Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących ze statutowej działalności Gminy Pyskowice

Gmina Pyskowice ogłasza przetarg

  • Adres: 44120 Pyskowice, ul. Strzelców Bytomskich
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 326 000 , fax. 323 326 002
  • Data zamieszczenia: 2016-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pyskowice
    ul. Strzelców Bytomskich 3
    44120 Pyskowice, woj. śląskie
    tel. 323 326 000, fax. 323 326 002
    REGON: 27625759300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących ze statutowej działalności Gminy Pyskowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących ze statutowej działalności Gminy Pyskowice KOD CPV – 90511000-2, 90511100-3 Opis przedmiotu zamówienia: 1. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących ze statutowej działalności Gminy Pyskowice; miejsca lokalizacji i częstotliwości wywozu odpadów wraz z określeniem ilości pojemników, określa załącznik nr 5 do SIWZ – kod odpadów 20 02 01, 20 02 03 20 03 01, 20 03 02, w szacunkowej ilości ~ 3130 m3 - ilość wywozów gwarantowanych w okresie 2 lat realizacji zamówienia (wywozów jednostkowych): 1166. 2. Odpady stałe będą gromadzone w znormalizowanych pojemnikach Wykonawcy o objętości 0,12 m3 i 1,1 m3 oraz kontenerach o objętości 7m3 oddanych przez Wykonawcę do korzystania Zamawiającemu. W ramach realizacji zadania pn.: „Odbiór i zagospodarowanie odpadów pochodzących ze statutowej działalności Gminy Pyskowice” Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Wykonywania prac zgodnie z ustalonym harmonogramem (załącznik nr 5) oraz realizacji dodatkowych wywozów, poza ustalonym harmonogramem na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego, w liczbie nie większej niż 206 wywozów jednostkowych, w okresie 2 lat realizacji zamówienia. W ramach realizacji dodatkowych wywozów Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy również w dni ustawowo wolne od pracy, w tym niedziele i święta. Wymagany czas reakcji realizacji dodatkowych wywozów maksymalnie 12 godzin od zlecenia Zamawiającego (wynagrodzenie w ramach dodatkowych wywozów wypłacane będzie za faktycznie wykonane wywozy). Zgłoszenie w dni robocze może nastąpić w godz. 7.30 – 15.30, a w pozostałe dni w godz. Od 8.00 – 13.00.W związku z powyższym wynagrodzenie będzie wypłacane za prace wynikające z harmonogramu (wywozy gwarantowane) oraz za faktycznie wykonane wywozy dodatkowe (wynagrodzenie wyliczone na podstawie zrealizowanych wywozów dodatkowych i ceny jednostkowej za wywóz, zaoferowanej w ofercie Wykonawcy). Podana ilość wywozów dodatkowych ma charakter szacunkowy i może ulec zmianie zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego. 2. Dostarczenia i ustawienia kontenera/pojemnika do gromadzenia odpadów w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w ciągu 24h od podpisania umowy, lecz nie wcześniej niż 01.01.2017 r. 3. Do każdorazowego uprzątnięcia odpadów znajdujących się wokół pojemników i kontenerów, bezpośrednio po wywozie. 4. Odstawiania opróżnionych kontenerów i pojemników na miejsce ich lokalizacji. 5. Zabezpieczenia dodatkowych kontenerów o pojemności 7m3, w okresie: Świąt Wielkanocnych (12.04. – 20.04.2017 r.; 28.03. - 05.04.2018 r.), w ilości 4 sztuk, Święta Zmarłych (28.10. – 04.11.2017 r.; 28.10. – 04.11.2018 r.), w ilości 4 sztuk Świąt Bożego Narodzenia (22.12. – 28.12.2017 r.; 22.12. – 28.12.2018 r.), w ilości 4 sztuk i ustawienia ich w miejscach i w liczbie wskazanej przez Zamawiającego na jego wezwanie. 6. Realizacji zamówienia przy wykorzystaniu sprzętu – pojazdów: Nazwa i opis wymaganego sprzętu Wymagana ilość Samochód ciężarowy typu śmieciarka 1 szt. Samochód ciężarowy typu kontenerowiec 2 szt. 6.1. Pojazdy powinny być w pełni sprawne, posiadać aktualne badania techniczne, być dopuszczone do ruchu oraz oznakowane nazwą przedsiębiorcy. 6.2. Transportowane odpady winny być zabezpieczone przed ich wysypaniem, rozwiewaniem. W przypadku wysypania lub rozwiewania odpadów Wykonawca obowiązany jest do natychmiastowego uprzątnięcia odpadów. 6.3. Pojazdy do odbierania odpadów komunalnych powinny spełniać wymagania Dyrektywy 98/69/C (normy dopuszczalnej emisji spalin) – co najmniej norma Euro 4. Na formularzu oferty Wykonawca oświadczy jakie normy emisji spalin posiadają pojazdy przy pomocy których będzie realizował zamówienie. W przypadku awarii samochodu odbierającego odpady Wykonawca zapewni na czas jego naprawy inny samochód spełniający wymagania w zakresie normy emisji spalin Euro co najmniej takiej jak samochodu, który jest zastępowany. 7. Posiadania bazy magazynowo – transportowej usytuowanej i wyposażonej zgodnie z wymaganiami opisanymi w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. (Dz. U. z 2013r. poz. 122) w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. Ponadto w ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Przekazania zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów zielonych do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych właściwej dla Regionu II, w skład którego wchodzi Gmina Pyskowice – zgodnie z Planem gospodarki odpadami dla województwa śląskiego 2014 (z późniejszymi zmianami). Ceny jednostkowe netto oraz wartość całkowita umowy brutto ustalona jest na cały okres obowiązywania umowy i nie podlegają zmianie, za wyjątkiem sytuacji opisanych we wzorze umowy – załącznik nr 6 do siwz. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na przedmiot zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach