Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie gminy Wojciechów – część 1 zamówienia; Prowadzenie, obsługa i zagospodarowanie odebranych odpadów z punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK) dla mieszkańców gminy Wojciechów – część 2 zamówienia;

Gmina Wojciechów ogłasza przetarg

  • Adres: 24-204 Wojciechów, Wojciechów
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5177241 w. 30, , fax. 081 5177665
  • Data zamieszczenia: 2020-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wojciechów
    Wojciechów 5
    24-204 Wojciechów, woj. lubelskie
    tel. 081 5177241 w. 30, , fax. 081 5177665
    REGON: 43102018000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugwojciechow.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie gminy Wojciechów – część 1 zamówienia; Prowadzenie, obsługa i zagospodarowanie odebranych odpadów z punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK) dla mieszkańców gminy Wojciechów – część 2 zamówienia;
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Część 1 zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie gminy Wojciechów od 01.01.2021 r. do 31.12.2021r. (przez okres 12 miesięcy). Zamówienie obejmuje odbiór odpadów o łącznej szacunkowej ilości 975 ton/rok (w tym: niesegregowane zmieszane odpady komunalne, odpady zbierane selektywnie: papier, tektura, opakowania z papieru i tektury, tworzywa sztuczne, opakowania z tworzyw sztucznych, metale, szkło, opakowania ze szkła, bioodpady stanowiące odpady komunalne, meble i odpady wielkogabarytowe (wystawka), zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, zużyte opony). Według złożonych deklaracji: ilość gospodarstw domowych – 1828, ilość osób - 5380 wg złożonych deklaracji. Częstotliwość odbioru i wywozu odpadów: segregowane – 1 raz w miesiącu, zmieszane i bioodpady – nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie przez okres 7 miesięcy od kwietnia do października i 1 raz w miesiącu przez okres 5 miesięcy (styczeń, luty, marzec, listopad, grudzień), zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, meble i odpady wielkogabarytowe oraz zużyte opony – 1 raz w roku. Odbiór i wywóz odpadów komunalnych Wykonawca będzie realizował z częstotliwością i na zasadach określonych w uchwale Rady Gminy Wojciechów Nr XX/135/20 z dnia 25 czerwca 2020 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów. 1.2. Część 2 zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na prowadzeniu, obsłudze i zagospodarowaniu odebranych odpadów z punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK) dla mieszkańców gminy Wojciechów od 01.01.2021 r. do 31.12.2021r. (przez okres 12 miesięcy). Zamówienie obejmuje odbiór odpadów o łącznej szacunkowej ilości 97,13 ton/rok (w tym: odpady selektywnie zebrane (papier, szkło, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, metal),bioodpady, przeterminowane leki, chemikalia i odpady niebezpieczne, zużyte baterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, meble i inne odpady wielkogabarytowe, odpady budowlane i rozbiórkowe, zużyte opony, odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym. Zapewnienie pracy z częstotliwością 1 razy w tygodniu: w każdy wtorek miesiąca w godzinach 9:00-17:00 (cały rok) za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ), wymogi dotyczące przekazywania odebranych odpadów, rodzaje odpadów komunalnych odbieranych selektywnie od właścicieli nieruchomości, standard sanitarny wykonywania usług oraz ochrony środowiska, obowiązek prowadzenia dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem, a także szczegółowe wymagania stawiane przedsiębiorcom odbierającym odpady komunalne od właścicieli nieruchomości, zawarte są w niżej wymienionych załącznikach do SIWZ. „SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA” SOPZ dla cz. 1 - Załącznik Nr 1a i SOPZ dla cz. 2 zamówienia - Załącznik Nr 1b, Załącznik Nr 7 do SIWZ dla cz. 1 i cz. 2 - „REGULAMIN UTRZYMANIA CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA TERENIE GMINY WOJCIECHÓW” Uchwała Nr XX/134/20 Rady Gminy Wojciechów z dnia 25 czerwca 2020 r., oraz Załącznik Nr 6a dla cz.1 i Załącznik 6b dla cz. 2 - projekt umowy. Wszystkie załączniki stanowią element specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca usługi zobowiązany jest do zachowania odpowiednich przepisów ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. 2020 r. poz. 1439 ze zm.), Uchwały Nr XX/135/20 Rady Gminy Wojciechów z dnia 25 czerwca 2020 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, stanowiącej akt prawa miejscowego - Załącznik Nr 8 do SIWZ dla cz. 1 i cz. 2, ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 2020 r. poz. 797 ze zm.), ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. – Prawo ochrony środowiska (Dz.U. 2019 r. poz. 1396 ze zm.) oraz innych właściwych przepisów prawa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium wymagane w kwocie: 10 000,00 PLN – dla części 1 zamówienia, 1 500,00 PLN – dla części 2 zamówienia. Formy wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy nr: 93 8735 1017 1000 0111 2000 0190 Bank Spółdzielczy w Poniatowej Oddział w Wojciechowie z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: INR.271.05.2020 - Część nr ………” (należy wskazać nr części, na którą składana jest oferta Wykonawcy). Wadium należy wnieść (wpływ na w/w konto) przed upływem terminu składania ofert. 2) W odniesieniu do wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia (np. konsorcjum), wadium wniesione (pieniądz) lub wystawione (gwarancja) na rzecz jednego konsorcjanta, jest wystarczającym zabezpieczeniem oferty konsorcjum. 3) Nie wniesie wadium w określonym terminie lub wniesie w sposób nieprawidłowy, skutkowało będzie odrzuceniem oferty na podst. art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Pzp. Wraz z ofertą należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. 4) Wadium musi być wniesione i obejmować cały okres związania ofertą. 5) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i musi zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46. ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych - zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; - zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano:  odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub  nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. f) gwarancja winna być nieodwołalna i bezwarunkowa, wypłata kwoty wadium nie może być uwarunkowana żadnymi formalnościami koniecznymi do spełnienia i złożenia wraz z żądaniem wypłaty wadium, g) wszelkie spory dotyczące gwarancji podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczypospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu, h) jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji nie był krótszy niż okres związania ofertą. 6) Postanowienia niniejszej SIWZ stosuje się odpowiednio do poręczeń. 7) Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych przez Zamawiającego formach niż pieniądz należy złożyć w oryginale dołączając do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Składają wszyscy wykonawcy razem z ofertą: 1.5. Dokument (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem), z którego będzie wynikało zobowiązanie podmiotu trzeciego, do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (o ile wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innego podmiotu). 1.6. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, albo pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pisemne pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 1.7. Pełnomocnictwo upoważniające do reprezentowania wykonawcy, w przypadku reprezentacji przez osobę upoważnioną, która nie wynika z reprezentacji wskazanej we właściwym rejestrze. Pełnomocnictwo dołączyć do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Dokumenty dotyczące grup kapitałowych składane przez wszystkich wykonawców po otwarciu ofert bez wezwania zamawiającego: 2.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi podmiotami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg wzoru załącznik Nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach