Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Łękawica

Gmina Łękawica ogłasza przetarg

  • Adres: 34-321 Łękawica, ul. Wspólna 24
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8651601 , fax. 033 8651701
  • Data zamieszczenia: 2013-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łękawica
    ul. Wspólna 24 24
    34-321 Łękawica, woj. śląskie
    tel. 033 8651601, fax. 033 8651701
    REGON: 07218263400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Łękawica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych położonych na terenie gminy Łękawica i zagospodarowania tych odpadów. Usługi obejmują odbiór i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) całego strumienia odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych położonych na terenie gminy Łękawica, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami, oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, a także ich transport do instalacji regionalnej lub instalacji zastępczej do obsługi regionu, zgodnie z zapisami: -ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (j.t. Dz. U. z 2012 r. poz. 391, z późn. zm.), -ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (j.t. Dz. U. z 2013 r. poz. 21) -ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (j.t. Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150, ze zm.), -Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomu recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 645); . -Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz. U. z 2012 r. poz. 676). -Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122). -Planu Gospodarki Odpadami - Uchwała Nr IV/25/1/2012 z dnia 24 sierpnia 2012 r Sejmiku Województwa Śląskiego w sprawie Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Śląskiego 2014. a także: -Uchwały Nr XXVI/190/13 Rady Gminy Łękawica z dnia 13 lutego 2013 r. w sprawie: przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Łękawica, -Uchwały Nr XXV/174/13 Rady Gminy Łękawica z dnia 19 grudnia 2013 r. w sprawie: szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów. -Uchwały Nr XXV/175/13 rady Gminy Łękawica z dnia 19 grudnia 2013 r. w sprawie: rodzajów dodatkowych usług świadczonych przez gminę w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów oraz wysokości cena za te usługi. 2. Charakterystyka Gminy Powierzchnia gminy wynosi 42,77 km2. Gmina obejmuje 5 sołectw: Łękawica, Kocierz Moszczanicki, Kocierz Rychwałdzki, Okrajnik, Łysina. Liczba mieszkańców, którzy będą objęci usługą odbierania odpadów komunalnych (nieruchomości zamieszkałe) - około 4000 osób. Długość dróg na terenie Gminy wynosi: 20,39 km dróg gminnych publicznych (nie wliczając dróg bocznych dojazdowych do posesji, tzw. drogi wewnętrzne dojazdowe, (których długość nie jest określona) i 11,44 km dróg powiatowych i 13,77 km dróg wojewódzkich. 3. Ilość nieruchomości: Nieruchomości zamieszkałe: Łękawica - 543 Łysina - 37 Kocierz Moszczanicki - 246 Kocierz Rychwałdzki - 76 Okrajnik - 184 ŁĄCZNIE - 1086 nieruchomości, z których 100 procent zadeklarowało oddawanie odpadów w sposób selektywny. Nieruchomości niezamieszkałe: Łękawica : Działalność gospodarcza- 34 Domki letniskowe - 23 Zespół szkół - 1 Orlik - 1 Kościół Parafialny - Cmentarz - 1 Urząd Gminy - 1 Budynek komunalny - Ośrodek Zdrowia- 1 Apteka - 1 Amfiteatr - 1 Kocierz Moszczanikci Działalność gospodarcza - 4 Szkoła - 1 Domki letniskowe - 49 Kocierz Rychwałdzki: Domki letniskowe - 71 Budynek komunalny - 1 Okrajnik: Działalność gospodarcza - 3 Szkoła - 1 Domki letniskowe - 29 Łysina: Działalność gospodarcza - 1 Domki letniskowe- 30 Budynek komunalny - 1 ŁĄCZNIE - 253 nieruchomości, z których 85 procent zadeklarowało oddawanie odpadów w sposób selektywny. Podana ilość nieruchomości objętych zbiórką odpadów w okresie realizacji umowy może ulec zmianie. 4. Prognoza ilościowa odpadów: Ilość wytworzonych odpadów komunalnych, które będzie trzeba odebrać i zagospodarować szacuje się na około 600 Mg na 1,5 roku. Określoną ilość w/w odpadów należy traktować orientacyjnie, ich ilość może ulec zmianie. Odpady segregowane poza określonymi w harmonogramie terminami mogą być przez właściciela posesji dowożone do PSZOK. 5. Częstotliwość odbioru odpadów: Częstotliwość odbioru: Nieruchomości zamieszkałe: a) odpady segregowane obejmujące: balast, popiół, szkło, opakowania i odpady ulegające biodegradacji - raz w miesiącu w każdej ilości; b) odpady wielkogabarytowe, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, opony oraz inne odpady niebezpieczne - w miesiącu kwietniu i październiku każdego roku w każdej ilości; Nieruchomości niezamieszkałe: a) odpady segregowane obejmujące: balast, popiół, szkło, opakowania i odpady ulegające biodegradacji lub odpady zmieszane - odbiór nie rzadziej niż raz w miesiącu. Deklarowaną częstotliwość i ilość pojemników przedstawia załącznik nr 8 SIWZ. Tereny użyteczności publicznej: a) kosze uliczne - 50 szt - nie rzadziej niż raz na tydzień, nie dopuszczając do przepełnienia koszy ulicznych i wysypywania odpadów na ziemię. b) cmentarz - nie rzadziej niż raz na kwartał nie dopuszczając do przepełnienia pojemników. Miejsce odbioru - odpady gromadzone w pojemnikach lub workach odbierane będą przy każdej nieruchomości w miejscach o równym podłożu, łatwo dostępnym dla pojazdów specjalistycznych. 6. Zamówienie obejmuje: 1) Odbieranie od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Łękawica następujących rodzajów odpadów: -odpady komunalne zbierane w sposób nieselektywny ( zmieszane odpady komunalne- balast), -popiół, żużel, -szkło (bezbarwne, kolorowe), -opakowania (papier i tektura, tworzywa sztuczne, metal, opakowania wielomateriałowe), -odpady ulegające biodegradacji: zielone i kuchenne, -meble i inne odpady wielkogabarytowe, -opony, -zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, -odpady niebezpieczne. 2) Odbieranie odpadów z przystanków ulicznych i koszy ulicznych, odbieranie odpadów z miejsc imprez organizowanych przez Gminę Łękawica i usuwanie odpadów z innych miejsc wskazanych przez Zamawiającego na terenie Gminy Łękawica. Harmonogram imprez organizowanych przez Gminę Łękawica przedstawia załącznik nr 9 SIWZ. 3. Zorganizowanie objazdowej zbiórki następujących odpadów: - zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, - zużyte baterie i akumulatory, -chemikalia, -zużyte opony, -meble i inne odpady wielkogabarytowe, -wystawionych selektywnie i zabezpieczonych przez właścicieli w wyznaczonym dniu w miejscu dostępnym dla Wykonawcy. 4) Przygotowanie i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscu przewidzianym w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego gminy Łękawica przy ul. Krakowskiej w Łękawicy. Obowiązkiem Wykonawcy w zakresie przygotowanie PSZOK będzie: - wyposażenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w wagę z ważnym świadectwem zgodności Głównego Urzędu Miar; - wyposażenie terenu w pojemniki do gromadzenia co najmniej następujących frakcji odpadów: Rodzaj odpadów Pojemnik, ilość, pojemność przeterminowane leki i chemikalia Min. 100 l - 1 pojemnik zabezpieczony przed działaniem czynników atmosferycznych, zużyte baterie i akumulatory Min. 100 l - 1 pojemnik zabezpieczony przed działaniem czynników atmosferycznych, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny Min. 3 m3 - 1 pojemnik zabezpieczony przed działaniem czynników atmosferycznych, odpady budowlane i rozbiórkowe 7m3 - 1 kontener, metal, tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe 7-13m3 - 1 kontener, szkło 7-13m3 - 1 kontener, odpady zielone z pielęgnacji ogrodów 7m3 - 1 kontener, odpady wielkogabarytowe, opony Luzem na terenie PSZOK. Termin rozpoczęcia funkcjonowania PSZOK : do 30 dni od daty zawarcia umowy. Obowiązkiem Wykonawcy w zakresie funkcjonowania PSZOK będzie - zapewnienie funkcjonowania PSZOK przez cały czas obowiązywania umowy w dni robocze od poniedziałku do piątku co najmniej w godz. 10:00-14:00 oraz w soboty w godz. 08:00 do 12:00. Przy odbiorze poszczególnych frakcji wyselekcjonowanych odpadów Wykonawca będzie ważył te odpady lub w inny sposób określał ich ilość, co zanotuje w ewidencji jakościowej i ilościowej przyjmowanych odpadów wraz z adresem posesji/właściciela nieruchomości. Wykonawca ma obowiązek wydać mieszkańcowi dokument potwierdzający przyjęcie jego odpadów do PSZOK; - prowadzenie ewidencji jakościowej i ilościowej przyjmowanych odpadów oraz utrzymania czystości i porządku w PSZOK. Selektywnie zebrane odpady komunalne winny być na bieżąco, po zapełnieniu kontenerów/pojemników bądź segmentu, przekazywane do instalacji odzysku; - wykonanie i umieszczeniu w widocznym miejscu (przed wjazdem do punktu) regulaminu działania PSZOK; - przyjmowanie rodzajów odpadów zgodnie z Uchwałą Nr XXVI/190/13 Rady Gminy Łękawica z dnia 13 lutego 2013 r. w sprawie: przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Łękawica. 5) Transport i zagospodarowanie odpadów: a) Wykonawca winien zapoznać się z ukształtowaniem terenu gminy i dostosować środki transportu do jej specyfiki. Z uwagi na górzysty teren zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej w miejscu wykonywania przedmiotu zamówienia, celem rzetelnego przygotowania się wykonawcy do złożenia oferty. Tereny o utrudnionym dojeździe z uwagi na ukształtowanie terenu wymagające użycia specjalistycznego sprzętu mechanicznego to w szczególności: - sołectwo Łysina, - sołectwo Okrajnik - ul. Skrajna, Oś. Palarzówka, - sołectwo Kocierz Rychwałdzki - ul. Widokowa, Oś. Borczakówka, Oś. Brydziakówka, Oś. Szkolarówka, - sołectwo Kocierz Moszczanicki - Oś. Wysokie, ul. Zielona, ul. Górska, ul. Brzozowa; b) Zakazuje się mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości; c) Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia przewożonych odpadów przed wysypaniem; d) Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych wynikających z Planu Gospodarki Odpadami Komunalnymi dla Województwa Śląskiego, tj. Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Regionie IV, lub instalacji zastępczej dla obsługi regionu*; Zamawiający dysponuje stanowiskiem Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych - załącznik nr 10 SIWZ e) przekazywanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 20 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r (Dz.U. z 2013, poz. 21). 7. Wymagania Zamawiającego dotyczące wykonania zamówienia: 1) Prowadzenie dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem, tj: a) sporządzanie dla Zamawiającego miesięcznych raportów, które będą załącznikiem do faktury zawierających: - informacje o masie poszczególnych rodzajów odebranych odpadów komunalnych oraz sposobie ich zagospodarowania z wyszczególnionych nieruchomości, (raport winien obejmować nazwę miejscowości, nr porządkowy nieruchomości, ilość pojemników z podziałem na odpady segregowane i balast); -informacje o masie odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazanych do składowania na składowisku odpadów oraz nieprzekazanych do składowania na składowisku odpadów i sposobie ich zagospodarowania; -wskazanie właścicieli nieruchomości, którzy zbierają odpady komunalne w sposób niezgodny z regulaminem. -wykaz nieruchomości, z których mieszkańcy dostarczyli odpady na PSZOK, ich rodzaj i ilość (tj. waga - Mg) oraz sposób zagospodarowania; b) przez cały okres trwania Umowy Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu sprawozdania kwartalne zgodne z art. 9n ust. 1-3 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 391 ze zm.) oraz z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012 r. (Dz. U. z 2012 r. poz. 630) w sprawie wzoru sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych, oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi, do końca miesiąca następującego po kwartale, którego dotyczy. c) wraz z kolejnymi kwartalnymi sprawozdaniami należy przedłożyć Zamawiającemu wykaz nieruchomości, które nie były zamieszczone we wcześniejszym wykazie, a odebrano z nich w okresie objętym sprawozdaniem odpady komunalne, ze wskazaniem ilości i rodzajów odpadów jakie odebrano; d) wraz z kolejnymi sprawozdaniami należy przedłożyć Zamawiającemu wykaz nieruchomości, które nie były zamieszczone we wcześniejszym wykazie, a odebrano z nich w okresie objętym sprawozdaniem odpady komunalne, ze wskazaniem ilości i pojemności pojemników z jakich odpady odebrano oraz wykaz nieruchomości, od których zaprzestano odbierać odpady komunalne. e) do każdego sprawozdania należy przedłożyć informację o odebranych odpadach wielkogabarytowych oraz zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym podczas akcji prowadzonych dwa razy w roku, ich rodzaj i ilość oraz sposób zagospodarowania. f) Wykonawca przedstawi wraz z miesięcznymi raportami, o których mowa w pkt 1 lit a) SIWZ kopie dowodów dostarczania odpadów do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Regionie IV dla Województwa Śląskiego lub jeśli RIPOK odmówi, to do instalacji zastępczej, tj. karty ewidencji odpadów lub karty przekazania odpadów. g) Ww. sprawozdania i raporty muszą być przekazywane Zamawiającemu w wersji papierowej oraz elektronicznej (pliki Excel lub Word). h) wykonawca jest zobowiązany do osiągnięcia poziomu recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku frakcji odpadów obejmujących: papier ,metale, tworzywa sztuczne, szkło, inne niż niebezpieczne odpady budowlane i rozbiórkowe, wyliczalnych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomu recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji komunalnych (Dz. U. z 2012 r. poz.645); i) wykonawca jest zobowiązany do osiągnięcia poziomu ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomu ograniczania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczenia masy tych odpadów (Dz. U. z 2012 r. poz.676). 2) Kontrola rzetelności segregacji: W przypadku niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych podmiot odbierający odpady przyjmuje je jako zmieszane odpady komunalne i informuje o tym fakcie właściciela nieruchomości oraz niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni, powiadamia o tym Zamawiającego. 3) Harmonogram odbioru i zagospodarowanie odpadów komunalnych 4) dokonywanie odbioru odpadów komunalnych sprzed nieruchomości zgodnie ze sporządzonym przez Wykonawcę harmonogramem i zatwierdzonym przez Zamawiającego; 5) w terminie 3 dni od dnia podpisania umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy szczegółowy wykaz nieruchomości z których następował będzie odbiór odpadów komunalnych. Przedmiotowy Wykaz będzie podstawą do opracowania Harmonogramu odbioru odpadów przez Wykonawcę. Wykonawca przekazuje Zamawiającemu projekt Harmonogramu odbioru odpadów w formie papierowej i elektronicznej (wersja edytowalna) w terminie do 7 dni od dnia otrzymania ww. wykazu. Zamawiający zatwierdzi Harmonogram odbioru odpadów ub przedstawi do niego uwagi w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty otrzymania tego Harmonogramu. 6) wszelkie zmiany harmonogramu wymagają formy pisemnej, za wyjątkiem zmian jednorazowych wynikających z nadzwyczajnych sytuacji, np. powódź, gwałtowne opady śniegu, nieprzejezdna droga, dni ustawowo wolne; zmiana harmonogramu nie stanowi zmiany umowy; 7) dostarczenie wszystkim właścicielom nieruchomości harmonogramu wywozu odpadów komunalnych w terminie 7 dni od daty jego zatwierdzenia oraz podanie przez Wykonawcę harmonogramu do publicznej wiadomości; 4) Inne obowiązki Wykonawcy: a) wykonanie przedmiotu umowy w sposób fachowy, niepowodujący niepotrzebnych przeszkód oraz niedogodności dla mieszkańców Gminy; b) wykonawca zobowiązany będzie do odebrania odpadów poza ustalonym harmonogramem (na zgłoszenie Zamawiającego), jeżeli zostaną zebrane i zgromadzone na nieruchomości w terminach innych niż przewiduje termin ich odbioru ze względu na zagrożenia sanitarno-epidemiologiczne, zapewnienie bezpieczeństwa życia i zdrowia mieszkańców; c) zapewnienie, dla właściwej realizacji przedmiotu umowy, przez cały czas trwania umowy, dostatecznej liczby środków technicznych, gwarantujących terminowe i jakościowe wykonanie zakresu rzeczowego usługi; d) porządkowanie terenu zanieczyszczonego odpadami wysypanymi z worków i pojazdów w trakcie realizacji usługi odbioru; e) garażowanie pojazdów do realizacji przedmiotu zamówienia wyłącznie na terenie posiadanej bazy magazynowo-transportowej; f) wyposażenie własnych pracowników zajmujących się wywozem odpadów w odzież ochronną z widocznym logo firmy; g) dokonywanie odbioru i transportu odpadów, również w przypadkach, kiedy dojazd do nieruchomości będzie utrudniony z powodu: prowadzonych remontów dróg, dojazdów, złych warunków atmosferycznych, konfiguracji terenu itp. Wykonawcy nie przysługują wtedy roszczenia z tytułu wzrostu kosztów realizacji przedmiotu umowy; h) okazanie na żądanie Zamawiającego wszelkich dokumentów potwierdzających wykonywanie przedmiotu umowy zgodnie z określonymi przez Zamawiającego wymaganiami i przepisami prawa; i) ponoszenie pełnej odpowiedzialności wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody na mieniu i zdrowiu osób trzecich, powstałe podczas i w związku z realizacją przedmiotu umowy; j) naprawa lub ponoszenie kosztów naprawy szkód wyrządzonych podczas wykonywania usługi wywozu odpadów komunalnych w gminie; k) umożliwienie wstępu na teren bazy transportowej przedstawicielom Zamawiającego lub pracownikom państwowych instytucji upoważnionych do kontroli realizacji ustawy o odpadach i ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z przepisami wykonawczymi; l) uczestnictwo upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy w naradach (posiedzeniach komisji Rady Gminy, innych naradach) prowadzonych przez Zamawiającego, na których omawiane będą zadania związane z realizacją przedmiotu umowy. Zaproszenia na narady będą przekazywane Wykonawcy z wyprzedzeniem nie mniej niż 7 dni przed tymi naradami; m) udostępnienie co najmniej jednej linii telefonicznej w celu szybkiej komunikacji, tak aby był możliwy stały kontakt przedstawiciela Zamawiającego z Wykonawcą; n) utrzymanie należytego porządku i czystości wokół pojemników przy ich opróżnianiu; o) udostępnia worków do gromadzenia odpadów, które będą przekazywane nieodpłatnie przy każdym odbiorze w takiej samej ilości i rodzaju jakie zostały odebrane (cena worków wliczona w cenę oferty). Worki na surowce wtórne muszą spełniać następujące wymagania: - wyglądać estetycznie, być trwałe ( min. grubość 0,02 mm ) i oznakowane rodzajem odpadów, jakie mają być do niego zbierane zgodnie z regulaminem utrzymania czystości i porządku w gminie Łękawica. - integralną częścią worka powinien być element umożliwiający jego skuteczne zawiązanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału Wykonawcy w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 4.000,00 zł ( słownie: cztery tysiące złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.plekawica.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach