Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z punktu przeładunkowego w 2020 roku

Zakład Gospodarki Komunalnej w Łącku ogłasza przetarg

  • Adres: 33-390 Łącko, Łącko
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-18 4445558 , fax. 0-18 4445558 wew. 9
  • Data zamieszczenia: 2020-01-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej w Łącku
    Łącko 755
    33-390 Łącko, woj. małopolskie
    tel. 0-18 4445558, fax. 0-18 4445558 wew. 9
    REGON: 49193609500000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z punktu przeładunkowego w 2020 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór oraz zagospodarowanie odpadów komunalnych z punktu przeładunkowego w Czerńcu. Szacunkowa ilość odpadów komunalnych przewidziana do odebrania w okresie obowiązywania umowy wynosi: - odpady niesegregowane, zmieszane - 105 Mg - odpady segregowane - 35 Mg - odpady wielkogabarytowe – 3 Mg - zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne – 2 Mg - odpady remontowo-budowlane – 5 Mg - baterie – 0,2 Mg 2. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: Wykonawca dostarczy najpóźniej w dniu rozpoczęcia realizacji zamówienia na punkt przeładunkowy kontenery o pojemności co najmniej 7m³ - 8m³ z systemem załadowczym podnoszonym – łańcuchowym (typ KP 7) na poszczególne frakcje odpadów w ilości: 1 szt. na odpady zmieszane (niesegregowane), 1 szt. na plastik i metal, 1 szt. szkło, 1 szt. na papier, 1 szt na odpady wielkogabarytowe, 1 szt. na remontowo-budowlane. 3. Kontenery będą odbierane przez Wykonawcę z punktu przeładunkowego po zgłoszeniu telefonicznym oraz e-mailem przez Zamawiającego w terminie określonym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Maksymalny termin odbioru wynosi 72 godziny od momentu otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego. Za transport oraz zagospodarowanie odpadów odebranych z punktu przeładunkowego odpowiada Wykonawca. W ramach zagospodarowania odpadów podmiot odbierający odpady zobowiązany jest do przekazywania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnej lub zastępczej regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych zgodnie z uchwałą nr XXV/398/12 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 2 lipca 2012 r. w sprawie wykonania „Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego” na lata 2016-2022 z perspektywą do 2030 r. z załącznikami. W przypadku selektywnie zebranych odpadów komunalnych, w ramach zagospodarowania odpadów, zobowiązany jest do ich przekazania do instalacji odzysku i unieszkodliwiania, z hierarchią postępowania z odpadami, określoną w obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w ustawie o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. - art. 17, z zastrzeżeniem, że jeżeli przed przekazaniem odebranych selektywnie odpadów do instalacji odzysku i unieszkodliwiania zostały one skierowane przez podmiot odbierający odpady do przesortowania, to powstałe pozostałości z sortowania - odpad o kodzie 19 12 12, przeznaczone do składowania, muszą zostać przekazane do regionalnych instalacji przetwarzania odpadów komunalnych lub instalacji zastępczych. Odpady winny być załadowane własnym sprzętem Wykonawcy. 4. Wykonawca odbierając odpady komunalne będące przedmiotem zamówienia z punktu przeładunkowego, zobowiązany jest do ważenia pojazdów na legalizowanej wadze wskazanej przez Zamawiającego (znajdującej się w odległości do 5 km od siedziby Zamawiającego): 1) przed rozpoczęciem załadunku odpadów - pojazd pusty, 2) po dokonaniu odbioru odpadów - pojazd wypełniony Wykonawca z każdorazowego ważenia, sporządzi raport wagowy, którego wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawca podczas realizacji zamówienia zapewni osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania w sposób zapewniający osiągnięcie wymaganych odpowiednimi przepisami prawa poziomów recyklingu. 5. Ilość wytwarzanych odpadów nie jest zależna od Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przekazania mniejszej ilości odpadów, względem ilości określonej w pkt II ust. 1, spowodowanej odpowiednio zmniejszoną ilością zebranych odpadów. Ewentualna zmiana szacowanej ilości odpadów określonej w ust. 1 nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie odebrane odpady wg cen określonych w umowie. Zaistnienie okoliczności, o której mowa w zdaniu pierwszym, spowoduje odpowiednie zmniejszenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu niniejszej Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, jeżeli wykaże, że: a) posiada aktualne zezwolenie na transport odpadów objętych przedmiotem zamówienia, w tym na terenie Gminy Łącko zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, (Dz. U. z 2019 r. poz. 701 ze zm.), b) posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych objętych przedmiotem zamówienia lub zapewnienie przyjęcia odpadów komunalnych przez przedsiębiorcę prowadzącego działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania takich odpadów. Miejsce odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, powinno spełniać warunki określone w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r. poz.701 ze zm.) oraz ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 2010 ze zm).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej http://www.lacko.pl/przetargi.html informacji dotyczących m.in. nazw (firm) oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach