Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Zębowice oraz opróżnianie koszy ulicznych i pojemników z odpadami z czyszczenia ulic i placów ...............

GMINA ZĘBOWICE ogłasza przetarg

  • Adres: 46-048 Zębowice, ul. Izydora Murka 2
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774216076
  • Data zamieszczenia: 2023-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA ZĘBOWICE
    ul. Izydora Murka 2
    46-048 Zębowice, woj. opolskie
    tel. 774216076
    REGON: 531413053
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zebowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Zębowice oraz opróżnianie koszy ulicznych i pojemników z odpadami z czyszczenia ulic i placów ...............
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest:1) odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Zębowice, na których zamieszkują mieszkańcy z częstotliwością określoną Uchwale Rady Gminy Zębowice w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi,2) opróżnianie koszy ulicznych i pojemników z odpadami z czyszczenia ulic i placów ich odbiór transport i zagospodarowanie z częstotliwością określoną w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Zębowice,3) odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów z budynków jednostek organizacyjnych Gminy Zębowice z częstotliwością określoną w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Zębowice i w SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej,o ile to wynika z odrębnych przepisów.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy :a) posiadają wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produktyw opakowaniach i gospodarujących odpadami ( BDO ), o którym mowa w art. 49 i 50 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach w zakresie transportu odpadów,b) posiadają wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, o którym mowa w art. 9b i 9c ustawyo utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. (1), prowadzonego przez Wójta Gminy Zębowice,c) posiadają zezwolenie na zagospodarowanie odpadów komunalnych objętych zamówieniem lub/i umowę z instalacją komunalną, wpisaną na listę prowadzoną przez Marszałka Województwa, spełniającą wymagania określone w art. 35 ust. 6 ustawyo odpadach zlokalizowaną z zachowaniem wymagań zawartych w art. 20 ust. 2 tej ustawy i/lub umowy z instalacjami zagospodarowania odpadów zbieranych selektywnie.Wstępne spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego Oświadczenia wg załącznika Nr 2, na zasadzie spełnia/nie spełnia.Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożenia dokumentów potwierdzających posiadanie wpisu do BDO, wpisu do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Zębowice, zezwolenia na zagospodarowanie odpadów lub umów z instalacjami na zagospodarowanie odpadów, na zasadzie spełnia/nie spełnia.2) Zdolności technicznej lub zawodoweja) Doświadczenia:O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykonali lub wykonująw okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie usługi polegające na zbieraniu i transporcie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości w sposób ciągły przez okres min. 12 miesięcy i w ilości co najmniej 700 Mg/rok.Wstępne spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego Oświadczenia wg załącznika Nr 2, na zasadzie spełnia/nie spełnia.Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego wykazu wykonanychlub wykonywanych usług i dokumentów potwierdzających, że zostały wykonanelub są wykonywane należycie, na zasadzie spełnia/nie spełnia.b) Potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia:O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:ba) dysponują bazą magazynowo - transportową usytuowaną na terenie Gminy Zębowice lub w odległości nie większej niż 60 km od jej granicy, do której Wykonawca posiada tytuł prawny, spełniającą wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.Zgodnie z art. 25 ust. 6a ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach posiadacz odpadów obowiązany do uzyskania zezwolenia na zbieranie odpadów lub zezwolenia na przetwarzanie odpadów, pozwolenia na wytwarzanie odpadów uwzględniającego zbieranie lub przetwarzanie odpadów lub pozwolenia zintegrowanego uwzględniającego zbieranie lub przetwarzanie odpadów, prowadzący magazynowanie odpadów, z wyjątkiem wstępnego magazynowania odpadów przez ich wytwórcę,o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 5 lit. a, lub zarządzający składowiskiem odpadów jest obowiązany do prowadzenia wizyjnego systemu kontroli miejsca magazynowania lub składowania odpadów, zgodnie z ust. 6b–6f, 6h i 6i oraz przepisami wydanymi na podstawie ust. 8a.bb) dysponują lub będą dysponować instalacją lub instalacjami zdolnymi do przetwarzania odpadów komunalnych zmieszanych oraz instalacją lub instalacjami zdolnymi do przetwarzania odpadów zbieranych selektywnie i wskażą w ofercie instalacje, do których będą przekazywać odebrane odpady na podstawie umowy zawartej między wykonawcą, a instalacją;bc) dysponują:1. co najmniej 6 pojazdami wraz z kierowcą i ładowaczem, przystosowanymido odbierania odpadów komunalnych, w tym 4 pojazdami posiadającymi wyposażenie w element prasujący, pozwalający zmniejszyć kubaturę przewożonych odpadów zmieszanych, w tym:a) co najmniej 2 samochodami specjalistycznymi, przystosowanymi do odbiorui transportu zmieszanych odpadów komunalnych w pojemnikach o poj. od 80 l do 1100 l, wraz z kierowcą i obsługą, spełniającymi normę emisji spalin minimum EURO 4,b) co najmniej 2 samochodami specjalistycznymi, przystosowanymi do odbiorui transportu odpadów selektywnie zebranych w pojemnikach o poj. od 80 li 1100 l i w workach wraz kierowcą i obsługą spełniającymi normę emisji spalin minimum EURO 4,c) co najmniej 1 samochodem specjalistycznym typu hakowiec, przystosowanym do transportu odpadów w kontenerach o pojemności ok. 5m3 wraz z kierowcąi obsługą, spełniającym normę emisji spalin minimum EURO 4,d) co najmniej 1 samochodem skrzyniowym lub ciągnikiem z przyczepą, przystosowanym do odbioru i transportu odpadów wielkogabarytowycho ładowności powyżej 3,5 tony wraz z kierowcą i obsługą. spełniającym normę emisji spalin minimum EURO 4.które dodatkowo spełniać będą poniższe warunki:⮚ wszystkie pojazdy ( śmieciarki ) przeznaczone do odbioru odpadów powinny posiadać wyposażenie pozycjonowania satelitarnego (GPS) oraz urządzenia do trwałego zapisywania, przechowywania i odczytywania danych o położeniu pojazdu i miejscach postojów oraz czujnikami zapisującymi dane o miejscach wyładunku odpadów, umożliwiające weryfikację tych danych co do adresu z określeniem daty, godzinyi miejsca przez okres min. 90 dni,⮚ co najmniej 1 pojazd ( śmieciarka ) powinien posiadać wyposażenie w element prasujący, pozwalający zmniejszyć kubaturę przewożonych odpadów zmieszanych.Pojazdy muszą spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Środowiskaz dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.c) dysponują:Osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:Zamawiający wymaga, aby w celu potwierdzenia spełniania warunku wykonawca dysponował co najmniej :⮚ 1 osobą pełniącą funkcję koordynatora, którą wykonawca skieruje do bezpośrednich kontaktów z przedstawicielem Zamawiającego. Koordynator powinien posiadać co najmniej wykształcenie średnie i doświadczenie w zarządzaniu transportem oraz min. 2 letnie doświadczenie w zakresie funkcjonowania systemu zbierania odpadów od właścicieli nieruchomości,⮚ 7 kierowcami posiadającymi prawo jazdy kategorii odpowiednio B lub C, w zależności od pojazdu jaki będzie obsługiwany przez danego kierowcę,⮚ 7 ładowaczami.Wstępne spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego Oświadczenia wg załącznika Nr 2, na zasadzie spełnia/nie spełnia.Potwierdzenie spełniania warunku w zakresie ilości posiadanych pojazdów zostanie ocenione na podstawie wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług, na zasadzie spełnia/nie spełnia.3) Sytuacji ekonomicznej i finansowej.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:a) posiadają dostęp do środków finansowych lub posiadają zdolność kredytową w wysokości co najmniej 80.000,00 zł (słownie złotych: osiemdziesiąt tysięcy złotych),b) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł (słownie : jeden milion złotych).W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż w PLN, dane finansowe zostaną przeliczone według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) (strona internetowa: http://www.nbp.pl/Kursy/Kursya.html) z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w BZP. Te same zasady Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych w walucie.Wstępne spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, wg załącznika Nr 2, na zasadzie spełnia/nie spełnia.Potwierdzenie spełniania warunku zostanie ocenione na podstawie złożonej na wezwanie informacji banku potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową oraz polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca ma ubezpieczoną odpowiedzialność cywilną w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-27

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach