Przetargi.pl
ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH POWSTAŁYCH I ZEBRANYCH NA WSZYSTKICH NIERUCHOMOŚCIACH, NA KTÓRYCH ZAMIESZKUJĄ MIESZKAŃCY, POŁOŻONYCH W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH GMINY SĘDZISZÓW MAŁOPOLSKI

Gmina Sędziszów Małopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 39-120 Sędziszów Małopolski, ul. Rynek 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 22 16 001 , fax. 17 22 16 313
  • Data zamieszczenia: 2014-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sędziszów Małopolski
    ul. Rynek 1 1
    39-120 Sędziszów Małopolski, woj. podkarpackie
    tel. 17 22 16 001, fax. 17 22 16 313
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sedziszow-mlp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH POWSTAŁYCH I ZEBRANYCH NA WSZYSTKICH NIERUCHOMOŚCIACH, NA KTÓRYCH ZAMIESZKUJĄ MIESZKAŃCY, POŁOŻONYCH W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH GMINY SĘDZISZÓW MAŁOPOLSKI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (OPZ) I. Wymagania ogólne 1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstałych i zebranych na wszystkich nieruchomościach, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych w granicach administracyjnych Gminy Sędziszów Młp. w okresie od 1 lipca 2014 r. do 31 grudnia 2014 r. 2. System odbierania odpadów komunalnych nie obejmuje odpadów powstających w tzw. nieruchomościach nie zamieszkałych (szkoły, firmy, hotele, szpitale, itp.). 3. Zamówienie obejmuje odbiór i zagospodarowanie: a) komunalnych odpadów zmieszanych - w każdej ilości, b) komunalnych odpadów zbieranych selektywnie - w każdej ilości z podziałem na frakcje: papier i opakowania wielomateriałowe; tworzywa sztuczne i metal; szkło; odpady komunalne ulegające biodegradacji, w tym odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji; zimny popiół, c) dostarczenie worków na odpady segregowane zgodnie z pkt 6 OPZ d) dostarczenie kontenerów na odpady zmieszane zgodnie z pkt 7 OPZ. 4. Frakcje odpadów objęte systemem odbioru i zagospodarowania odpadów, częstotliwość i miejsce odbioru odpadów zawiera tabela Nr I.1. OPZ 5. Do gromadzenia odpadów zmieszanych i zbieranych selektywnie właściciele nieruchomości mogą stosować niżej określone pojemniki: pojemniki o pojemności 110 l; pojemniki o pojemności 120 l; pojemniki o pojemności 240 l; pojemniki o pojemności 1100 l; pojemniki o pojemności 2200 l; worki z tworzywa sztucznego o pojemności 60 do 120 l w następujących kolorach:niebieskie - papier i tektura, opakowania wielomateriałowe; zielone - opakowania szklane białe i kolorowe; żółte - metal, tworzywa sztuczne; brązowe - odpady biodegradowalne i opakowania ulegające biodegradacji; szare - popiół 6. Wykonawca przed rozpoczęciem realizacji zamówienia dostarczy nieodpłatnie, w ramach umowy z Zamawiającym, właścicielom nieruchomości na obszarze zabudowy jednorodzinnej komplet worków z logo firmy o pojemności 60 do 120 l do zbiórki odpadów segregowanych w ilości umożliwiającej odbiór odpadów wysegregowanych i odbieranych na danej nieruchomości. Wykonawca będzie na bieżąco wyposażał właścicieli nieruchomości w worki w takiej ilości i takiego rodzaju w jakich odbierze wysegregowane odpady, przy czym odbierane mają być worki pełne. 7. Wykonawca przed rozpoczęciem realizacji zamówienia wyposaży nieodpłatnie, w ramach umowy z Zamawiającym, tereny zabudowy wielorodzinnej w kontenery o pojemności 1100 lub 2200 l do zbiórki odpadów zmieszanych w ilości uwzględniającej ilość odpadów i częstotliwość odbioru. Wykaz budynków wielorodzinnych (bloków) na terenie spółdzielni mieszkaniowych i wspólnot w tabeli Nr I.2. OPZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905131007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 12.1. Przed upływem terminu składania ofert Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium na cały okres związania ofertą w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych i 00/100). 12.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2. ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275 ze zm.). Wadium w formie pieniężnej należy wpłacać na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Sędziszowie Małopolskim Nr 83917200030000049120000020. Na przelewie należy umieścić informację: Wadium w postępowaniu na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych. 12.3. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, Wykonawca z zachowaniem właściwej staranności winien dokonać przelewu pieniężnego z odpowiednim wyprzedzeniem, gdyż za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania kwotą wadium podanego wyżej rachunku bankowego Zamawiającego. Zaleca się, aby do oferty Wykonawcy załączyli potwierdzenie przelewu kwoty wadium. 12.4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, oryginał gwarancji lub poręczenia należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, ul. Rynek 1 pokój nr 1 (sekretariat), a do oferty dołączyć kopię, której zgodność z oryginałem poświadczył upoważniony przedstawiciel Wykonawcy. 12.5. Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie. 12.6. Wykonawca, który we właściwym terminie nie wniesie wadium w akceptowanej formie zostanie z postępowania wykluczony na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp. 12.7. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. 12.8. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: 12.8.1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12.8.2. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sedziszow-mlp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach