Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Świątki

Gmina Świątki ogłasza przetarg

  • Adres: 11-008 Świątki, Świątki 87
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 6169883, 6169890 w. 109 , fax. 89 6169822
  • Data zamieszczenia: 2014-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świątki
    Świątki 87 87
    11-008 Świątki, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 6169883, 6169890 w. 109, fax. 89 6169822
    REGON: 51074320300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.swiatki.nowoczesnagmina.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Świątki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest 1. usługa odbierania i transportu odpadów komunalnych 2. usluga zagospodarowania (odzysku lub unieszkodliwienia) odpadów komunalnych z terenu Gminy Świątki w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r. poz. 391), zapisami Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Warmińsko Mazurskiego na lata 2011-2016 , przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Warmińsko-Mazurskiego Nr XVIII/333/12 z dnia 19 czerwca 2012 r. oraz przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Świątki - uchwała Rady Gminy Świątki Nr XIX/167/2012 z dnia 28-12-2012 r. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od 1 stycznia 2015 r. do 31 grudnia 2015 r. 1) Odpady podlegające odbiorowi: 1. odpady komunalne zbierane w sposób nieselektywny (zmieszane odpady komunalne), 2. odpady komunalne zbierane w sposób selektywny z podziałem na frakcje: a. tworzywa sztuczne, b. papier i tektura, metale, opakowania wielomateriałowe, c. szkło, 3. meble i inne odpady wielkogabarytowe, zużyty sprzęt RTV i AGD, 4. przeterminowane leki, zużyte baterie i akumulatory, 5. zużyte opony, odpady budowlane, rozbiórkowe i remontowe, chemikalia, 6. odpady zielone. 2) Szacunkowa ilość odpadów: Szacunkowa ilość odpadów jaka może powstać na terenie gminy w okresie realizacji umowy tj. 12 miesięcy wynosi około: 850,00 Mg. Ilość podanych odpadów w ciągu okresu realizacji zamówienia może wzrosnąć lub zmaleć i jest zależna od złożonych deklaracji przez właścicieli nieruchomości. Liczba mieszkańców gminy Świątki wynosi: 42454. Przewidywana ilość nieruchomości do obsługi - około 605 ( w tym liczba nieruchomości , z których złożono więcej niż dwie deklaracje - 70 oraz liczba nieruchomości , z których złożono jedną lub dwie deklaracje - 535). Liczba miejscowości na terenie gminy Świątki - 21. a. odpady zmieszane - 490,34 Mg b. tworzywa sztuczne - 2,29 Mg c. papier i tektura - 0,42 Mg d. opakowania szklane - 2,64 Mg Szczególowe informacje o zamówieniu zamieszczonę są na stronie internetowej w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wysokość wadium. Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2) Forma wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3) Miejsce i sposób wniesienia wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego Warmiński Bank Spółdzielczy O/Świątki nr 63 8857 1025 3001 0000 0101 0004 Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych formach należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego, w pokoju nr 9, a do oferty dołączyć kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub dołączyć oryginał do oferty. 4) Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 5) Zwrot wadium. Zamawiający zwróci wadium według zasad określonych w art. 46 ust. 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) Utrata wadium. 1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw chyba że udowodni że wynika to z przyczyn niezależnych od niego. 2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.swiatki.nowoczesnagmina.pl/?c=179
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach