Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Sobków w okresie od 1 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2021 r.

Gmina Sobków ogłasza przetarg

  • Adres: 28-305 Sobków, pl. Wolności
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 871 037 , fax. 413 871 034
  • Data zamieszczenia: 2020-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sobków
    pl. Wolności 12
    28-305 Sobków, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 871 037, fax. 413 871 034
    REGON: 29101073100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sobkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Sobków w okresie od 1 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2021 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbieraniu oraz zagospodarowaniu (odzysku lub unieszkodliwieniu) całej ilości odpadów komunalnych: a)od właścicieli nieruchomości zamieszkałych; b)od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych w tym z terenów użyteczności publicznej tj. jednostek organizacyjnych, obiektów Gminy; c)od właścicieli nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe lub inne nieruchomości wykorzystywane na cele rekreacyjno-wypoczynkowe, d)z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów w Sobkowie; e) z przystanków gdzie zamontowane są kosze uliczne. Opis, zakres oraz warunki realizacji zamówienia zostały szczegółowo opisane w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (OPZ) stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 13 000,00 PLN (słownie złotych: trzynaście tysięcy zł, 00/100) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299 ze zm.).Dowód wniesienia wadium w oryginale należy załączyć do oferty jeżeli wadium zostało wniesione w formie nie pieniężnej. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Nr rachunku 45 8493 0004 0080 0700 0013 0021 z dopiskiem „Wadium" i znak sprawy OŚiGM.271.8.2020 Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: - Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony w odniesieniu do Wykonawcy, który posiada: a)aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej, o którym mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach w zakresie odbierania odpadów komunalnych prowadzonego przez Wójta Gminy Sobków uwzględniający wszystkie rodzaje odpadów objęte przedmiotem zamówienia, b) zaświadczenie o wpisie do BDO (bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami o którym mowa w art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2020r. poz. 797 ze zm.) c) zezwolenie na zbieranie odpadów lub zezwolenie na przetwarzanie odpadów, o którym mowa w art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2020r. poz. 797 ze zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: a)spełnia warunki udziału w postpowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ; b)nie podlega wykluczeniu, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia stanowiące załącznik nr 2 i 3 do SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 3)Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, które stanowią załącznik Nr 2 i 3 do SIWZ. 4)Wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach i sytuacji innych podmiotach powinien złożyć również pisemne zobowiązanie tych podmiotów, o których mowa w art. 22a ustawy, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia według wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ. a)Treść ww. zobowiązania musi określać: –zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; –sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; –zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; –czy podmiot, na zdolnościach, którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 5)Zamawiający żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w art. 25a ust. 1 PZP (Załącznik nr 3 do SIWZ). 6)Pełnomocnictwo do podpisania oferty i występowania w imieniu Wykonawcy na podstawie art. 23 ust 2 PZP (tylko, jeśli dotyczy). 7)dowód wniesienia wadium – zgodnie z opisem w pkt 17 SIWZ;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach