Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Medyka w okresie od 1 stycznia 2021 r. do 28 lutego 2021 r.

Gmina Medyka ogłasza przetarg

  • Adres: 37-732 Medyka, Medyka
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 16 671 53 91 , fax. 16 671 53 91
  • Data zamieszczenia: 2020-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Medyka
    Medyka 288
    37-732 Medyka, woj. podkarpackie
    tel. 16 671 53 91, fax. 16 671 53 91
    REGON: 65090037000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.medyka.itl.pl/bip

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Medyka w okresie od 1 stycznia 2021 r. do 28 lutego 2021 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych powstałych i zebranych na wszystkich nieruchomościach, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych w granicach administracyjnych Gminy Medyka w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania. 2. Dostarczenie do gospodarstw domowych worków do zbiórki odpadów. 3. Na terenie gminy Medyka obowiązywał będzie system mieszany pojemnikowo-workowy zbiórki odpadów komunalnych. Worki na odpady zmieszane oraz segregowane (na papier i tekturę, tworzywa sztuczne, szkło oraz bioodpady) zabezpieczy właścicielom nieruchomości Wykonawca. Charakterystyka przedmiotu zamówienia: 1. Teren Gminy Medyka wynoszący 6067 ha obejmuje 7 miejscowości: Medyka, Torki, Leszno, Hureczko, Hurko, Jaksmanice, Siedliska. 2. Wykaz budynków i lokali mieszkalnych w poszczególnych miejscowościach gminy: 2.1. Zabudowa wielorodzinna: Miejscowość Ilość budynków Ilość lokali mieszkalnych Medyka 19 173 Hurko 1 7 RAZEM 20 180 2.2. Zabudowa jednorodzinna: Miejscowość Ilość budynków Medyka 759 Torki 219 Leszno 169 Hureczko 155 Hurko 154 Jaksmanice 152 Siedliska 197 RAZEM : 1 805 3. Trasa przejazdu Wykonawcy w poszczególnych miejscowościach Gminy Medyka wynosi około: 1. Medyka - 13,0 km 2. Torki - 6,3 km 3. Leszno - 3,5 km 4. Hureczko - 4,7 km 5. Hurko - 4,1 km 6. Jaksmanice - 4,8 km 7. Siedliska - 5,8 km 4. Ilość odpadów wywiezionych: Lp. Rodzaj odpadu Kod odpadu Ilość odebranych odpadów (Mg) 2019 rok 1 półrocze 2020 r. 1 2 3 4 5 1. Niesegregowane odpady komunalne 20 03 01 1 210,85 444,88 2. Opakowania z papieru i tektury 15 01 01 26,69 8,34 3. Opakowania z tworzyw sztucznych 15 01 02 - 2,62 4. Opakowania ze szkła 15 01 07 65,76 49,72 5. Zmieszane odpady opakowaniowe 15 01 06 81,31 25,24 6. Odpady ulegające biodegradacji 20 02 01 43,18 13,44 7. Inne nie wymienione frakcje zbierane w sposób selektywny 20 01 99 46,14 32,97 Zamówienie objęte niniejszym postępowaniem winno być wykonane w terminie od 1 stycznia 2021 r. do dnia 28 lutego 2021 r. Do określenia szacunkowej masy przewidzianych do oddania odpadów w miesiącu styczniu i lutym 2021 roku przyjęto ich średnią miesięczną ilość odebranych odpadów w gminie Medyka w ciągu 18 miesięcy (rok 2019 oraz I półrocze 2020 r.) pomnożoną przez 2 (miesiąc styczeń i luty) powiększoną o 10 % przewidywalnego wzrostu ilości oddanych odpadów. Wyliczenia dokonano na podstawie danych zawartych w sprawozdaniach przedsiębiorcy odbierającego odpady komunalne z nieruchomości zamieszkałych. Nie przewiduje się odbioru w okresie 1 stycznia 2021 r do 28 lutego 2021 r następujących odpadów: 1. Betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów. 2. Zużytych urządzeń elektrycznych i elektronicznych. 3. Odpadów wielkogabarytowych. 4. Zużytych opon. Szacowana ilość odpadów z terenów zamieszkałych do odebrania w styczniu i lutym 2021 r. Lp. Rodzaj odpadu Kod odpadu Szacowana ilość odpadów (Mg) 1 2 3 4 1. Niesegregowane odpady komunalne 20 03 01 202,37 2. Opakowania z papieru i tektury 15 01 01 4,28 3. Opakowania z tworzyw sztucznych 15 01 02 0,96 4. Opakowania ze szkła 15 01 07 14,11 5. Zmieszane odpady opakowaniowe 15 01 06 13,02 6. Odpady ulegające biodegradacji 20 02 01 6,92 7. Inne nie wymienione frakcje zbierane w sposób selektywny 20 01 99 9,67 Podana ilość odbioru odpadów jest wielkością orientacyjną w celu sporządzenia oferty 5. Sposób odbierania odpadów komunalnych: 5.1. Odpady komunalne segregowane i niesegregowane powinny być zbierane w systemie indywidualnym „u źródła" w pojemnikach lub workach foliowych do tego celu przeznaczonych o odpowiedniej wytrzymałości zapewniającej bezpieczny z punktu widzenia technicznego i sanitarnego transport. 5.2. W przypadku zabudowy wielorodzinnej, w miejscach do tego przeznaczonych (altany śmieciowe). 5.3. Wykonawca jest zobowiązany dotrzeć do osób wytwarzających odpady lub do miejsc ich gromadzenia i zebrać wszystkie odpady zgromadzone w pojemnikach lub workach. 5.4. Odbiór odpadów zmieszanych i segregowanych od mieszkańców gminy prowadzony będzie według harmonogramu opracowanego przez Wykonawcę wyłonionego w drodze przetargu i uzgodnionego z Zamawiającym. Wykonawca przekaże harmonogram Zamawiającemu przed podpisaniem umowy, w celu załączenia go do umowy. 5.5. Wykonawca jest zobowiązany do odbierania odpadów komunalnych w terminach wynikających z przyjętego harmonogramu odbioru, niezależnie od warunków atmosferycznych, w sposób niezakłócający spoczynku nocnego, pojazdami przystosowanymi do odbierania poszczególnych frakcji odpadów oraz w sposób wykluczający mieszanie odpadów. 5.6. W sytuacjach nadzwyczajnych (jak np. nieprzejezdność lub zamknięcie drogi), gdy nie jest możliwa realizacja usługi zgodnie z umową, sposób i termin odbioru odpadów będzie każdorazowo uzgadniany pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą i może polegać na wyznaczeniu zastępczych miejsc gromadzenia odpadów przez właścicieli nieruchomości, oraz innych terminów ich odbioru. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. 6. Rodzaje odpadów komunalnych odbieranych oraz częstotliwość odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości: 6.1. Odpady zmieszane niesegregowane o kodzie 20 03 01 i bioodpady (w tym odpady zielone) jeden raz na dwa tygodnie z budynków jednorodzinnych, 6.2. Odpady zmieszane niesegregowane o kodzie 20 03 01 i bioodpady (w tym odpady zielone) 1 raz na tydzień z budynków wielorodzinnych, a w okresach świątecznych 2 razy w tygodniu, 6.3. Odpady opakowaniowe zebrane w sposób selektywny, takie jak: a) papier i tektura, b) tworzywa sztuczne, metal, opakowania wielomateriałowe, c) szkło bezbarwne i kolorowe - z budynków jednorodzinnych raz w miesiącu - budynków wielorodzinnych 2 razy w miesiącu (osiedle w Medyce) 7. Na terenie Gminy Medyka w miejscowości Medyka znajduje się PSZOK – odbiór odpadów z punktu odbywał się będzie na zgłoszenie pracownika obsługującego ten punkt. 7.1. Do PSZOK-u właściciele nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Medyka w ramach ponoszonej opłaty z tytułu gospodarowania odpadami komunalnymi we własnym zakresie mogą dostarczać: 1) meble i inne odpady wielkogabarytowe, 2) zużyte baterie i akumulatory, 3) przeterminowane leki, 4) chemikalia, 5) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, 6) zużyte opony. 7) odpady zielone, 8) odpady budowlane i rozbiórkowe stanowiące odpady komunalne. 7.2. PSZOK przyjmuje wyłącznie odpady zebrane w sposób selektywny. 7.3. PSZOK nie przyjmuje odpadów pochodzących z działalności gospodarczej i rolniczej. 7.4. Transport odpadów do PSZOK dostarczający zapewnia we własnym zakresie. 8. Odpady odbierane z terenu gminy gromadzone będą: 8.1. Odpady komunalne zmieszane: a) w zabudowie jednorodzinnej pojemniki lub worki foliowe o podwyższonej wytrzymałości o minimalnej pojemności 110 l lub ich wielokrotność, b) w zabudowie wielorodzinnej pojemniki o minimalnej pojemności 1100 l lub ich wielokrotność; 8.2. Odpady zbierane w sposób selektywny, takie jak papier i tektura, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, metal oraz szkło: a) w zabudowie jednorodzinnej: worki foliowe o minimalnej pojemności 110 l lub ich wielokrotność, b) w zabudowie wielorodzinnej: pojemniki o minimalnej pojemności 1100 l lub ich wielokrotność 8.3. Odpady ulegające biodegradacji w workach foliowych o minimalnej pojemności 110 l. 8.4. Worki do gromadzenia odpadów komunalnych winny posiadać następujące kolory: 1) kolor niebieski z napisem: „Papier i tektura” - przeznaczone na odpadowe opakowania z papieru i tektury oraz papier i tekturę nie opakowaniową, 2) kolor zielony z napisem: „Szkło bezbarwne i kolorowe” - przeznaczone na odpadowe opakowania ze szkła bezbarwnego i kolorowego; 3) kolor żółty z napisem: „Tworzywa sztuczne, metal, opakowania wielomateriałowe” - przeznaczone na odpadowe opakowania z metali, tworzyw sztucznych oraz wielomateriałowe; 4) kolor brązowy z napisem: „Odpady zielone” - przeznaczone na odpady zielone. 5) kolor czarny z napisem: „Zmieszane odpady komunalne” – przeznaczone na odpady zmieszane. 8.5. Worki na odpady segregowane oraz na odpady niesegregowane zabezpieczy właścicielom nieruchomości Wykonawca. W przypadku gdy właściciel nieruchomości będzie zainteresowany udostępnieniem pojemnika do gromadzenia odpadów przez Wykonawcę, Wykonawca będzie zobowiązany do udostępnienia tego pojemnika za odrębne wynagrodzenie ustalone z właścicielem nieruchomości. Jeżeli w toku realizacji zamówienia nastąpi uszkodzenie lub zniszczenie pojemników wynikłe z winy Wykonawcy, ich naprawienie i doprowadzenie do stanu poprzedniego należy do Wykonawcy. 9. Obowiązki Wykonawcy w zakresie odbioru odpadów segregowanych 9.1. Odbiór odpadów segregowanych prowadzić należy w taki sposób aby nie dochodziło do mieszania poszczególnych frakcji odpadów zebranych selektywnie. 9.2. Przy odbiorze odpadów segregowanych Wykonawca każdorazowo sprawdza: a) rzetelność segregacji odpadów, b) w przypadkach, gdy właściciele nieruchomości, którzy zadeklarowali, że odpady będą gromadzili w sposób selektywny, a wystawiają je tylko w sposób zmieszany lub prowadzą selekcję odpadów w sposób nieprawidłowy tj. wrzucają do odpadów zmieszanych odpady, które powinny być wyselekcjonowane i magazynowane w workach lub pojemnikach Wykonawca niezwłocznie zgłosi ten fakt do Urzędu Gminy. Na tę okoliczność Wykonawca sporządzi dokumentację np. dok. fotograficzna, notatka, itp. umożliwiającą wydanie przez Zamawiającego decyzji administracyjnej ustalającej wyższą opłatę. 9.3. Uchylanie się od obowiązku zgłaszania Urzędowi Gminy w Medyce informacji dotyczącej zaistniałych nieprawidłowości w sposobie segregacji odpadów będzie stanowić naruszenie Umowy, 9.4. Wykaz nieruchomości, których właściciele zadeklarowali sposób postępowania z odpadami Zamawiający przekaże Wykonawcy po zawarciu Umowy. 10. Wymagania dotyczące sprzętu technicznego i bazy magazynowo transportowej. 10.1. W celu realizacji przedmiotu umowy Wykonawca musi dysponować specjalistycznymi środkami technicznymi umożliwiającymi odbiór odpadów: a) co najmniej dwoma samochodami specjalistycznymi bezpylnymi o minimalnej kubaturze 3 m3 przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, b) co najmniej dwoma samochodami specjalistycznymi bezpylnymi przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, c) co najmniej jednym pojazdem o ładowności minimalnej 3,5 Mg do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej, d) co najmniej jednym pojazdem małogabarytowym do odbierania odpadów zmieszanych i zebranych selektywnie (do 3 ton i wysokości 2,5 m ) w celu odbioru tych odpadów z uwagi na trudności terenowe (tj. wąskie drogi, drogi o nawierzchni gruntowej i inne miejsca, do których dojazd może stanowić problem dla typowego pojazdu odbierającego odpady ), e) co najmniej jednym pojazdem specjalistycznym wyposażonym w urządzenie z funkcją do mycia i dezynfekcji pojemników. 10.2. Powyższe pojazdy powinny być: a) trwale i czytelnie oznakowane w widocznym miejscu nazwą firmy oraz danymi adresowymi podmiotu odbierającego odpady komunalne, b) zabezpieczone przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów, c) ich konstrukcja winna minimalizować oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady, d) wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników, e) sprawne, posiadać aktualne badania techniczne, dopuszczone do ruchu. 10.3. W razie awarii pojazdu w trakcie odbioru odpadów komunalnych na terenie Gminy Medyka Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pojazd zastępczy o zbliżonych parametrach w celu wykonania usługi zgodnie z ustalonym harmonogramem. 11. W celu realizacji przedmiotu umowy wykonawca musi dysponować odpowiednio usytuowaną i wyposażoną bazą magazynowo - transportową: a) baza magazynowo-transportowa winna być usytuowana w Gminie Medyka lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy gminy na terenie, do którego posiada lub będzie posiadał tytuł prawny; b) teren bazy magazynowo-transportowej winien być zabezpieczony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom trzecim, c) posiadać miejsca do parkowania pojazdów, które winny być zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu, d) baza ta musi być wyposażona w urządzenia/miejsce do gromadzenia i magazynowania selektywnie zebranych odpadów komunalnych przed transportem do miejsc przetwarzania, e) baza magazynowo-transportowa musi posiadać również: 1) pomieszczenie socjalne dla pracowników, 2) legalizowaną samochodowa wagę najezdną - w przypadku gdy na terenie bazy następuje magazynowanie odpadów, 3) punkt bieżącej konserwacji i napraw pojazdów, 4) miejsce do mycia i dezynfekcji pojazdów - o ile te czynności nie są wykonywane przez uprawnione podmioty zewnętrzne poza terenem bazy magazynowo-transportowej. 12. Zagospodarowanie odpadów: 12.1. Podmiot odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości jest zobowiązany do przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, 12.2. Osiągnięte przez Wykonawcę poziomy recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku obliczane będą na podstawie wzorów zawartych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych. 12.3. Zebrane przez Wykonawcę odpady selektywne z terenu gminy powinny być systematycznie przekazane do odpowiednich instalacji. Niedopuszczalne jest zbyt długie przetrzymywanie selektywnie zebranych odpadów i przekazywanie ich dopiero w następnym roku kalendarzowym do recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku ponieważ wpływa to niekorzystnie na uzyskanie przez gminę odpowiednich poziomów określonych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska, o których mowa w pkt. 2. 12.4. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie instalacji, do których będą przekazywane odpady komunalne odebrane od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Medyka. 13. Raporty i sprawozdania. 13.1. Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu miesięcznych raportów (w formie papierowej) zawierających informacje o ilości odpadów komunalnych odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i przekazanych do składowania na składowisko odpadów, nieprzekazanych do składowania na składowisko odpadów oraz o sposobie i miejscu ich zagospodarowania, w tym : a) odpadów komunalnych zmieszanych (Mg), b) odpadów selektywnych takich jak : szkło, papier i makulatura, tworzyw sztucznych, metali i opakowań wielomateriałowych (Mg), c) odpadów wielkogabarytowych (Mg), d) sprzętu elektrycznego i elektronicznego (Mg), e) opon ( Mg), f) bioodpadów (Mg), g) gruzu budowlanego (Mg), oraz oddzielnie o rodzaju (z podaniem kodu odpadów) i ilości selektywnie odebranych odpadów z PSZOK w Medyce, a także sposobie i miejscu i zagospodarowania. Raport miesięczny jest podstawą do wystawienia faktury za wykonaną usługę. 14. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania półrocznych sprawozdań z odbioru odpadów komunalnych na terenie gminy i przekazywania ich Zamawiającemu w terminie do końca miesiąca następującego po upływie półrocza, którego dotyczy zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 15. Wykonawca będzie prowadził i przedkładał zamawiającemu karty przekazania odpadów sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym również karty przekazania odpadów zbieranych selektywnie do miejsca ich odzysku, recyklingu lub unieszkodliwienia, jako załącznik do faktury za wykonanie usługi. 16. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia ewidencji nieruchomości, z których zostały odebrane odpady komunalne zmieszane i selektywnie zebrane frakcje odpadów oraz przekazywania jej zamawiającemu w formie elektronicznej co miesiąc, w terminie do 10 dnia miesiąca następnego. 17. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie odebranymi odpadami zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Dotyczy to ewentualnego przeładunku odpadów, ich transportu, spraw formalno- prawnych związanych z odbieraniem i dostarczaniem odpadów uprawnionemu przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych. 18. Zamawiający nie dopuszcza odbierania odpadów komunalnych zleconych przez Zamawiającego wspólnie z jakimikolwiek innymi odpadami komunalnymi pochodzącymi od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych na terenie Gminy Medyka. 19. Rozliczanie świadczonych usług następować będzie pomiędzy Gminą Medyka a Wykonawcą raz w miesiącu za każdą tonę odebranych i zagospodarowanych odpadów odpowiadającym kodowi odpadu i kwocie zaoferowanej za jego odebranie i zagospodarowanie, po zakończeniu miesiąca za który wystawiana jest faktura, z terminem płatności do 14 dni od przedłożenia faktury. 20. Wykonawca przed złożeniem oferty, jeżeli uzna to za konieczne może zapoznać się z terenem, na którym działalność będzie prowadzona. Informacja o zatrudnieniu pracowników. Wymagania określone w art. 29 ust. 3a Pzp oraz w związku z art. 36 ust. 2 pkt. 8a ustawy Pzp.: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących następujące czynności: kierowców pojazdów - wszyscy zatrudnieni przez Wykonawcę lub współpracujący z wykonawcą kierowcy oraz sam Wykonawca, jeżeli osobiście wykonuje przewozy, w okresie wykonywania usługi spełniają wymogi dotyczące uprawnień do kierowania pojazdami, do których kierowania wymagane jest prawo jazdy odpowiedniej kategorii oraz kwalifikacji zawodowych w zakresie kategorii C prawa jazdy, określone w rozdziale 7a ustawy o transporcie drogowym. operatorów załadunku - wszyscy zatrudnieni powinni posiadać wszystkie wymagane prawem szkolenia 2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: • oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: • dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, • datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; • zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Wykonawca złoży oświadczenie o zatrudnieniu pracowników na umowę o pracę na załączonym do SIWZ załączniku nr 9. IV. Wymagania (określone w przedmiocie zamówienia) związane z realizacją zamówienia zgodnie z art. 29 ust. 4 Pzp Zamawiający nie przewiduje określania w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 Pzp
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi: 1) wpis do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzony przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska, 2) wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Medyka.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. 2. Oświadczenie o zatrudnieniu osób na umowę o pracę, które realizować będą zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach