Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Horyniec-Zdrój w 2020 r.

Gmina Horyniec-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 37-620 Horyniec-Zdrój, Al. Przyjaźni
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 166 313 455 , fax. 166 313 455
  • Data zamieszczenia: 2019-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Horyniec-Zdrój
    Al. Przyjaźni 5
    37-620 Horyniec-Zdrój, woj. podkarpackie
    tel. 166 313 455, fax. 166 313 455
    REGON: 65090067700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.horyniec-zdroj.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Horyniec-Zdrój w 2020 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych powstałych i zebranych na wszystkich nieruchomościach, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych w granicach administracyjnych Gminy Horyniec-Zdrój w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania. 2. Dostarczenie do gospodarstw domowych worków do zbiórki odpadów. 3. Na terenie gminy Horyniec-Zdrój obowiązywał będzie istniejący system mieszany pojemnikowo-workowy zbiórki odpadów komunalnych. Worki na odpady zmieszane oraz segregowane (na papier i tekturę, tworzywa sztuczne, szkło oraz bioodpady) zabezpieczy właścicielom nieruchomości Wykonawca. 4. Wykonawca zobowiązany będzie, na żądanie właściciela nieruchomości do dostarczenia mu pojemnika do gromadzenia zmieszanych odpadów komunalnych, w ramach obowiązującej umowy z Zamawiającym. 5. Przewidywane zapotrzebowanie na pojemniki 110 l na odpady zmieszane wynosi ok. 800 szt. 6. Przewidywane zapotrzebowanie na pojemniki 1100 l na odpady zmieszane wynosi ok 13 szt. 7. Przewidywane zapotrzebowanie na pojemniki 1100 l na odpady segregowane na plastik wynosi ok 15 szt. 8. Przewidywane zapotrzebowanie na pojemniki 1100 l na odpady segregowane na szkło wynosi ok 15 szt. 9. Przewidywane zapotrzebowanie na pojemniki 1100 l na odpady segregowane na papier wynosi ok 3 szt. 10. Przewidywane zapotrzebowanie na pojemniki 1100 l na odpady segregowane na bioodpady wynosi ok 4 szt. Ilości te mogą ulec zwiększeniu w miarę zgłaszania potrzeb przez mieszkańców. Szacunkowo o ok. 10% Ilości te mogą ulec zwiększeniu w miarę zgłaszania potrzeb przez mieszkańców. Szacunkowo o ok. 10% 11. Wykonawca ma obowiązek wyposażenia właścicieli nieruchomości w niezbędne pojemniki i worki przed pierwszym dniem obowiązywania umowy na odbiór i zagospodarowanie odpadów zawartej z Zamawiającym. Szacunkowa ilość pojemników 110 l. do dostarczenia przed pierwszym dniem odbioru to ok 700 szt., pojemników 1100 l. w ilości jak w ust. 6-10, Uwaga: Podane wyżej ilości pojemników należy traktować jako orientacyjne i Wykonawcy nie przysługuje prawo dodatkowego wynagrodzenia i/lub odszkodowania za dostarczenie większej ilości pojemników i kontenerów w razie zaistnienia takiej potrzeby. 12. Szczegółowy wykaz adresów nieruchomości objętych umową odbioru odpadów, na które należy podstawić pojemniki oraz ich pojemności Zamawiający przekaże Wykonawcy w terminie na 10 dni przed obowiązywaniem umowy. W trakcie trwania umowy Zamawiający będzie przekazywał zmiany w powyższym wykazie a Wykonawca podstawi do nieruchomości wymagane pojemniki w możliwie jak najkrótszym terminie. Forma zgłaszania zmian – poczta elektroniczna (i.rawska@horyniec-zdroj.pl) lub telefonicznie (nr tel. 16 63 13 455 w. 22). 13. Wykonawca będzie zobowiązany do utrzymania w należytym stanie sanitarnym i porządkowy narzędzi i urządzeń wykorzystywanych na potrzeby realizacji umowy, t. j. mycia i dezynfekcji samochodów przynajmniej 2 razy w miesiącu. Wymiany uszkodzonych z winy Wykonawcy pojemników. Wykonawca przed złożeniem oferty, jeżeli uzna to za konieczne może zapoznać się z terenem, na którym działalność będzie prowadzona. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z tabelami znajduje się w SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi: 1) wpis do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzony przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska, 2) wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Horyniec-Zdrój.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach