Gmina Sierpc ogłasza przetarg
- Adres: 09-200 Sierpc, Biskupa Floriana
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 242755701 , fax. 242755701
- Data zamieszczenia: 2019-06-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sierpc
Biskupa Floriana 4
09-200 Sierpc, woj. mazowieckie
tel. 242755701, fax. 242755701
REGON: 61101594500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.sierpc.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY SIERPC - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Sierpc. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i zagospodarowania odpadów: a) od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, b) z punku selektywnej zbiórki (mobilnej zbiórki), c) z punktów gniazdowych, w tym z pojemników typu „dzwon”,d) z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych.Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny zobowiązany jest do: a) nieodpłatnego zaopatrzenia, na czas trwania usługi, właścicieli nieruchomości zamieszkałych w pojemniki na odpady zmieszane, o pojemnościach wskazanych w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Sierpc oraz utrzymania ich w należytym stanie sanitarnym, technicznym i porządkowym; b) nieodpłatnego zaopatrzenia punktów gniazdowych w pojemniki do gromadzenia odpadów zmieszanych w zabudowie wielorodzinnej (w ilościach wskazanych w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia); c) nieodpłatnego zaopatrzenia właścicieli nieruchomości zamieszkałych w worki do segregacji odpadów, które wykonawca dostarczy bezpośrednio do właścicieli nieruchomości każdorazowo po odbiorze napełnionych worków; d) nieodpłatnego zaopatrzenia niektórych z wymienionych punktów gniazdowych w pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów (w ilościach wskazanych w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia). Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w ryczałtowej cenie jednostkowej za 1 m-c świadczenia usługi wszystkie niezbędne wydatki i koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym m.in.: charakterystykę gminy, ilość i częstotliwość odbieranych odpadów w poprzednim roku, możliwość wzrostu ilości odbieranych odpadów, możliwość wzrostu ilości obsługiwanych budynków oraz tym samym wzrostu liczby mieszkańców, częstotliwość i sposób odbierania odpadów, osiągnięcie poziomu recyklingu, ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zaopatrzenie właścicieli nieruchomości w worki i pojemniki do zbiórki odpadów komunalnych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, zaopatrzenie punktów gniazdowych w pojemniki do gromadzenia odpadów zmieszanych i segregowanych w zabudowie wielorodzinnej zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 5.000,00 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. 30 dni od daty ostatecznego terminu składania ofert. 4. Wykonawca może wnieść wadium w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Wykonawca jest zobowiązany wpłacić wadium przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Starej Białej Oddział w Sierpcu nr konta: 52 9015 0001 2005 0000 0521 0012, z dopiskiem na przelewie: wadium – odbieranie i transport odpadów komunalnych (o ile jest to możliwe Zamawiający prosi o dołączenie do oferty kserokopii przelewu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu) Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w wyznaczonym terminie składania ofert znajduje się na wskazanym rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. W przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż w pieniądzu, wykonawca składa oryginał dokumentu w Urzędzie Gminy Sierpc, pok. nr 111, przed upływem terminu do składania ofert. Z treści dokumentu (gwarancji, poręczenia) winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Oferta nie zabezpieczona akceptowaną formą wadium spowoduje wykluczenie wykonawcy. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 11. 9. Zamawiający zwraca wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ww. punktu 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie przesłanek określonych w art. 24 ust.1 ustawy Pzp; 2) Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada: a) wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminie (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1454 z późn. zm.), b) aktualne zezwolenie na transport odpadów wydane na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- 11/2024
Dodano: 2024-04-05 - Sukcesywny odbiór i zagospodarowanie nieczystości stałych oraz odpadów pokonsumpcyjnych z obiektów chodzących w skład Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku
Dodano: 2024-03-25 - Wywóz odpadów komunalnych z Mazowieckiego Centrum Neuropsychiatrii Sp. z o. o. w Zagórzu oraz odpadów wielkogabarytowych
Dodano: 2024-03-04 - Utworzenie i prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie miasta Siedlce oraz zagospodarowanie zebranych odpadów komunalnych
Dodano: 2024-03-04 - Sukcesywny odbiór i zagospodarowanie nieczystości stałych oraz odpadów pokonsumpcyjnych z obiektów chodzących w skład Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku
Dodano: 2024-02-20 - Utworzenie i prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie miasta Siedlce oraz zagospodarowanie zebranych odpadów komunalnych
Dodano: 2024-02-08 - ODBIÓR, TRANSPORT i ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH zmieszanych i segregowanych z ZOZ Szpitala Powiatowego w Sochaczewie
Dodano: 2024-02-05 - Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Wiązowna.
Dodano: 2023-12-21 - „Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Grudusk w 2024 roku”
Dodano: 2023-12-19 - Odbiór, transport i utylizacja odpadów niebezpiecznych
Dodano: 2023-12-18