Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Łukowa

Gmina Łukowa ogłasza przetarg

  • Adres: 23-412 Łukowa, Łukowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846874002
  • Data zamieszczenia: 2022-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łukowa
    Łukowa
    23-412 Łukowa, woj. lubelskie
    tel. 846874002
    REGON: 950369126
  • Adres strony internetowej zamawiającego: uglukowa.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Łukowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1. Przedmiotem zamówienia jest Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Łukowa.4.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odbiór, transport i zagospodarowanie (zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami) odpadów komunalnych w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów przygotowania i recyklingu odpadów komunalnych oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2021 r. poz. 888, z późn. zm.), oraz aktualnie obowiązującymi aktami wykonawczymi do powyższej ustawy, zapisami „Planu gospodarki odpadami dla województwa lubelskiego 2022”, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Lubelskiego, Nr XXIV/349/2016 z dnia 2 grudnia 2016 roku w sprawie uchwalenia „Planu gospodarki odpadami dla województwa Lubelskiego 2022” oraz obowiązującym w czasie trwania umowy Regulaminu utrzymania czystości i porządku w Gminie Łukowa, a w szczególności:1) odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych bez względu na występujące warunki atmosferyczne z każdego miejsca z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych położonych na terenie gminy Łukowa;2) odbiór, transport i zagospodarowanie wskazanych przez Zamawiającego odpadów komunalnych dostarczanych przez mieszkańców gminy Łukowa do Stacjonarnego Punktu Selektywnej Zbiorki Odpadów Komunalnych (zwanym dalej PSZOK) w każdy poniedziałek miesiąca w godz. 1000 – 1400;3) zaopatrywanie nieruchomości w worki do odbioru odpadów;4) odbiór i zagospodarowanie odpadów z dzikich wysypisk.4.3. Orientacyjną ilość odpadów komunalnych, którą Zamawiający przewiduje do odebrania w okresie realizacji zamówienia wynosi: - odpady komunalne niesegregowane: 224 Mg,- selektywnie zebrane odpady komunalne: 296 Mg. 4.4. Szczegółowy zakres usług (Opis Przedmiotu Zamówienia) zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 6 900,00 zł (słownie: sześć tysięcy dziewięćset złotych 00/100).12.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu,b) gwarancjach bankowych,c) gwarancjach ubezpieczeniowych,d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.12.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:Bank Spółdzielczy w ŁukowejNr rachunku: 47 9619 0003 2001 0000 0491 0006z adnotacją: „Wadium – Znak sprawy: BGK.2710.11.202212.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.12.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.12.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinno zawierać następujące elementy:a) nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,b) kwotę wadium,c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formułę: „od dnia …..- do dnia …..”,d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy Pzp.12.7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust.1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.12.8. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:6.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.6.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada:a) wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, o którym mowa w przepisie art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2022 r. poz. 888 z poźn. zm.) w zakresie wszystkich rodzajów odpadów objętych niniejszym postępowaniem,b) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 779 z późn. zm.) w zakresie rodzajów odpadów objętych niniejszym postępowaniem,6.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.6.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:a) Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał (a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonuje) należycie: co najmniej jedną usługę świadczoną w sposób ciągły przez okres minimum 12 miesięcy polegającą na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych w ilości nie mniejszej niż 500 ton (500 Mg).Uwaga:Wykonawca powinien w wykazie usług wyraźnie określić zakresusług, w tym ilość odpadów, aby można było ustalić, czy spełnia warunek udziału w postępowaniu.b) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że do wykonania zamówienia dysponuje następującym potencjałem technicznym:− dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych przystosowanych do odbioru pojemników 60 - 1100l oraz do odbioru odpadów z pojemników o pojemności 2200l- POK-2,2;− dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych przystosowanych do odbioru pojemników 60 - 1100 l oraz do odbioru odpadów z pojemników o pojemności 2200l- POK-2,2;− jednym pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej (z dźwignikiem hakowym lub bramowym do odbioru kontenerówKP-5 , KP-7 z odpadami).Uwaga:1. Pojazdy powinny być trwale i czytelnie oznakowane,w widocznym miejscu nazwą firmy oraz danymi adresowymi i nr telefonu podmiotu odbierającego odpad.2. Pojazdy winny spełniać wymagania określone w § 5 ust. 1 z rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 roku w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (t. j. Dz.U. z 2013 r. poz. 122 z późn. zm.). usytuowaną na terenie Gminy Łukowa lub nie dalej niż 60 km od granic administracyjnych gminy bazą magazynowo – transportową. Baza magazynowo - transportowa musi spełniać warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r., poz. 122). Baza powinna być usytuowana na terenie, do którego Wykonawca posiada tytuł prawny.6.2. Zamawiający może, oceniając zdolność techniczną lub zawodową, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia na każdym etapie postępowania (art. 116 ust. 2 ustawy Pzp).6.3. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 6.1.2 SWZ, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.6.4. W odniesieniu do warunku o którym mowa w pkt 6.1.4 lit a) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.6.5. Sposób wykazania warunków udziału w postępowaniu wskazano w rozdziale 8 SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-09

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach