Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie Gminy Gruta, w okresie do 31.12.2017 r.

Gmina Gruta ogłasza przetarg

  • Adres: 86330 Mełno, Gruta
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 564 683 121 , fax. 564 683 188
  • Data zamieszczenia: 2016-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gruta
    Gruta
    86330 Mełno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 564 683 121, fax. 564 683 188
    REGON: 53429100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie Gminy Gruta, w okresie do 31.12.2017 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa:odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie Gminy Gruta, w okresie do 31.12.2017 r. Miejsce świadczenia usługi: obszar administracyjny Gminy Gruta.Region gospodarki odpadami komunalnymi oznaczony nr 1 określony w Uchwale nr XXVI/434/12 Sejmiku Województwa Kujawsko-Pomorskiego z dnia 24 września 2012 r. w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami dla województwa kujawsko-pomorskiego na lata 2012-2017, zmienionej uchwałą nr XLVI/740/14 Sejmiku Województwa Kujawsko-Pomorskiego z dnia 24 lutego 2014 r. Powierzchnia Gminy Gruta wynosi 123,77 km kw. Liczba ludności Gminy Gruta wynosi 6682 osób, według stanu na dzień 31.12.2015 r. Liczba osób zameldowanych nie jest równoznaczna z ilością osób zamieszkałych. Wykazy nieruchomości zamieszkałych objętych systemem odbioru odpadów komunalnych (wykazy przygotowano według stanu na dzień 01.07.2016r.)zamieszczono w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dodatkowo na terenie Gminy Gruta funkcjonuje łącznie 13 wspólnot mieszkaniowych i 1 spółdzielnia mieszkaniowa – wykaz w tabeli zamieszczonej w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić przy sporządzeniu oferty na okres od 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r. szacunkowy wzrost liczby nieruchomości zabudowanych budynkami mieszkalnymi.Informacja o masie poszczególnych rodzajów odpadów komunalnych odebranych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Gruta w 2015 roku: Masa odpadów komunalnych odebranych z terenów zamieszkałych Okres 2015 rok Niesegregowane odpady komunalne -1280,2 ton Selektywnie zbierane odpady komunalne papier i tektura ( frakcja „papier”)- 4,7 ton szkło ( frakcja „szkło”)- 82,0 ton tworzywa sztuczna, opakowań wielomateriałowych (tetra pak) i opakowań z metali oraz drobnych części metalowych (frakcja „sucha”)- 26,4 ton odpady ulegające biodegradacji, w tym odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji i odpady zielone- 11,5 ton Wymogi dotyczące przekazywania odpadów: Wykonawca podczas realizacji zamówienia zapewni osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z art. 3 ust. 2 pkt.7, art. 3b i art. 3c ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2013 r., poz. 1399), rozporządzeniem Ministra Środowiska z 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych, rozporządzeniem Ministra Środowiska z 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów, uchwałą Nr XXVI/434/12 Sejmiku Województwa Kujawsko – Pomorskiego z 24 września 2012 r. w sprawie uchwalenia „ Planu gospodarki odpadami województwa kujawsko – pomorskiego na lata 2012 – 2017 z perspektywą na lata 2018 – 2023”, uchwałą Nr XLVI/740/14 Sejmiku Województwa Kujawsko – Pomorskiego z dnia 24 lutego 2014 r. w sprawie zmiany uchwały w sprawie wykonania „Planu gospodarki odpadami województwa kujawsko – pomorskiego na lata 2012 – 2017 z perspektywą na lata 2018 – 2023”. Wykonawca będzie odbierał i zagospodarowywał w każdej ilości następujące rodzaje odpadów komunalnych z terenu nieruchomości zamieszkałych: - niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne, - odpady ulegające biodegradacji, w tym odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji i odpady zielone, - szkło, - papier i tektura, - tworzywa sztuczne, metal, opakowania wielomateriałowe. Wykonawca zobowiązany będzie wyposażyć do dnia rozpoczęcia świadczenia usług tj. 1 stycznia 2017 roku wszystkich przedmiotowych nieruchomości w pojemniki na odpady. Wykonawca dostarczy właścicielom nieruchomości w cenie świadczonej usługi za odbiór i gospodarowanie odpadami komunalnymi pojemniki na czas świadczenia usługi. Pojemniki muszą być sprawne technicznie. W przypadku pojawienia się nowych nieruchomości, na których powstawać będą odpady komunalne, Wykonawca bez dodatkowej opłaty dostarczy pojemniki pod wskazany przez Zamawiającego adres w terminie do 5 dni od pisemnego (drogą elektroniczną) lub telefonicznego przekazania takiej informacji Wykonawcy. Urządzenia do gromadzenia odpadów (pojemniki) zostaną ustawione przez Wykonawcę w miejscach uzgodnionych z właścicielami nieruchomości. Pojemniki do zbiórki odpadów muszą posiadać oznaczenie określające rodzaj odpadu gromadzonego w pojemniku oraz podmiocie odbierającym odpady. Kolory pojemników muszą odpowiadać przepisom prawa powszechnie obowiązującego. Szczegółowy wykaz nieruchomości (opracowany na podstawie złożonych deklaracji), które Wykonawca będzie musiał wyposażyć w pojemniki, Zamawiający dostarczy przy podpisywaniu umowy. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu najpóźniej w ciągu 5 dni, licząc od 1 stycznia 2017 r., pisemne potwierdzenie wyposażenia w pojemniki przedmiotowych nieruchomości. Wykonawca ma obowiązek wyposażyć właścicieli nieruchomości w pojemniki o pojemności większej, jeśli zażąda takiego właściciel nieruchomości, a pojemnik o mniejszej pojemności nie zabezpiecza wszystkich zbieranych odpadów. Wykonawca o takim fakcie powiadomi Zamawiającego niezwłocznie, nie później niż w terminie 3 dni od dnia powzięcia wiedzy na ten temat. W przypadku braku możliwości usytuowania pojemników na odpady zbierane selektywnie lub na uzasadnione żądanie właściciela nieruchomości Wykonawca wyposaży nieruchomość w worki do selektywnego zbierania odpadów komunalnych, które następnie będzie odbierał. Wykonawca dostarczy właścicielowi nieruchomości, na której zamieszkują mieszkańcy worki do selektywnego zbierania odpadów w ilości zapewniającej możliwość ciągłego gromadzenia odpadów. W przypadku podejrzenia gospodarowania workami przez właściciela nieruchomości niezgodnego z ich przeznaczeniem, Wykonawca o takim zdarzeniu poinformuje Zamawiającego niezwłocznie, nie później niż w terminie 2 dni od dnia powzięcia wiedzy na ten temat. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia mobilnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych przez co najmniej 4 dni, 1 raz w roku (termin zbiórki i miejsca zostaną ustalone z Zamawiającym), oraz na czas trwania umowy do wyposażenia (w pojemniki, kontenery) punktu do selektywnego zbierania odpadów w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym i odbierania zgromadzonych w Punkcie następujące rodzaje odpadów komunalnych: a) tworzywa sztuczne, odpady wielomateriałowe, metale, szkło, papier, b) przeterminowane leki i chemikalia, c) zużyte baterie i akumulatory, d) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, e) meble i inne odpady wielkogabarytowe, f) zużyte opony, g) odpady budowlane i rozbiórkowe (powstałe z prowadzenia drobnych prac nie wymagających pozwolenia na budowę, zgłoszenia zamiaru budowy lub wykonania robót). Wykonawca będzie odbierał i zagospodarowywał w/w odpady w każdej ilości. Odpady komunalne odbierane będą z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych z następującą częstotliwością: tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, metale, szkło, papier, przeterminowane leki, baterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, odpady niebezpieczne, w tym chemikalia, zużyte opony, odpady budowlane i rozbiórkowe - w miarę zapotrzebowania, aby nie dopuścić do przepełnienia pojemników. Wykonawca jest zobowiązany do odbierania odpadów w taki sposób, by wokół pojemników zachowana była czystość i porządek. Odbieranie odpadów może następować od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 20.00. W przypadku otrzymania zgłoszeń od mieszkańców gminy dot. niewłaściwego świadczenia usług objętych zamówieniem Zamawiający przekaże Wykonawcy drogą elektroniczną wykaz posesji, z których dokonano zgłoszenia, z krótkim opisem reklamacji. Wiadomości te będą każdorazowo opatrzone automatycznym żądaniem potwierdzenia odbioru. W przypadku niepotwierdzenia odbioru przez Wykonawcę, Zamawiający uzna taką wiadomość za dostarczoną. Wykonawca ma obowiązek do nadrobienia w/w zaległości zgodnie z podaną deklaracją w druku złożonej oferty. W przypadku nienależytego wykonania usługi Zamawiający naliczać będzie kary umowne na zasadach i w wysokościach określonych we wzorze umowy. Jeśli podczas odbierania odpadów dojdzie do uszkodzenia lub zniszczenia z winy Wykonawcy pojemników, Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia zobowiązany będzie do dodatkowego dostarczenia pojemników na swój koszt. Za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane w trakcie odbioru odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca. Wykonawca zobowiązany będzie do odbierania odpadów znajdujących się obok urządzeń do gromadzenia odpadów, stanowiących odpady komunalne. Wykonawca zobowiązany będzie także do zebrania odpadów leżących obok altanek śmietnikowych i pojemników, jeśli będzie to wynikiem jego działania. Usługa odbioru odpadów musi odbywać się zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie w ramach umowy do przygotowania harmonogramu odbioru odpadów i przekazania do akceptacji Zamawiającemu w terminie 14 dni od podpisania umowy. Po zatwierdzeniu harmonogramu przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do jego dystrybucji wśród właścicieli nieruchomości najpóźniej do dnia rozpoczęcia świadczenia usługi tj. 1 stycznia 2017r. Harmonogram dla – niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych musi zawierać wskazanie konkretnego dnia tygodnia na jaki przypadać będzie odbiór w poszczególnych miejscowościach. Harmonogram dla selektywnie zbieranych frakcji odpadów zawierać musi wskazanie konkretnej daty odbioru w poszczególnych miejscowościach. Ponadto harmonogram powinien być sformułowany w sposób przejrzysty, jasny, pozwalający na szybkie zorientowanie się co do konkretnych dat odbierania odpadów, jak też regularności i powtarzalności odbierania odpadów poszczególnych rodzajów. Jeżeli na dzień odbioru odpadów przypada dzień świąteczny lub ustawowo wolny od pracy, Wykonawca wskaże w harmonogramie inny dzień odbioru, w tym przypadku dopuszcza się wykonywanie usługi w soboty. Wykonawca wykonujący usługę odbierania odpadów komunalnych jest obowiązany po jej wykonaniu do ustawienia opróżnionego pojemnika w miejsce poprzedniej lokalizacji uzgodnionej z właścicielem posesji. Wykonawca zobowiązany jest do realizowania usługi również w przypadkach utrudnionego (problematycznego) dojazdu do posesji, złych warunków atmosferycznych, prowadzonych remontów dróg, objazdów itp. – zadania te wykonawca realizuje w ramach podpisanej umowy. Wykonawca zobowiązany będzie w ostatni dzień trwania umowy do usunięcia pojemników wraz z nagromadzonymi odpadami z terenów nieruchomości, które były wyposażone w pojemniki Wykonawcy oraz pozostawienie terenu w odpowiednim stanie porządkowym i sanitarnym.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za należyte wykonanie powierzonych czynności, zgodnie z zobowiązującymi przepisami i normami. Wykonawca okazuje na żądanie Zamawiającego wszelkie dokumenty potwierdzające wykonywanie przedmiotu umowy zgodnie z określonymi przez Zamawiającego wymaganiami i przepisami prawa. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług dodatkowych w zakresie odbioru odpadów. Usługi dodatkowe to odbiór na wniosek właściciela z terenu nieruchomości odpadów budowlanych, odpadów problemowych oraz odbioru dodatkowych ilości, mebli i innych odpadów wielkogabarytowych z miejsca wyznaczonego przez właściciela nieruchomości. Za wywóz tych odpadów zapłaci właściciel nieruchomości, z której odbierane będą odpady. Cena ofertowa za realizację przedmiotu zamówienia nie obejmuje świadczenia usług dodatkowych. Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru z wyznaczonych przez Zamawiającego aptek i budynków użyteczności publicznej przeterminowanych leków i baterii. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia nie będzie mógł mieszać selektywnie zebranych odpadów komunalnych z niesegregowanymi (zmieszanymi) odpadami komunalnymi. Wykonawca zobowiązany będzie do monitorowania obowiązku ciążącego na właścicielu nieruchomości w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. W przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości nie wywiązuje się z obowiązku w zakresie segregacji odpadów, Wykonawca odbiera odpady jako niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne. Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 2 dni roboczych od dnia zaistnienia opisanej sytuacji do pisemnego i drogą elektroniczną poinformowania Zamawiającego o niewywiązaniu się z obowiązków segregacji odpadów przez właściciela nieruchomości. Do informacji Wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokumentację fotograficzną (tych odpadów i miejscem nieruchomości, z której te odpady pochodzą) i protokół z zaistnienia takiego zdarzenia. Z dokumentacji musi jednoznacznie wynikać, jakiej dotyczy nieruchomości, w jakim dniu i o jakiej godzinie doszło do ustalenia ww. zdarzenia oraz kto sporządził protokół /dane pracowników odbierających w tym dniu odpady z tej posesji/. Wykonawca zobowiązany będzie do ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych na legalizowanej wadze. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia odpadów na własny koszt do instalacji przewidzianej do zastępczej obsługi w przypadku awarii regionalnej instalacji. Wykonawca umożliwia Zamawiającemu dokonanie kontroli i/lub audytu w dowolnym dniu i o dowolnej godzinie w zakresie: pojazdów wykonawcy, instalacji przetwarzających odpady odbierane przez wykonawcę, bazy magazynowo - transportowej. Kontrola i/lub audyt, o których mowa powyżej, mogą dotyczyć zarówno dokumentów, jak i fizycznego sprawdzenia zgodności informacji podawanych w dokumentach ze stanem faktycznym (np. przegląd pojazdu przez Zamawiającego, wizyta Zamawiającego na instalacji i dokonanie pomiarów, wizyta Zamawiającego w bazie magazynowo - transportowej). Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany częstotliwości odbierania odpadów komunalnych przez Wykonawcę z uwzględnieniem, że zmiana częstotliwości odbierania odpadów komunalnych będzie zgodna z obowiązującym Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Gruta. Wszelkie zmiany harmonogramu wymagają formy pisemnej, za wyjątkiem zmian jednorazowych wynikających z nadzwyczajnych sytuacji, np. powódź, gwałtowne opady śniegu, dni ustawowo wolne. O wszelkich zmianach, w tym jednorazowych Wykonawca powiadomi niezwłocznie pisemnie oraz drogą elektroniczną Zamawiającego, zmiana częstotliwości odbioru odpadów komunalnych nie będzie stanowić zmiany umowy w sprawie zamówienia publicznego. Instalacja, do jakiej mogą trafić odpady: Odpady zebrane od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Gruta Wykonawca zobowiązany będzie zagospodarować (odbiór, transport, poddanie odzyskowi lub unieszkodliwianiu) zgodnie z Wojewódzkim Planem Gospodarki Odpadami, tj. regionu 1 tucholsko-grudziądzkiego, co oznacza, że zebrane na terenie Gminy Gruta odpady komunalne mogą trafić do jednego ze wskazanych w Planie RIPOK-ów. W przypadku frakcji odpadów selektywnie zebranych w ramach zagospodarowania odpadów Wykonawca zobowiązany będzie do ich przekazania do instalacji odzysku unieszkodliwiana, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 7 ustawy z 27 kwietnia 2001 r. o odpadach. Rodzaj i częstotliwość odbioru odpadów komunalnych: Częstotliwość odbierania odpadów komunalnych z terenów nieruchomości zamieszkałych: 1) z obszarów zabudowy budynkami jednorodzinnymi i wielolokalowymi do dziesięciu lokali włącznie: a) odpady ulęgające biodegradacji: - w okresie od 1 kwietnia do 31 października – co 2 tygodnie, - w okresie od 1 listopada do 31 marca – co 4 tygodnie, b) papier i tektura – 1 raz w kwartale, c) szkło – 1 raz w kwartale, d) tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, metale – 1 raz w miesiącu, e) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne – co 2 tygodnie. 2) z obszarów zabudowy budynkami wielolokalowymi powyżej dziesięciu lokali: a) odpady ulęgające biodegradacji: - w okresie od 1 kwietnia do 31 października – co 2 tygodnie, - w okresie od 1 listopada do 31 marca – co 4 tygodnie, b) papier i tektura – 1 raz w kwartale, c) szkło – co 4 tygodnie, d) tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, metale – co 2 tygodnie, e) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne – 1 raz w tygodniu. Standardy sanitarne dotyczące wykonywania zamówienia: Przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykonywać zgodnie z przepisami prawa ochrony środowiska oraz przepisami sanitarnymi. Podczas realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do szczególnego porządkowanie terenu zanieczyszczonego odpadami i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników, kontenerów i pojazdów w trakcie realizacji usługi wywozu. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie odebranymi odpadami zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Dotyczy to m.in. ewentualnego przeładunku odpadów, transportu odpadów, spraw formalno – prawnych związanych z odbieraniem i dostarczaniem odpadów uprawnionemu przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych. Wykonawcę obowiązuje: - zakaz mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości, - zakaz mieszania ze sobą poszczególnych frakcji selektywnie zebranych odpadów komunalnych. Obowiązki dotyczące prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją zamówienia: Wykonawca w okresie realizacji umowy zobowiązany jest do: 1. prowadzenia dokumentacji w zakresie sprawozdawczości i przekazywania Zamawiającemu półrocznych sprawozdań zawierających informacje o masie: 1) poszczególnych rodzajów odebranych odpadów komunalnych, w tym odpadów ulegających biodegradacji, oraz sposobie ich zagospodarowania, wraz ze wskazaniem instalacji, do których zostały przekazane odpady komunalne odebrane od właścicieli nieruchomości, 2) pozostałości z sortowania i pozostałości z mechaniczno-biologicznego przetwarzania, przeznaczonych do składowania powstałych z odebranych przez podmiot odpadów komunalnych, 3) odpadów papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła przygotowanych do ponownego użycia i poddanych recyklingowi, 4) odpadów budowlanych i rozbiórkowych będących odpadami komunalnymi, przygotowanych do ponownego użycia, poddanych recyklingowi i innym procesom odzysku, 5) przekazywania informacji o liczbie właścicieli nieruchomości zbierających odpady zgodnie z art. 9n do końca miesiąca następującego po upływie półrocza, którego dotyczy na obowiązujących drukach zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi ( Dz. U. z 2012 r., poz. 630), 6) podstawą do sporządzenia sprawozdań jest prowadzona przez Wykonawcę ewidencja w zakresie odbierania od właścicieli nieruchomości odpadów komunalnych i przekazywania ich do instalacji, w tym karty przekazania odpadów i ewidencja instalacji w zakresie postępowania z odpadami, 7) w celu umożliwienia sporządzenia przez Zamawiającego rocznego sprawozdania z realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi, o którym mowa w art. 9q ustawy, Wykonawca zobowiązany będzie przekazać Zamawiającemu niezbędne informacje umożliwiające sporządzenie sprawozdania, w terminie do końca miesiąca stycznia danego roku. Wykonawca zobowiązany będzie również do przedkładania Zamawiającemu innych informacji nt. odbioru, unieszkodliwiania i segregacji odpadów, jeśli w trakcie realizacji zamówienia na Zamawiającego nałożony zostanie obowiązek sporządzania innych sprawozdań z zakresu gospodarki odpadami. Dotyczy to tylko informacji w posiadaniu, których będzie Wykonawca, a nie Zamawiający, h) Wykonawca przedkłada z fakturą raporty wagowe za dany okres rozliczeniowy zawierające miejsca odbioru odpadów oraz ilości, rodzaje odebranych odpadów (wraz z kodem) oraz sposób ich zagospodarowania wraz ze wskazaniem instalacji, do której zostały przekazane, 8) Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu miesięcznych raportów zawierających informacje o: a) ilości odebranych odpadów zmieszanych [Mg], przekazanych do regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych; b) ilości poszczególnych rodzajów odpadów selektywnie zebranych [Mg], przekazanych do regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych, w tym ilości poszczególnych rodzajów odpadów selektywnie zebranych w punkcie selektywnej zbiórki odpadów komunalnych; c) oświadczenie o odebraniu odpadów z wszystkich nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Gruta z zaznaczeniem nieruchomości, z których odpady nie zostały odebrane z podaniem przyczyny; d) nieruchomościach, z których nie są wystawiane odpady segregowane. Raport o którym mowa powyżej musi być przekazany w terminie 7 dni po zakończeniu miesiąca, którego dotyczy, w formie papierowej i w formie elektronicznej uzgodnionej z Zamawiającym. Raport miesięczny będzie podstawą do wystawienia faktury za wykonaną usługę. W celu umożliwienia sporządzenia przez Zamawiającego rocznego sprawozdania z realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi, Wykonawca zobowiązany będzie przekazać Zamawiającemu niezbędne informacje umożliwiające sporządzenie sprawozdania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 1.000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach