Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminie Mały Płock

Urząd Gminy w Małym Płocku ogłasza przetarg

  • Adres: 18-516 Mały Płock, ul. Kochanowskiego 15
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 2791312 , fax. 086 2791250
  • Data zamieszczenia: 2014-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Małym Płocku
    ul. Kochanowskiego 15 15
    18-516 Mały Płock, woj. podlaskie
    tel. 086 2791312, fax. 086 2791250
    REGON: 00054226700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminie Mały Płock
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa w zakresie odbioru zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu Gminy Mały Płock Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych dotyczy nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r o utrzymaniu czystości i porządku w gminach Dz U z 2013 r poz 1399) z póź zm zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Podlaskiego nr XX 234 12 z dnia 21 czerwca 2012r oraz Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Mały Płock przyjętego uchwałą Rady Gminy Mały Płock Nr XXI 95 12 z dnia 5 grudnia 2012 roku Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w Rozdziale III SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malyplock.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach