Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstających w nieruchomościach na terenie Gminy Jedlnia-Letnisko w roku 2017

Wójt Gminy Jedlnia Letnisko ogłasza przetarg

  • Adres: 26630 Jedlnia-Letnisko, ul. Radomska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 483 848 470 , fax. 048 3848470 w. 222
  • Data zamieszczenia: 2016-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Jedlnia Letnisko
    ul. Radomska 43
    26630 Jedlnia-Letnisko, woj. mazowieckie
    tel. 483 848 470, fax. 048 3848470 w. 222
    REGON: 5374808596759
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstających w nieruchomościach na terenie Gminy Jedlnia-Letnisko w roku 2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych powstających w nieruchomościach, na których zamieszkują mieszkańcy na terenie Gminy Jedlnia-Letnisko oraz z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych /PSZOK/. Powierzchnia Gminy Jedlnia-Letnisko wynosi 65,57 km2 i obejmuje 22 miejscowości. W okresie realizacji przedmiotu zamówienia, Zamawiający przewiduje, że: - liczba nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy wynosić będzie 3392 szt. ± 10 %, w tym: Jednoosobowe – 483 szt. ± 10 % - segregowane: 424 - niesegregowane: 59 2-3 osobowe – 1442 szt. ± 10 % - segregowane: 1395 - niesegregowane: 47 4 osobowe i więcej – 1467 szt. ± 10 % - segregowane: 1434 - niesegregowane: 33 oraz zabudowę wielorodzinną – występuje 3 obiekty, które należy wyposażyć każdy w 4 pojemniki 1,1 m3. Ilość mieszkańców zameldowanych na pobyt stały: 12644 osób wg stanu na dzień 30.09.2016r. Tabela 1. Ilości gospodarstw w sołectwach: Sołectwo Liczba gospodarstw domowych Aleksandrów 73 Antoniówka 167 Cudnów 74 Dawidów 37 Groszowice 271 Gzowice 76 Gzowice Folwark 21 Gzowice Kolonia 25 Jedlnia-Letnisko 1180 Kolonka 9 Lasowice 102 Maryno 51 Myśliszewice 95 Natolin 50 Piotrowice 57 Rajec Poduchowny 278 Rajec Szlachecki 261 Sadków 110 Sadków Górki 124 Siczki 98 Słupica 114 Wrzosów 119 Tabela 2. ODPADY ODEBRANE OD MIESZKAŃCÓW W ROKU 2015 Kod odpadu Rodzaj odpadów Ilość odebranych odpadów w I półroczu 2015 [Mg] Ilość odebranych odpadów w II półroczu 2015 [Mg] 20 03 01 Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne 786,7 792,9 20 01 39 Tworzywa sztuczne 0 0,1 20 03 07 Odpady wielkogabarytowe 11,3 8,7 20 01 99 Inne niewymienione frakcje zbierane w sposób selektywny 78,2 92,1 20 01 23* Urządzenia zawierające freony 0 0,1 20 01 35* Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21 i 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki 0 0,3 20 01 36 Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23 i 20 01 35 0 0,3 20 01 01 Papier i tektura 0,5 0,1 15 01 07 Opakowania ze szkła 27,4 24,6 15 01 06 Zmieszane odpady opakowaniowe 44,8 71,0 15 01 01 Opakowania z papieru i tektury 0,5 0 Tabela 3. ODPADY ZEBRANE W PSZOK W 2015 ROKU Kod odpadu Rodzaj odpadu Ilość odpadów [Mg] 16 01 03 Zużyte opony 0,7 17 01 07 Zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06 24,1 17 09 04 Zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu inne niż wymienione w 170901, 170902 i 170903 158,6 20 02 01 Odpady ulegające biodegradacji 284,9 20 01 23* Urządzenia zawierające freony 0,2 20 01 35* Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21 i 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki 0,4 20 01 36 Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23 i 20 01 35 0,4 20 01 32 Leki inne niż wymienione w 20 01 31* 0,05 Tabela 4. ODPADY ODEBRANE OD MIESZKAŃCÓW W I PÓŁROCZU 2016 ROKU Kod odpadu Rodzaj odpadów Ilość odpadów [Mg] 20 03 01 Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne 760,52 20 01 99 Inne niewymienione frakcje zbierane w sposób selektywny 141,38 15 01 07 Opakowania ze szkła 32,0 15 01 06 Zmieszane odpady opakowaniowe 32,36 15 01 01 Opakowania z papieru i tektury 0,5 17 09 04 Zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu inne niż wymienione w 170901, 170902 i 170903 1,14 20 01 01 Papier i tektura 0,25 Tabela 5. ODPADY ZEBRANE W PSZOK W I PÓŁROCZU 2016 ROKU Kod odpadu Rodzaj odpadów Ilość odpadów [Mg] 16 01 03 Zużyte opony 0,98 17 01 07 Zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06 8,58 17 09 04 Zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu inne niż wymienione w 170901, 170902 i 170903 184,42 20 02 01 Odpady ulegające biodegradacji 157,28 20 03 07 Odpady wielkogabyrowe 16,26 20 01 23* Urządzenia zawierające freony 20 01 35* Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21 i 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki 20 01 36 Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23 i 20 01 35 20 01 32 Leki inne niż wymienione w 20 01 31* 10 01 01 Żużle, popioły paleniskowe i pyły z kotłów (z wyłączeniem pyłów z kotłów wymienionych w 10 01 04) 44,06 Przedmiot zamówienia nie obejmuje odbioru odpadów ze: szkół, przedsiębiorstw prowadzących działalność gospodarczą na terenie gminy Jedlnia-Letnisko, a także nieruchomości niezamieszkałych. 1. RODZAJE ODEBRANYCH I ZAGOSPODAROWANYCH ODPADÓW, WYPOSAŻENIE NIERUCHOMOŚCI W POJEMNIKI I WORKI, CZĘSTOTLIWOŚĆ ODBIORU: Niniejsze zamówienie obejmuje kody odpadów: 10 01 01 Żużle, popioły paleniskowe i pyły z kotłów (z wyłączeniem pyłów z kotłów wymienionych w 10 01 04) 15 01 01 Opakowania z papieru i tektury 15 01 02 Opakowania z tworzyw sztucznych 15 01 03 Opakowania z drewna 15 01 04 Opakowania z metali 15 01 05 Opakowania wielomateriałowe 15 01 06 Zmieszane odpady opakowaniowe 15 01 07 Opakowania ze szkła 15 01 09 Opakowania z tekstyliów 15 0110* Opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone (np. środkami ochrony roślin I i II klasy toksyczności – bardzo toksyczne i toksyczne) 15 01 11* Opakowania z metali zawierające niebezpieczne porowate elementy wzmocnienia konstrukcyjnego (np. azbest), włącznie z pustymi pojemnikami ciśnieniowymi 16 01 03 Zużyte opony 17 01 01 Odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów 17 01 02 Gruz ceglany 17 01 03 Odpady innych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia 17 01 07 Zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06 17 09 04 Zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu inne niż wymienione w 17 09 01, 17 09 02 i 17 09 03 20 01 01 Papier i tektura 20 01 02 Szkło 20 01 08 Odpady kuchenne ulegające biodegradacji 20 01 19* Środki ochrony roślin I i II klasy toksyczności (bardzo toksyczne i toksyczne np. herbicydy, insektycydy) 20 01 21* Lampy fluoroscencyjne i inne odpady zawierające rtęć 20 01 23* Urządzenia zawierające freony 20 01 29* Detergenty zawierające substancje niebezpieczne 20 01 30 Detergenty inne niż wymienione w 20 01 29 20 01 31* Leki cytotoksyczne i cytostatyczne 20 01 32 Leki inne niż wymienione w 20 01 31 20 01 33* Baterie i akumulatory łącznie z bateriami i akumulatorami wymienionymi w 16 06 01, 16 06 02 lub 16 06 03 oraz niesortowane baterie i akumulatory zawierające te baterie 20 01 34 Baterie i akumulatory inne niż wymienione w 20 01 33 20 01 35* Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21 i 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki 20 01 36 Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23 i 20 01 35 20 01 39 Tworzywa sztuczne 20 01 41 Odpady zmiotek wentylacyjnych 20 01 80 Środki ochrony roślin inne niż wymienione w 20 01 19 20 01 99 Inne niewymienione frakcje zbierane w sposób selektywny 20 02 01 Odpady ulegające biodegradacji 20 02 03 Inne odpady nieulegające biodegradacji 20 03 01 Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne 20 03 07 Odpady wielkogabarytowe 20 03 99 Odpady komunalne niewymienione w innych podgrupach Rodzaje odpadów komunalnych odebranych z gospodarstw domowych (od 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r.) w ramach świadczonej usługi oraz wyposażenie właścicieli nieruchomości w worki i pojemniki spełniające wymagania higieniczno-sanitarne z podziałem na: odpady suche (opakowaniowe): • opakowania szklane, tj. szkło białe i kolorowe gromadzone w workach o kolorze zielonym, z częstotliwością opróżniania co osiem tygodni. • opakowania z plastiku, PET-y, folie, opakowania metalowe, opakowania papierowe, tekturę, opakowania tetra pak, gazety, książki, tekstylia, drewno) - gromadzone w workach o kolorze żółtym, z częstotliwością opróżniania co cztery tygodnie. Wykonawca zobowiązany jest odebrać wszystkie odpady zebrane selektywnie wystawione w terminie wskazanym w harmonogramie. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć do każdego gospodarstwa dwa worki na odpady suche oraz jeden worek na odpady szklane a w kolejnych miesiącach na wymianę. Worki powinny mieć odpowiednią wytrzymałość zarówno na przebicie jak i na rozciąganie oraz mocny i trwały zgrzew. Powinny posiadać nadruk określający jakie odpady w nim umieszczać. Ponadto Wykonawca ma obowiązek dostarczyć do Urzędu Gminy zapas worków na odpady suche w ilości 300 szt. i na odpady szklane w ilości 200 szt. oraz uzupełniać ten zapas na wezwanie zamawiającego. odpady mokre – zmieszane odpady komunalne, tj. odpady kuchenne, resztki i obierki z owoców i warzyw, zużyte ręczniki papierowe i chusteczki, pampersy, mokry papier itp. – gromadzone w pojemnikach, z częstotliwością opróżniania co cztery tygodnie. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć do każdej nieruchomości pojemnik o pojemności: 120 l do gospodarstwa, w którym zamieszkuje do 3 osób włącznie, 240 l do gospodarstwa zamieszkiwanego przez 4 osoby i więcej oraz po 4 pojemniki 1100 l do każdej zabudowy wielorodzinnej. Pojemniki muszą być sprawne, czyste oraz zdezynfekowane, o pojemności 120 l lub 240 l oraz 1100 l wykonane mają być z tworzywa sztucznego, w technologii wtryskowej z PE-HD, muszą być zgodne z normą EN-840 i posiadać atest PZH. Muszą być: kompletne i zdatne do użytkowania, być odporne na promienie słoneczne i niskie temperatury, wyposażone w kółka, posiadać szczelnie zamykaną klapę. Wykonawca ma obowiązek wyposażyć gospodarstwa domowe w pojemniki do 31 grudnia 2016 r. W przypadku utraty/zniszczenia pojemnika na odpady zmieszane, Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia nowego pojemnika w miejsce utraconego/zniszczonego. Pojemniki w trakcie zamówienia pozostają własnością Wykonawcy. Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia nie ponosi za nie odpowiedzialności. Mieszkańcy są zobowiązani do wystawienia pojemnika do drogi umożliwiającej dojazd środkiem transportu przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest dostosować pojazd do wjazdu w wąskie uliczki o szerokości do 3 m. Odpady wskazane poniżej odbierane będą w następującej formie: odpady wielkogabarytowe – w tym m.in.: stare meble, wózki dziecięce, sprzęt gospodarstwa domowego, deski, materace, opony itp. – z częstotliwością odbioru jeden raz na rok, zbiórka w wyznaczonych miejscach /10 wyznaczonych miejsc na terenie Gminy/. Podstawiony kontener do zbiórki odpadów o minimalnej pojemności 15 m3 /zbiórka pod nadzorem pracownika Wykonawcy/. odpady niebezpieczne – w tym m.in.: akumulatory, świetlówki, resztki farb, lakierów, rozpuszczalników, środków do impregnacji drewna, olejów mineralnych i syntetycznych, benzyn, leków, opakowania po środkach ochrony roślin i nawozach, opakowania po aerozolach - z częstotliwością odbioru jeden raz na rok, zbiórka w wyznaczonych miejscach /10 wyznaczonych miejsc na terenie Gminy/. Podstawiony kontener do zbiórki odpadów o minimalnej pojemności 7 m3 /zbiórka pod nadzorem pracownika Wykonawcy/. odpady pochodzące ze zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego –z częstotliwością odbioru jeden raz na rok, zbiórka w wyznaczonych miejscach /10 wyznaczonych miejsc na terenie Gminy/. Podstawiony kontener do zbiórki odpadów o minimalnej pojemności 15 m3 /zbiórka pod nadzorem pracownika Wykonawcy/. W okresie między mobilnymi zbiórkami odpady wielkogabarytowe oraz zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny mieszkańcy będą mogli własnym transportem dowieźć do punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych. Wykonawca opracuje harmonogram wywozu odpadów komunalnych (mokrych, suchych) z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy (forma papierowa i elektroniczna) oraz uzyska akceptację Zamawiającego w terminie do 13 grudnia 2016 r. Odbiór odpadów z nieruchomości odbywa się z częstotliwością: odpady mokre - co cztery tygodnie, odpady segregowane /worek żółty/ - co cztery tygodnie, odpady szklane /worek zielony/ - co osiem tygodni. Pierwsze odbiory odpadów w miesiącu styczniu 2017 r. należy wyliczyć na podstawie obowiązującego wywozu grudniowego 2016 r. zachowując czterotygodniowy odstęp w systemie odbioru odpadów komunalnych w przypadku odpadów mokrych oraz żółtych worków z odpadami segregowanymi /papier, plastik/. Odpady szklane /zielony worek/ - odbiór co osiem tygodni. Po akceptacji w/w harmonogramu przez Zamawiającego, Wykonawca powiadomi o nim właścicieli (współwłaścicieli, zarządców, użytkowników) nieruchomości poprzez dostarczenie ich do każdej nieruchomości na terenie Gminy Jedlnia-Letnisko w terminie do 31 grudnia 2016 r. Harmonogram powinien zawierać w swojej treści kontakt telefoniczny do firmy w przypadku reklamacji nienależytego wykonania usługi, /np. nieodebranych odpadów/. Na odwrocie harmonogramu Wykonawca umieści opracowaną szczegółową instrukcję segregowania odpadów. Wszelkie zmiany harmonogramu wymagają formy pisemnej, za wyjątkiem zmian jednorazowych wynikających z nadzwyczajnych sytuacji, np. powódź, gwałtowne opady śniegu, nieprzejezdna droga. We wszystkich przypadkach zmiana harmonogramu nastąpi po wcześniejszym uzgodnieniu między stronami. Dopuszcza się formę pisemną lub elektroniczną /e-mail/. Punkt selektywnego zbierania odpadów komunalnych /PSZOK/ Zamawiający urządzi punkt selektywnego zbierania odpadów. Wykonawca zobowiązany jest w ramach podpisanej umowy odbierać odpady gromadzone w kontenerach i pojemnikach PSZOK, w terminie 24 godzin od otrzymania informacji od Zamawiającego za pomocą maila, faksu wskazanego w umowie, bądź zgłoszenia telefonicznego. Rodzaje odpadów odbieranych z PSZOK: 1. Odpady zielone z pielęgnacji ogrodów i terenów zielonych – 2 kontenery o pojemności 7 m3 - kontener podstawiony przez Wykonawcę 2. Zużyte opony – 1 kontener o pojemności 7 m3 - kontener podstawiony przez Wykonawcę 3. Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny oraz odpady wielkogabarytowe – 1 pojemnik o pojemności min. 7 m3 – kontener podstawiony przez Wykonawcę 4. Odpady remontowe – 1 kontener o pojemności 7 m3- własność Wykonawcy 5. Popiół – 1 kontener o pojemności 7 m3 – kontener podstawiony przez Wykonawcę Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia kontenerów/pojemników w zakresie wskazanym powyżej do punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych. Przeterminowane leki – 3 pojemniki o pojemności 50 l – własność Zamawiającego podstawione do dwóch aptek w Jedlni-Letnisko oraz do Ośrodka Zdrowia w Jedlni-Letnisko, opróżniane na każdorazowe, telefoniczne lub mailowe zlecenie Zamawiającego w terminie 72 godzin od otrzymania zgłoszenia. Zużyte baterie i akumulatory odbierane będą z pojemnika tekturowego lub z tworzywa sztucznego, będącego własnością Wykonawcy, pozostawionego w Urzędzie Gminy, w terminie 72 godzin od otrzymania zgłoszenia. Obowiązkiem Wykonawcy będzie odebranie na zgłoszenie telefoniczne lub mailowe z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych odpadów oraz przekazanie ich do odzysku lub unieszkodliwiania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Raz w miesiącu Wykonawca musi przedstawić dowody potwierdzające tę czynność, tj. karty przekazania odpadów. 2. OBOWIĄZKI WYKONAWCY W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: 1. Wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym: ustawą prawo ochrony środowiska, ustawą o odpadach oraz ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. 2. Prowadzenia dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem, sporządzanie półrocznych sprawozdań zgodnie z obowiązującym prawem. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do monitorowania obowiązku ciążącego na gospodarstwie domowym w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. W przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości nie wywiązuje się z obowiązku w zakresie segregacji odpadów, Wykonawca odbiera odpady jako zmieszane odpady komunalne. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 2 dni od dnia zaistnienia opisanej sytuacji do pisemnego lub drogą elektroniczną poinformowania Zamawiającego o niewywiązywaniu się z obowiązków segregacji odpadów przez właściciela nieruchomości. Do informacji Wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokumentację umożliwiającą identyfikację nieruchomości i zdjęcie fotograficzne na poziomie umożliwiającym wydanie przez Zamawiającego decyzji administracyjnej naliczającej zmianę wysokości opłaty. 4. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu, jako załącznik do faktury miesięczne raporty z wykazem wszystkich gospodarstw segregujących i niesegrgujących odpady. Raport zawierać powinien spis gospodarstw, które nie były umieszczone w wykazie nieruchomości do obsługi, przekazanym przez Zamawiającego, a odebrano od nich odpady komunalne oraz wykaz posesji, z których zaprzestano odbierać odpady. 5. Wyposażenie gospodarstw w worki i pojemniki jest obowiązkiem Wykonawcy. 6. Wymiana dotycząca wielkości pojemnika, zmiany deklaracji, wymiana uszkodzonych i zużytych pojemników na sprawne i spełniające wymogi higieniczno-sanitarne oraz bieżące ich uzupełnianie należy zrealizować w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania od Zamawiającego wezwania wystawionego za pośrednictwem faksu, e-maila. Potwierdzenie realizacji zgłoszenia z dowodem przyjęcia, wymiany lub podstawienia pojemnika należy przesłać faxem lub e-mailem do Zamawiającego w terminie 14 dni od daty zgłoszenia. W przypadku nie zachowania tych terminów, Zamawiający zastrzega sobie prawo do naliczenia kary umownej określonej w umowie i potrącenia jej z najbliższej faktury. 7. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie instalacji, w szczególności regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych, do których będzie przekazywał odebrane odpady komunalne od właścicieli nieruchomości. 8. Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować odebrane odpady (poddać odzyskowi lub unieszkodliwieniu zgodnie z obowiązującym prawem), w tym zmieszane odpady komunalne, odpady ulegające biodegradacji oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania przekazywać do regionalnych lub zastępczych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych oraz przedstawiać Zamawiającemu jeden raz na miesiąc dowody potwierdzające wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów. 9. Przekazywanie odebranych od właścicieli nieruchomości selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów komunalnych, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013., poz. 21 z późn. zm.). 10. Wykonania usługi w sposób rozsądny i fachowy, niepowodujący żadnych niepotrzebnych przeszkód i niedogodności dla społeczeństwa. 11. Wykonawca przeprowadzi akcję edukacyjną i informacyjną dla mieszkańców, promującą segregowanie odpadów. Akcja może być przeprowadzona w czasie gminnych dożynek lub podczas innej imprezy okolicznościowej np. piknik, festyn. 3. INNE OBOWIĄZKI WYKONAWCY 1. Opracowanie szczegółowej informacji zawierającej wykaz odpadów zaliczanych do segregacji i zaliczanych do odpadów mokrych /zmieszanych/. Informacja opracowana w celu rozpropagowania wśród gospodarstw domowych, która ma być zamieszczona na odwrotnej stronie harmonogramów przekazywanych mieszkańcom do 31 grudnia 2016 r. 2. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia przez cały czas trwania umowy dostatecznej ilości środków technicznych, gwarantujących terminowe i jakościowe wykonanie zakresu rzeczowego usługi, w ilości minimum jak w złożonej w postępowaniu przetargowym ofercie. 3. Pojazdy specjalistyczne winny być bezpylne, w dobrym stanie technicznym, prawidłowo oznakowane oraz wyposażone w system monitoringu umożliwiający trwałe zapisywanie, odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postojów. 4. Transport odpadów wielkogabarytowych, odpadów umieszczonych w szczelnych workach plastikowych, może odbywać się pojazdami ciężarowymi. 5. Ilość pojazdów niezbędnych do należytego wykonania zamówienia, to minimum 6 pojazdów, a także 1 pojazd przystosowany do wjazdu w wąskie uliczki, które mają szerokość do 3 m. 6. Zabezpieczyć przewożone odpady przed wysypaniem na drogę oraz przed wydzielaniem nieprzyjemnego zapachu. 7. Zachowanie właściwego stanu sanitarnego użytkowanych pojazdów i pojemników (mycie, dezynfekcja) winno odbywać się w warunkach spełniających wymagania z zakresu ochrony środowiska. Mycie i dezynfekcję pojemników należy wykonać 1 raz w roku. 8. Wyposażenie własnych pracowników zajmujących się wywozem w odzież z widocznym logo firmy. 9. Okazywanie na żądanie Zamawiającego wszelkich dokumentów potwierdzających wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z określonymi przez Zamawiającego wymaganiami i przepisami prawa. 10. Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody na mieniu i zdrowiu osób trzecich, powstałe podczas i w związku z realizacją przedmiotu umowy. 11. Wykonawca zobowiązany jest także do zabrania odpadów leżących obok pojemników. 12. Przyjmowanie i rozpatrywania reklamacji związanych z prowadzoną przez siebie działalnością w zakresie wywozu nieczystości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę winien wnieść wadium w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 poz. 1804 ze zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Pionkach Oddział w Jedlni-Letnisko Nr 90 9141 0005 0117 0107 2000 0030 Tytułem: Wadium w post. Nr RIGP 271.20.2016 Ze względów księgowych w postępowaniach podzielonych na części uprasza się nie o sumowanie wadiów, a o wpłacanie wadium oddzielnymi przelewami. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania na rachunku Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: -gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46. ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych, -okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej lub poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: -poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4 a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych -poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach