Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Bielany

Gmina Bielany ogłasza przetarg

  • Adres: 08-311 Bielany, ul. Słoneczna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 7878013 w. 24 , fax. 257 878 013
  • Data zamieszczenia: 2020-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bielany
    ul. Słoneczna 2
    08-311 Bielany, woj. mazowieckie
    tel. 025 7878013 w. 24, fax. 257 878 013
    REGON: 53367600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bielany.bip.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Bielany
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych z terenu gminy Bielany. 1) Przedmiotem zamówienia objęty jest odbiór odpadów komunalnych z: − nieruchomości zamieszkałych. 2) Przedmiot zamówienia nie obejmuje odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych wytworzonych w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą (także rolniczą). 3) Wyposażenie nieruchomości zamieszkałych w worki do zbierania odpadów komunalnych. 4) Przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, w szczególności z: • Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r. poz. 797, z późn. zm.); • Ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2020 r. poz. 1439); • Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122); • Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 16 czerwca 2009 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi (Dz. U. Nr 104, poz. 868); • Rozporządzeniem Ministra Środowiska z 14 grudnia 2016 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 2167); • Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 15 grudnia 2017 r. w sprawie poziomów ograniczania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji (Dz.U. z 2017 r. poz. 2412); • Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Bielany. • Uchwałą w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną opłatę. 5) Utworzenie, wyposażenie i prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK). 6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 4.000 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach: 1) Pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego: Powiatowy Bank Spółdzielczy w Sokołowie Podlaskim O/Bielany, Nr 95 9221 0000 0032 0557 2000 0040, z adnotacją „WADIUM – Odbiór i zagospodarowania odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Bielany”. Do oferty należy załączyć kserokopię dokumentu przelewu potwierdzonego za zgodność z oryginałem. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium wnoszone w innej formie jak pieniądze Wykonawca zamieszcza w odrębnej kopercie i składa w oryginale w Urzędzie Gminy, w miejscu wyznaczonym na składanie ofert, w godzinach od 8:00 do 15:45, do upływu terminu składania ofert. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Do oferty należy załączyć kserokopię przedmiotowego dokumentu potwierdzonego za zgodność z oryginałem. 4. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego; 2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 5. Oferta wykonawcy, która nie zostanie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie przez zamawiającego odrzucona. 6. Wadium pozostaje w dyspozycji Zamawiającego na zasadach określonych w art. 46 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada: 3.1.1 aktualne zezwolenie właściwego organu na zbieranie, transport odpadów komunalnych z uwzględnieniem odpadów niebezpiecznych lub wpis do rejestru o którym mowa w art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, 3.1.2 aktualne zezwolenie właściwego organu na przetwarzanie odpadów budowlanych przynajmniej takich kodów jak: 17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07, 17 01 81. Zamawiający uzna warunek za spełniony tylko wtedy kiedy Wykonawca sam uzyskał takie zezwolenie. 3.1.3 wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości o której mowa w art. 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach prowadzonego przez Wójta Gminy Bielany, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 3.1.4 posiada umowę/umowy z podmiotem posiadającym zezwolenie na przetwarzanie odpadów komunalnych lub zezwolenie, o którym mowa w art. 41 ustawy o odpadach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy wraz z załącznikami

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach