Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Chełm Śląski.

Gmina Chełm Śląski ogłasza przetarg

  • Adres: 41-403 Chełm Śląski, ul. Konarskiego 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2257503 , fax. 032 2257504
  • Data zamieszczenia: 2015-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chełm Śląski
    ul. Konarskiego 2 2
    41-403 Chełm Śląski, woj. śląskie
    tel. 032 2257503, fax. 032 2257504
    REGON: 27259334800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Chełm Śląski.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    B. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: a) odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych położonych na terenie Gminy Chełm Śląski oraz zebranych w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK), b) dostarczaniu mieszkańcom Gminy Chełm Śląski pojemników na odpady zmieszane oraz na popiół z gospodarstw domowych, a także worków do segregacji odpadów, c) utrzymaniu Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK),   prowadzenie Biura Obsługi Klienta (BOK) oraz przeprowadzenie 1 spotkania informacyjnego i edukacyjnego w zakresie prawidłowego gospodarowania odpadami komunalnymi, w szczególności w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych; 2. Wykonawca zobowiązany jest do: 2.1. ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania obliczonych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012r. (Dz. U. z 2012r. poz. 676), 2.2. osiągnięcia poziomu recyklingu i przygotowania do ponownego użycia następujących frakcji odpadów komunalnych: papieru, tworzyw sztucznych i szkła (poziomy są liczone łącznie dla wszystkich wymienionych frakcji), w ilości nie mniejszej niż rok 2015 - 16 % 2.3. osiągnięcia poziomu recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami, innych niż niebezpieczne odpadów budowlanych i rozbiórkowych w ilości nie mniejszej niż: rok 2015 - 40 % 3. Wykonawca zobowiązany jest do obliczenia poziomów wymienionych w pkt. 2.2. i 2.3. zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012r. (Dz. U. z 2012r. poz. 645). 4. Rozliczenie z osiągniętych poziomów następować będzie: za okres od 01.07.2015r. do 31.12.2015r. na podstawie danych zawartych w sprawozdaniu półrocznym, składanym w terminie do końca miesiąca następującego po upływie półrocza, którego dotyczy. 5. W zakresie realizacji Zadania A przedmiotu zamówienia Wykonawca ma obowiązek: 5.1. Odbierać odpady komunalne bezpośrednio z miejsc gromadzenia odpadów zlokalizowanych na terenie zabudowy wielorodzinnej i nieruchomości niezamieszkałych oraz z posesji w zabudowie jednorodzinnej, w godzinach od 600 do 2200. 5.2. Wykonawca zobowiązany jest do odebrania odpadów znajdujących się w miejscach gromadzenia. 5.3. Wykonawca opracuje i przedłoży Zamawiającemu Harmonogram Usług obejmujący: zbiórkę odpadów zebranych selektywnie, harmonogram zbiórki popiołu na okres od 01.07.2015r. do 31.12.2015r. w terminie 3 dni od zawarcia umowy. 5.3.1. Wykonawca ma obowiązek odbierać zmieszane odpady komunalne z zabudowy jedno - i wielorodzinnej oraz odpady segregowane w workach i pojemnikach w okresie od 01.07.2015r. do 31.12.2015r. zgodnie z harmonogramem. 5.3.2. Zamawiający ma prawo do bieżącego zgłaszania uwag i zastrzeżeń do Harmonogramu Usług. Wykonawca zobowiązany jest do wprowadzenia stosownych zmian w Harmonogram Usług najpóźniej w ciągu 2 tygodni od otrzymania uwag i zastrzeżeń. 5.3.3. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć harmonogramy, o których mowa w pkt 6.3. właścicielom nieruchomości w terminie do 30 czerwca 2015r. 5.3.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia częstotliwości odbioru odpadów komunalnych w szczególnie uzasadnionych przypadkach, rozpatrywanych indywidualnie przez Zamawiającego. 5.4. Wykonawca ma obowiązek sporządzić i przedstawić do akceptacji Zamawiającemu harmonogramy odbioru: zmieszanych odpadów komunalnych, popiołu, odpadów segregowanych w workach na okres od 01.07.2015r. do 31.12.2015r. 5.5. Harmonogramy, o których mowa w pkt 5.4. Wykonawca przedstawia do akceptacji Zamawiającemu w terminie do 3 dni od zawarcia umowy. 5.6. Harmonogramy, po zatwierdzeniu przez Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek dostarczyć Właścicielom nieruchomości w terminie do 2 tygodni od dnia ich zaopiniowania. 6. Selektywna zbiórka odpadów komunalnych z terenów nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne obejmuje następujące frakcje odpadów: papier i tekturę oraz opakowania z papieru i tektury, szkło oraz opakowań ze szkła, tworzywa sztuczne oraz opakowania z tworzyw sztucznych, opakowania wielomateriałowe, popiół z gospodarstw domowych. 6.1. Na terenie nieruchomości z zabudową wielorodzinną, a także w przypadku większej liczby obiektów użyteczności publicznej zlokalizowanych na terenie jednej nieruchomości oraz w przypadku dużych zakładów przemysłowych odpady segregowane gromadzone będą w pojemnikach typu dzwon przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów o pojemności 1,3 lub 1,5m3, tworzących tzw. gniazda, posiadających kolorystykę oraz trwałe i widoczne oznakowanie określające rodzaj gromadzonych odpadów zgodnie z pkt 7.1. SOPZ. 6.2. Na terenie nieruchomości z zabudową jednorodzinną oraz na terenie nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne, odpady segregowane gromadzone będą: w workach z folii LDPE o pojemności min.80 l: szkło, w workach z folii LDPE o pojemności min. 120 l: papier, w workach z folii LDPE o pojemności min. 120 l: tworzywa sztuczne 6.3. Wykonawca ma w ramach umowy obowiązek odebrać i zagospodarować wszystkie wystawione segregowane odpady komunalne w każdym worku, nie tylko w workach dostarczonych przez Wykonawcę. 6.4. W przypadku niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych Wykonawca zobowiązany jest do odebrania ich jako zmieszane odpady komunalne. Jednocześnie Wykonawca każdorazowo będzie informował Zamawiającego o zaistniałym fakcie, wskazując właściciela nieruchomości, który nie dopełnił obowiązku jw. 6.5. Na terenie nieruchomości zabudowanych budynkami jednorodzinnymi zmieszane odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach plastikowych o pojemności 80l, 120 l, 240 l - zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego z uwzględnieniem ilości osób przebywających na posesji. 6.6. Na terenie nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne, zmieszane odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach zadeklarowanych w deklaracji. 6.7. Na terenie nieruchomości zabudowanych budynkami wielorodzinnymi zmieszane odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach o pojemności 1100 l - zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego z uwzględnieniem ilości osób zamieszkałych. 6.8. Na terenie nieruchomości zabudowanych budynkami jedno- i wielorodzinnymi popiół z gospodarstw domowych gromadzony będzie w pojemnikach plastikowych lub stalowych o pojemności min.120 l, 1100 l - zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego z uwzględnieniem - 1pojemnik / 1 dom jednorodzinny o poj. min. 120l. W przypadku zabudowy wielorodzinnej min. 1 poj. 1100 l. / 1 budynek wielorodzinny. 6.9. Zakazuje się mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odebranymi od właścicieli nieruchomości oraz mieszania popiołu ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odebranymi od właścicieli nieruchomości. 6.10. Zakazuje się mieszania ze sobą poszczególnych frakcji selektywnie zebranych odpadów komunalnych. 7. Wykonawca zobowiązany jest również do: 7.1. Zorganizowania zbiórki zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) - przez cały czas obowiązywania umowy w godzinach pracy PSZOK-u. 7.2. Zorganizowania zbiórki mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, w formie wystawki obejmującej nieruchomości zabudowane budynkami mieszkalnymi jedno- i wielorodzinnymi, którą należy przeprowadzić w formie zbiórki mobilnej w miesiącu październiku 2015r. 7.3. Prowadzenia zbiórki mebli i innych odpadów wielkogabarytowych oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) - przez cały okres obowiązywania umowy w godzinach pracy PSZOK-u. 7.4. Odbierania w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) - odpadów segregowanych, w tym budowlanych i rozbiórkowych pochodzących z drobnych prac remontowych prowadzonych we własnym zakresie ( do 300 kg z posesji na rok). 7.5. Transportu do najbliższej instalacji dla Regionu IV odpadów komunalnych odebranych od właścicieli nieruchomości oraz zebranych w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK). 7.6. Odbierania odpadów komunalnych z nowopowstałych nieruchomości zamieszkałych oraz niezamieszkałych (każda zmiana liczby tych nieruchomości nie będzie powodowała zmiany zapisów Umowy ani zmiany wartości zamówienia). 7.7. Dostarczania pojemników na odpady zmieszane i na popiół oraz worków na odpady segregowane w ilości wynikającej z przepisów prawa powszechnie obowiązującego, właścicielom nowopowstałych nieruchomości, wskazanych przez Zamawiającego, w terminie 7 dni od daty powiadomienia o tych okolicznościach przez Zamawiającego. 7.8. Porządkowania terenu zanieczyszczonego odpadami i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników, kontenerów, worków i pojazdów podczas ich odbioru. Obowiązek ten winien być realizowany niezwłocznie po opróżnieniu pojemników czy kontenerów. 7.9. Naprawiania lub ponoszenia kosztów naprawy szkód wyrządzonych podczas wykonywania usługi wywozu odpadów komunalnych (np. uszkodzenia chodników, ogrodzeń, punktów gromadzenia odpadów itp.). 7.10. Przyjmowania i wyjaśniania skarg i reklamacji Zamawiającego. 7.11. Rozpatrywania skarg i reklamacji w terminie 5 dni roboczych od daty ich wpłynięcia do wykonawcy. 7.12. Wyposażenia, na okres świadczenia usługi, własnych pracowników zajmujących się wywozem odpadów w odzież ochronną z widocznym logo firmy. 7.13. Wykonawca ma obowiązek czytelnego oznaczenia swoją nazwą oraz numerem telefonu wszystkich pojazdów wykorzystywanych w ramach świadczenia usługi. 7.14. Prowadzenia monitoringu pojazdów opartym na satelitarnym systemie lokalizacji GPS pozwalający na uzyskiwanie informacji co najmniej o bieżącej i historycznej pozycji pojazdów, historii tras, przebiegach, godzinach pracy, sygnalizację, jeżeli pojazd z wyznaczonej floty znajdzie się poza wyznaczonym obszarem, a także dostarczanie raportów zawierających ww. informacje; 7.15. Wykonawca ma obowiązek zapewnić Zamawiającemu pomoc techniczną i merytoryczną przy obsłudze programu. Pomoc ma obejmować: Pomoc w bieżącej obsłudze systemu, Pomoc ma być dostępna telefonicznie i mailowo w godzinach pracy Zamawiającego 7.16. Przeprowadzenie 1 spotkania informacyjnego i edukacyjnego w zakresie prawidłowego gospodarowania odpadami komunalnymi, w szczególności w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych; 8. W zakresie zagospodarowania odpadów komunalnych odebranych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Chełm Śląski oraz z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK): 8.1 Wykonawca jest zobowiązany do postępowania z odpadami w sposób zgodny z zasadami gospodarowania odpadami określonymi w Ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach, wymaganiami ochrony środowiska oraz Planem Gospodarki Odpadami dla Województwa Śląskiego, przyjętego Uchwałą Nr IV/25/1/2012 Sejmiku Województwa Śląskiego z dnia 24 sierpnia 2012r. 8.2 Wykonawca jest obowiązany do przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do instalacji regionalnej lub zastępczej wyznaczonej w Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami dla Regionu IV zapewniającej zagospodarowanie odpadów w procesie mechaniczno- biologicznego przetwarzania, opartej na najnowszej dostępnej technice i technologii; położonej najbliżej Gminy Chełm Śląski. 8.3. W przypadku, gdy Wykonawca nie posiada własnej instalacji do zagospodarowania odpadów i wykazuje instalację, z którą ma umowę na zagospodarowanie odpadów, przedkłada aktualną deklarację/oświadczenie o gotowości przyjmowania odpadów, jednak nie starszą niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. Jeśli instalacja nie jest instalacją regionalną, zaświadczenie z instalacji regionalnej o odmowie odbierania odpadów z terenu gminy Zamawiającego. 9. W zakresie realizacji Zadania B przedmiotu zamówienia Wykonawca ma obowiązek: 9.1 Dostarczania mieszkańcom Gminy Chełm Śląski oraz ich ustawienia w ilości wynikającej z przepisów prawa powszechnie obowiązującego z uwzględnieniem ilości mieszkańców zamieszkałych na posesji. 9.1.1. pojemników plastikowych o pojemności 80l, 120 l, 240 l lub 1100 l na zmieszane odpady komunalne; 9.1.2. pojemników o pojemności min.120 l, lub 1100 l na popiół z gospodarstw domowych; 9.1.3. pojemników na odpady segregowane tzw. gniazd, przy czym jedno gniazdo składa się z trzech pojemników typu dzwon o pojemności 1,3 lub 1,5m3 każdy - po jednym na poszczególne frakcje odpadów segregowanych (plastik, papier, szkło). 9.1.4. worków wykonanych z folii LDPE na odpady segregowane; 9.2. Pojemniki i kontenery, o których mowa w pkt. 9.1.1., 9.1.2., 9.1.3. i 9.1.4 powinny być dostarczone i ustawione w terminie nie później niż do 01 lipca 2015r. 9.3 Worki na odpady selektywne powinny być dostarczone mieszkańcom Gminy Chełm Śląski w terminie nie później niż do 01 lipca 2015r. 9.4. Wykonawca zobowiązany jest do pozostawiania kompletu worków (na wymianę) w ilości wskazanej w załączniku C (w zależności od ilości osób zamieszkujących daną nieruchomość) każdorazowo przy odbiorze zapełnionych worków przez cały czas trwania zamówienia. 9.5. Wykonawca zapewni mieszkańcom możliwość zaopatrzenia się w dodatkowe worki, o których mowa w pkt 9.1.4., które będą dostępne w Urzędzie Gminy Chełm Sląski ( BOK) i na terenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych. 10. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy: 10.1. W terminie do 01 lipca 2015 roku, Wykonawca zobowiązany jest do: Ustawienia specjalistycznych pojemników na baterie i przeterminowane lekarstwa w lokalach wskazanych przez zamawiającego. Odpady baterii odbierane będą po telefonicznym zgłoszeniu w terminie do trzech dni, Pojemniki z przeterminowanymi lekarstwami należy opróżnić po telefonicznym zgłoszeniu w terminie do trzech dni. 11. W zakresie realizacji Zadania C przedmiotu zamówienia Wykonawca ma obowiązek: Prowadzić Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (dalej zwany PSZOK-iem) zlokalizowany na terenie Gminy Chełm Śląski. Punkt selektywnego zbierania odpadów komunalnych znajduje się w Chełmie Śląskim przy ul. Techników (teren byłej oczyszczalni ścieków) i zajmuje powierzchnię 900 m2. PSZOK stanowi teren zamknięty (ogrodzony, oświetlony, monitorowany), posiada nieprzepuszczalną utwardzoną powierzchnię z odprowadzeniem wód opadowych do kanalizacji. Obiekt posiada pomieszczenie socjalne dla obsługi. Punkt czynny będzie od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 - 17.00 i w sobotę od 9.00 - 13.00 za wyjątkiem świąt i dni wolnych od pracy. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia obsługi punktu w w/w godzinach. Wykonawca, na czas realizacji zamówienia podpisze umowę dzierżawy terenu, na którym znajduje się PSZOK. Stawka miesięczna dzierżawy 1 m2 terenu PSZOK wynosi 2 zł netto. Wykonawca wyposaży PSZOK w następujące urządzenia: a) waga najazdowa posiadająca ważne świadectwo zgodności i legalizację Głównego Urzędu Miar; b) pojemniki, kontenery, boksy, wiaty dostosowane do gromadzenia odpadów Wykonawca zobowiązany jest do uruchomienia PSZOK w terminie 7 dni od daty wejścia w życie umowy. 11.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian godzin i dni otwarcia PSZOK-u w zależności od faktycznych potrzeb mieszkańców. 11.2. Przyjmowania w ramach opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych poszczególnych rodzajów selektywnie zebranych odpadów komunalnych powstających w gospodarstwach domowych na terenie Gminy Chełm Śląski. 11.3. Przyjmowania odpadów dostarczonych przez mieszkańców po okazaniu dowodu osobistego lub okazaniu kwitu uiszczenia opłaty za dany miesiąc. 11.4. Umieszczenia tablicy informacyjnej zawierającej dane Wykonawcy, oraz dni i godziny pracy PSZOK. 11.5. Ewidencjonowanie po odbiorze poszczególnych frakcji wyselekcjonowanych odpadów wraz ze wskazaniem miejscowości, numeru posesji oraz danymi właściciela lub innej osoby odpowiedzialnej za utrzymanie czystości i porządku na terenie danej nieruchomości. Prowadzenia rejestru przyjmowanych odpadów, zawierającego między innymi informacje o rodzaju, masie odebranych odpadów, dacie ich dostarczenia do Punktu. 11.6. Utrzymania czystości i porządku na terenie PSZOK; odpady komunalne, winny być na bieżąco, po zapełnieniu pojemników, kontenerów lub innych miejsc do tego przeznaczonych przekazywane do najbliższej instalacji dla Regionu IV. 11.7. Przekazywania Zamawiającemu sprawozdania zgodnie z art. 9na ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2012 poz. 391 z późn. zm.). 11.8. Wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy prawa ochrony środowiska (Dz. U. z 2008r. Nr 25, poz. 150) oraz rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli. 11.9. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody na mieniu i zdrowiu, powstałe podczas i w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. 12. Wykonawca uruchomi Biuro Obsługi Klienta (BOK), w którym będą udzielane wszelkie informacje dotyczące systemu gospodarowania odpadami komunalnymi (m.in. harmonogram wywozu odpadów, sposób świadczenia usługi przez PSZOK i inne) oraz przyjmowane wszelkie zgłoszenia i uwagi właścicieli nieruchomości. BOK winno być czynne w dni robocze od poniedziałku do piątku. Wszelkie uwagi przyjmowane będą osobiście, telefonicznie lub pocztą (pod wskazany przez Wykonawcę numer telefonu). C. Standard sanitarny wykonywania usług oraz ochrony środowiska: Zamawiający wymaga: 1. Utrzymania porządku w miejscach załadunku odpadów oraz trasy przetaczania pojemników lub kontenerów. 2. Poddawania systematycznemu myciu i dezynfekcji pojemników oraz pojazdów do odbierania odpadów komunalnych, z częstotliwością nie rzadziej niż raz na pół roku, z zastosowaniem produktów biobójczych nie powodujących zanieczyszczenia środowiska, spełniających warunki określone w ustawie z dnia 13 września 2002 r. o produktach biobójczych. 3. Pojemniki powinny być poddawane myciu i dezynfekcji w miejscu ich wyładunku. 4. Właściwego ustawienia pojemników w miejscu gromadzenia odpadów, po ich opróżnieniu. D. Obowiązek prowadzenia dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem: 1. Wykonawca jest obowiązany do: I.1. sporządzania półrocznych sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych i sposobach gospodarowania odpadami, zgodnie ze wzorem określonym w rozporządzeniu ministra właściwego do spraw środowiska, wydanym na podstawie art. 9n ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity z 2012r. Dz. U. poz. 391). Sprawozdanie obejmuje również odpady odbierane od mieszkańców Gminy Chełm Śląski w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK), I.2. prowadzenia ewidencji odpadów w zakresie wynikającym z przepisów ustawowych i aktów wykonawczych; ponadto Zamawiający wymaga, by Wykonawca prowadził analogiczną ewidencję również w sytuacji, gdy transportującym i przyjmującym odpady do odzysku lub unieszkodliwiania w instalacji jest ten sam posiadacz. Okazania dokumentów sporządzanych na potrzeby ewidencji odpadów oraz dokumentów potwierdzających osiągnięcie poziomów określonych w pkt 2.1. - 2.3. SOPZ na każde wezwanie Zamawiającego w terminie 7 dni. E. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w niżej wymienionych załącznikach do SIWZ: 1. Załącznik A - Charakterystyka Gminy Chełm Śląski, 2. Załącznik B - Opis przedmiotu zamówienia, 3. Załącznik C - Chełm Śląski - zabudowa jednorodzinna, 4. Załącznik E - Nieruchomości - gniazda, 5. Załącznik F - Nieruchomości niezamieszkałe, 6. Załącznik G - Budynki wielorodzinne 7. Załącznik H - Nieruchomości - zużyte baterie i leki
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 19.500,00 zł. Wadium musi być wniesione do dnia 15.06.2015r . do godz. 10.00.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wskaźnik zastosowania pojazdów pozwalajacych na ograniczenie emisji spalin
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chelmsl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach