Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Domaradz w 2020 roku

Gmina Domaradz ogłasza przetarg

  • Adres: 36-230 Domaradz, Domaradz
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 4347041, 4347051 , fax. 134 347 041
  • Data zamieszczenia: 2019-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Domaradz
    Domaradz 345
    36-230 Domaradz, woj. podkarpackie
    tel. 13 4347041, 4347051, fax. 134 347 041
    REGON: 37044022900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.domaradz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Domaradz w 2020 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Domaradz w 2020 roku w zakresie: 1) odbioru i przekazania niesegregowanych (zmieszanych), odpadów komunalnych, odpadów zielonych do instalacji komunalnej w Krośnie – szacowana ilość 350 Mg, 2) odbioru i zagospodarowania odebranych od właścicieli nieruchomości selektywnie zebranych odpadów komunalnych tj: papieru, tworzyw sztucznych i metali, szkła, i odpadów ulegających biodegradacji, w tym bioodpadów (z wyłączeniem odpadów zielonych i wymienionych w pkt 3) – szacowana ilość 184 Mg. 3) odbioru i zagospodarowania określonych poniżej selektywnie zebranych odpadów komunalnych oraz szacowane ilości: a) przeterminowane leki i chemikalia – 0,2 Mg b) opakowania zawierających pozostałości substancji niebezpiecznych – 2 Mg, c) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny oraz zużyte baterie i akumulatory – 3 Mg, d) odpady wielkogabarytowe – 145 Mg e) odpady budowlane i rozbiórkowe – 7 Mg f) zużyte opony – 18 Mg g) popiół – 30 Mg 4) zagospodarowanie odebranych odpadów komunalnych, o których mowa w pkt 2-3 w sposób zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, 5) w wyniku podpisanej umowy Wykonawca w oferowanej cenie wykona kompleksową obsługę w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 1454 ze zm.) o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 6) Prowadzenie dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem tj. przedkładanie Zamawiającemu sprawozdań rocznych zgodnie z art. 9n ucpg. 7) Kontrola właścicieli nieruchomości w zakresie zbierania odpadów komunalnych w sposób niezgodny z regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Domaradz. 8) Wyposażenie właścicieli nieruchomości zamieszkałych w worki foliowe przeznaczone do zbierania odpadów komunalnych, zgodnie z wymaganiami § 7 i § 8 Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Domaradz. Zakres zamówienia należy wykonywać zgodnie z: 1) Uchwałą NR XLIII/269/2018 Rady Gminy w Domaradzu z dnia 14 sierpnia 2018 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Domaradz ( Dz. Urz. Woj. Podkarpackiego z 2018r. poz. 3972) 2) Uchwałą nr XVII.124.2016 Rady Gminy Domaradz z dnia 1 lipca 2016r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów (Dz. Urz. Woj. Podkarpackiego z 2016r. poz.2086 ). 3) Opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca biorący udział w niniejszym przetargu wnosi wadium najpóźniej przed terminem składania ofert w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania oraz wykaże, że posiada: 1) Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów objętych niniejszym zamówieniem, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (Dz. U. z 2019r., poz. 701 ze zm.) oraz 2) wpis do rejestru działalności regulowanej, prowadzony przez Wójta Gminy Domaradz obejmującego wszystkie rodzaje odpadów objętych niniejszym zamówieniem, (w odniesieniu do wpisu do rejestru działalności regulowanej, Zamawiający dysponuje wiedzą nt. przedsiębiorców posiadających niniejsze uprawnienie). W przypadku wykonawców występujących wspólnie Zamawiający dokona łącznej oceny Wykonawców w zakresie spełniania wyżej opisanego warunku, przy czym Zamawiający wymaga, aby każdy z wykonawców posiadał uprawnienia oraz wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonej przez Wójta Gminy Domaradz.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: stosowne pełnomocnictwa - jeżeli są wymagane, zaleca się załączyć dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach