Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenów nieruchomości niezamieszkałych należących do Gminy Gołdap

Gmina Gołdap ogłasza przetarg

  • Adres: 19-500 Gołdap, Plac Zwycięstwa 14
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. +48 876156000 , fax. +48 876150800
  • Data zamieszczenia: 2022-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gołdap
    Plac Zwycięstwa 14
    19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. +48 876156000, fax. +48 876150800
    REGON: 790671231
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.goldap.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenów nieruchomości niezamieszkałych należących do Gminy Gołdap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 - Opróżnianie, odbiór i zagospodarowanie odpadów z koszy ulicznych na terenie miasta GołdapPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na:a) opróżnianiu, odbiorze i zagospodarowaniu odpadów niesegregowanych (zmieszanych) z koszy ulicznych o poj. 35 l - 70 l w ogólnej ilości. 186 szt. koszy zlokalizowanych na terenie miasta Gołdap wraz z utrzymaniem i zachowaniem odpowiedniej czystości wokół koszy, b) usługa opróżniania koszy świadczona będzie w dni powszednie:- w poniedziałki z terenu całego miasta,- w środy (w miesiącach od czerwca do sierpnia) z centrum miasta ograniczonego ulicami: Szkolna, Słoneczna, Żeromskiego, Górna, Partyzantów, Warsztatowa, - w piątki: z centrum miasta ograniczonego ulicami: Szkolna, Słoneczna, Żeromskiego, Górna, Partyzantów, Warsztatowa, Paderewskiego oraz dodatkowo w miesiącach od czerwca do sierpnia z Promenady Zdrojowej.c) wykaz ilości koszy i harmonogram ich opróżniania i odbioru został przedstawiony w załączniku nr 12.1 d) opróżnianie koszy powinno następować w godzinach porannych nie później niż do 10.00. W przypadku gdy dzień opróżniania koszy jest dniem ustawowo wolnym od pracy opróżnianie powinno nastąpić w dniu poprzedzającym taki dzień.e) w razie stwierdzenia, że usługa nie została wykonana należycie tj. kosz nie został opróżniony w wymaganym terminie lub wokół kosza zalegają odpady, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji reklamacji w terminie 1 dnia od otrzymania zawiadomienia (dopuszczalna forma e-mail, pisemna). W przypadku nie przystąpienia do reklamacji Wykonawca zostanie obciążony karą umowną, f) ogólna liczba koszy w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia może zwiększyć się maksymalnie o 10 szt.Szczegółowy opis sposobu wykonania przedmiotu zamówienia opisany został w załączniku nr 11.1 do SWZ,Część 2 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów ze sprzątania ogólnodostępnych terenów miejskich (sprzątanie śmieci z ulic, placów, skwerków, alejek, parkingów)Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na:- odbiorze i zagospodarowaniu odpadów ze sprzątania bieżącego ogólnodostępnych terenów miejskich (sprzątanie odpadów z ulic, placów, skwerków, alejek, parkingów) przez pracowników publicznych, z prac interwencyjnych oraz akcji typu "sprzątanie świata",- ww. odpady gromadzone będą w kontenerach o pojemności 1100 l, 660 l, 240 l w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz w workach o pojemności 60l lub 120 l zostawianych do odbioru na chodnikach, skwerkach, parkingach, placach, trawnikach itp.,- Wykonawca w ramach niniejszej umowy zobowiązany jest do odbioru następujących frakcji odpadów komunalnych: odpady pozostałe po segregacji (zmieszane), szkło, papier, metale i tworzywa sztuczne oraz bioodpady.- odpady selektywnie zbierane będą umieszczane w workach o odpowiedniej kolorystyce, - odbiór odpadów polegać będzie na telefonicznym lub pisemnym (e-mail) zgłoszeniu Zamawiającego odbioru worków lub opróżnienia kontenera wraz z podaniem dokładnej lokalizacji i ilości odpadów do odbioru.Szczegółowy opis sposobu wykonania przedmiotu zamówienia opisany został w załączniku nr 11.2 do SWZ,Część 3 - Dzierżawa pojemników, odbiór i transport odpadów komunalnych z targowiska miejskiego w Gołdapi1. Dostawę i dzierżawę pojemników na odpady, będących własnością lub w dyspozycji Wykonawcy i ustawieniu ich na targowisku miejskim w następujących ilościach:a) 3 pojemników o pojemności 1100 l w kolorze czarnym na odpady pozostałe po segregacji (zmieszane),b) 3 pojemników o pojemności 1100 l w kolorze niebieskim na odpady papieru i tektury,c) 2 pojemników o pojemności 1100 l w kolorze żółtym na odpady metali i tworzyw sztucznych; 2. Wszystkie dostarczone przez Wykonawcę pojemniki winny być sprawne, zamykane i mieć estetyczny wygląd.3. Odbiór i zagospodarowaniu frakcji ww. odpadów z terenu targowiska miejskiego położonego przy ulicy Polnej 2B w Gołdapi. Szczegółowy opis sposobu wykonania przedmiotu zamówienia opisany został w załączniku nr 11.3 do SWZ,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust 2 Ustawy Pzp, a dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie prawnym – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej – posiadania:- wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j.: Dz. U z 2021 r. poz. 888 ze zm.)- wpis do rejestru BDO (Rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami) zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j.: Dz. U. z 2021 r., poz. 779);(tożsamy dla wszystkich części postepowania)3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;4) zdolności technicznej lub zawodowej - Wykonawca spełni niniejszy warunek, jeżeli złoży oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale XVIII, pkt. 1.3 SWZ oraz wykaże, że na czas realizacji zamówienia dysponował będzie:a)Część 1 - co najmniej jednym pojazdem przystosowanym do odbierania odpadów zmieszanychCzęść 2 - co najmniej jednym pojazdem przystosowanym do odbierania odpadów zbieranych selektywnie;Część 3 - co najmniej jednym pojazdem przystosowanym do odbierania odpadów zbieranych selektywnie;b) bazą magazynowo – transportowa, odpowiadająca wymaganiom określonym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie obierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122);Uwaga!W celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający dopuszcza posługiwanie się tymi samymi pojazdami, w przypadku skłania oferty przez jednego Wykonawcę do więcej niż jednej z wydzielonych części zamówienia. Jednocześnie wymienione pojazdy przeznaczone do realizacji zamówienia podlegają ocenie w ramach kryterium środowiskowego będącego kryterium oceny ofert
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-30

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach