Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Tczów oraz z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Tczowie w roku 2024

GMINA TCZÓW ogłasza przetarg

  • Adres: 26-706 Tczów, 124
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 676 80 23
  • Data zamieszczenia: 2023-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA TCZÓW
    124
    26-706 Tczów, woj. mazowieckie
    tel. 48 676 80 23
    REGON: 670224031
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tczow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Tczów oraz z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Tczowie w roku 2024
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Tczów oraz z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Tczowie w roku 2024’’ polegające na świadczeniu usług tj.: odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych – gospodarstw domowych na terenie Gminy Tczów oraz odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Tczowie w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania.2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany poprzez odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z podziałem na następujące frakcje:1) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod 20 03 01);2) tworzywa sztuczne, metale i opakowania wielomateriałowe (kody: 20 01 39, 20 01 40, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 05, 15 01 06);3) papier i tektura (kod: 20 01 01, 15 01 01);4) szkło (kody: 20 01 02, 15 01 07);5) odpady biodegradowalne (kody: 20 02 01, 20 01 08);6) odpady wielkogabarytowe (kod: 20 03 07);7) zużyte opony o średnicy do 1650 mm (kod: 16 01 03);8) przeterminowane leki (kod: 20 01 32);9) zużyte baterie i akumulatory (kod: 20 01 33*, 20 01 34);10)zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne (kody: 20 01 35*, 20 01 36);11) odpady budowlane i rozbiórkowe pochodzących z drobnych remontów (kody: 17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07, 17 01 80, 17 02 01, 17 08 02, 17 09 04);12) odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igieł i strzykawek (kod: 20 01 99);13) tekstylia i odzież (kody: 20 01 10, 20 01 11);14) popiół i żużel z palenisk domowych (kod: 20 01 99);15) odpady niebezpieczne (np. świetlówki, lampy fluoroscencyjne i inne odpady zawierające rtęć).3. Odpady komunalne będą zbierane bezpośrednio z:1) zabudowy jednorodzinnej;2) zabudowy wielorodzinnej;3) Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK).4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych na rok 2024:1) Zmieszanych odpadów komunalnych - niesegregowanych gromadzonych przez mieszkańców nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Tczów w ilościach około 426,79 Mg rocznie;2) Segregowanych odpadów komunalnych, gromadzonych przez mieszkańców nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Tczów w odpowiednio oznakowanych workach podanych rodzajów odpadów w ilości ok. 267,841 Mg rocznie.Łącznie szacowana ilość odpadów: 694,631 Mg.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji określono w załącznikach: 1) nr 1 do SWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia;2) nr 9 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 6 345,00 PLN (słownie: sześć tysięcy trzysta czterdzieści pięć złotych).2. Zgodnie z art. 97 ust. 7 pkt. 1-4 Pzp wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462 z późn. zm.).3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Zwoleniu O/Tczów57 9157 0002 0020 0200 0592 0028Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert).4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.5. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – z adnotacją: „Wadium – postępowanie nr SG.271.24.2023”.Szczegółowe informacje odnośnie wadium określono w Rozdziale XXV Specyfikacji Warunków Zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada:a) wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO);b) aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Tczów dokonanego na podstawie ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach;W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców ww. warunek udziału w postępowaniu powinien spełniać co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, który zrealizuje usługi, do których realizacji wyżej wskazane dokumenty są wymagana (zgodnie z art. 117 ust. 2 ustawy PZP).2. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum: 50 000,00 złotych (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).W przypadku gdy okres ubezpieczenia będzie krótszy niż okres trwania umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedłużenia okresu obowiązywania polisy i przedstawienia Zamawiającemu aktualnego dokumentu.3. Zdolności technicznej lub zawodowej;Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że:a) posiada bazę magazynowo - transportową usytuowaną na terenie Gminy Tczów lub w odległości nie większej niż 60 km od granic administracyjnych Gminy Tczów, na terenie do którego posiada tytuł prawny. Baza powinna spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. — w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości;b) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał/wykonuje należycie co najmniej dwie usługi na rzecz właścicieli nieruchomości, polegające na odbieraniu w sposób ciągły przez okres co najmniej 12 miesięcy, odpadów komunalnych o łącznej masie min. 300 Mg oraz przedstawi dowody, że ww. usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie w formie poświadczenia, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze, Wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. poświadczenia, składa oświadczenie, potwierdzające, czy usługi wymienione w wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie;c) dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym, w tym:a. co najmniej dwoma pojazdami specjalistycznymi bezpylnymi z funkcją kompaktującą, przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, zabezpieczonymi przez niekontrolowanym wydostaniem się na zewnątrz odpadów podczas ich załadunku i transportu;b. co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, zabezpieczonymi przed niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów podczas ich załadunku i transportu;c. co najmniej jednym pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej;d. co najmniej jednym pojazdem do odbierania i transportu odpadów wielogabarytowych.Pojazdy powinny spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122); Wszystkie pojazdy winny być wyposażone w urządzenia pozwalające Zamawiającemu na kontrolę tras przejazdu oraz miejsc załadunku i rozładunku, w formie elektronicznej i papierowej, udostępnione w ciągu 24 godzin od wezwania. Wykonawca w przypadku awarii pojazdów niezbędnych do realizacji zamówienia musi mieć zapewniony natychmiastowy dostęp do pojazdów zastępczych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-13

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach