadczenie i kwalifikacje opisane w SIWZ z zachowaniem wymogów dotyczących zatrudniania na podstawie umowy o pracę, c)Za niedopełnienie wymogu obowiązku zatrudniania Pracowników świadczących przedmiot umowy na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości po 500,00 złotych za każdy dzień roboczy, w którym osoba niezatrudniona przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wykonywała czynności przy realizacji zamówienia. Rodzaje czynności, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zostały wymienione w pkt 3.5.1), d)Wykonawca, w trakcie realizacji umowy na każde wezwanie Zamawiającego zobowiązuje się przedstawić zanonimizowane bieżące dokumenty potwierdzające, że przedmiot umowy, w zakresie określonym w pkt. 3.5.1) jest wykonywany przez odpowiednią ilość osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. e)Wykonawca zobowiązany jest do wprowadzenia w umowach z podwykonawcami stosownych zapisów, zobowiązujących do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, przez cały okres realizacji zamówienia, ustalonej ilości osób wykonujących czynności wymienione w pkt 3.5.1) oraz umożliwiających Zamawiającemu przeprowadzenie kontroli realizacji tego obowiązku. W przypadku gdy Wykonawca w złożonej ofercie zadeklaruje czyszczenie (mycie i dezynfekcja) pojemników zobowiązany jest do wykonania tych czynności zgodnie z wymaganiami z zakresu ochrony środowiska (z użyciem produktów biobójczych, w rozumieniu ustawy z dnia 13 września 2002 r. o produktach biobójczych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1926) oraz ochrony sanitarnej w miejscu odbioru odpadów niezależnie od tego czyją własnością są pojemniki. Do mycia i dezynfekcji należy wykorzystać środki biodegradowalne i dezynfekujące posiadające atest PZH dopuszczający do obrotu na terenie kraju. Wykonawca zobowiązany będzie do mycia i dezynfekcji pojemników przy użyciu pojazdu do tego przystosowanego np. smieciarki – myjki o zamkniętym obiegu wody. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości 10.000 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy). Przy wnoszeniu wadium należy podać znak sprawy: GG. 271.2.2016. Forma niesienia wadium wg zapisów pkt. 13 SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych w 2024 r.
Dodano: 2024-04-22 - Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Adamówka w 2024 r.
Dodano: 2024-04-14 - Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Miasta i Gminy Dubiecko
Dodano: 2024-04-10 - Zamówienie powtarzające się - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych
Dodano: 2024-03-13 - Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy na terenie Gminy Pysznica w roku 2023
Dodano: 2024-02-15 - ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH NA RZECZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU LEŻAJSKIEGO W 2024 ROKU
Dodano: 2024-01-15 - Zagospodarowanie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych z terenu Gminy Ustrzyki Dolne
Dodano: 2024-01-07 - Transport oraz zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 – inne odpady z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11 pochodzących ze SSOK w Ustrzykach Dolnych ul. Przemysłowa 20J"
Dodano: 2024-01-07 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Dzikowiec oraz PSZOK położonych w miejscowości Nowy Dzikowiec oraz Wilcza Wola w roku 2024
Dodano: 2023-12-29 - Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych ze wskazanych budynków, miejsc użyteczności publicznej w tym przystanków autobusowych wraz z ich sprzątaniem
Dodano: 2023-12-29