Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Rudziniec oraz opróżnianie koszy ulicznych z terenu Gminy Rudziniec

Gmina Rudziniec ogłasza przetarg

  • Adres: 44-160 Rudziniec, ul. Gliwicka 26
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 4000 704 , fax. 32 739 06 14
  • Data zamieszczenia: 2014-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rudziniec
    ul. Gliwicka 26 26
    44-160 Rudziniec, woj. śląskie
    tel. 32 4000 704, fax. 32 739 06 14
    REGON: 27625780200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudziniec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Rudziniec oraz opróżnianie koszy ulicznych z terenu Gminy Rudziniec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: 1.1. odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Rudziniec, 1.2. opróżnianie koszy ulicznych z terenu Gminy Rudziniec 2. Określenie właściciel nieruchomości oznacza osobę, o której mowa w art. 2 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U. z 2013r. poz. 1399 z późn.zm.). 3. Ogólna charakterystyka Gminy Rudziniec w kontekście odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych: 3.1 Szacunkowa liczba nieruchomości zamieszkałych, w tym zabudowa wielorodzinna: 2 695 Liczba osób zameldowanych w Gminie Rudziniec na pobyt stały: 10 389 osób oraz na czasowy 194 osoby (stan na dzień 31.12.2013 rok wg danych z ewidencji ludności). Szacunkowa liczba osób zamieszkałych w Gminie Rudziniec ok. 9 100 osób. Powierzchnia Gminy 160,4 km?. 3.2 Powyższe dane są szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia liczby obsługiwanych nieruchomości w zakresie odbierania odpadów komunalnych. Zmiana liczby obsługiwanych nieruchomości nie będzie powodować zmiany zapisów umowy ani zmiany wartości zamówienia. 3.3 Ilość odpadów zebranych w Gminie Rudziniec w latach ubiegłych (dane dotyczą nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych - kosze uliczne): Rok 2011: 1. opakowania z tworzyw sztucznych - 66,59 Mg, 2. opakowania z papieru i tektury - 21,05 Mg, 3. opakowania z aluminium, blachy białej i lekkiej - 10,32 Mg 4. opakowania ze szkła gospodarczego, poza ampułkami - 137,43 Mg, 5. odpady wielkogabarytowe - 39,19 Mg 6. odpady niesegregowane (zmieszane) komunalne - 1.655,41 Mg. 7. odpady zielone i kuchenne ulegające biodegradacji - brak danych Rok 2012: 1. opakowania z tworzyw sztucznych - 69,56 Mg, 2. opakowania z papieru i tektury - 25,04 Mg, 3. opakowania z aluminium, blachy białej i lekkiej - 6,53 Mg 4. opakowania ze szkła gospodarczego, poza ampułkami - 133,99 Mg, 5. odpady wielkogabarytowe - 64,10 Mg, 6. odpady niesegregowane (zmieszane) komunalne - 1.815,59 Mg. 7. odpady zielone i kuchenne ulegające biodegradacji - brak danych Rok 2013: 1. opakowania z tworzyw sztucznych - 75,98 Mg, 2. opakowania z papieru i tektury - 6,88 Mg, 3. opakowania z aluminium, blachy białej i lekkiej - 4,34 Mg 4. opakowania ze szkła gospodarczego, poza ampułkami - 206,04Mg, 5. odpady wielkogabarytowe - 61,04 Mg, 6. odpady niesegregowane (zmieszane) komunalne - 2.493,31 Mg 7. odpady zielone i kuchenne ulegające biodegradacji - 50,98 Mg 3.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 500 000,00 zł przez cały okres realizacji umowy. Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kopię aktualnej umowy ubezpieczenia (lub polisy). W trakcie realizacji umowy na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć kopię aktualnej umowy ubezpieczenia (lub polisy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Posiadane zasoby
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudziniec.pl - BIP - Zamówienia Publiczne powyżej 14 tyś euro
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach