Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w gminie Łapanów

Gmina Łapanów ogłasza przetarg

  • Adres: 32740 Łapanów, Łapanów
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6134057, 6853901, 6853501 , fax. 146 853 900
  • Data zamieszczenia: 2017-10-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łapanów
    Łapanów 34
    32740 Łapanów, woj. małopolskie
    tel. 014 6134057, 6853901, 6853501, fax. 146 853 900
    REGON: 54552100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lapanow.pl ; https://bip.malopolska.pl/uglapanow

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w gminie Łapanów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w gminie Łapanów z następujących miejscowości: Boczów, Brzezowa, Chrostowa, Cichawka, Grabie, Kamyk, Kępanów, Kobylec, Lubomierz, Łapanów, Sobolów, Tarnawa, Ubrzeż, Wieruszyce, Wola Wieruszycka, Wolica, Zbydniów. Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór wszystkich odpadów komunalnych gromadzonych w sposób selektywny oraz zmieszanych i ich unieszkodliwianie w instalacjach wskazanych w uchwale nr XXXIV/510/17 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 27 marca 2017 r. w sprawie wykonania „Planu gospodarki odpadami województwa małopolskiego na lata 2016-2022” zmienionej Uchwałą Nr XXXVI/543/17 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 29 maja 2017 r. Zmieszane odpady komunalne oraz odpady zielone należy przekazywać bezpośrednio do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych. Selektywnie zebrane odpady komunalne należy przekazywać bezpośrednio lub za pośrednictwem innego zbierającego odpady do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach. Zakazuje się mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości oraz selektywnie zebranych odpadów komunalnych różnych rodzajów ze sobą. System odbierania odpadów komunalnych obejmuje tylko odpady z nieruchomości zamieszkałych, natomiast nie obejmuje odpadów powstających w instytucjach, szkołach, obiektach użyteczności publicznej oraz w wyniku prowadzenia działalności gospodarczej. Ilość wytworzonych odpadów na terenie gminy Łapanów nie jest zależna od Zamawiającego. Szacunkowa ilość odpadów przewidzianych do zbiórki i transportu wynosi ok. 800 Mg/rok i może ulec zmianie. Podane wyżej ilości odpadów należy traktować jako orientacyjne i Wykonawcy nie przysługuje prawo dodatkowego wynagrodzenia i/lub odszkodowania za osiągnięcie innych wielkości. 3.3.2. Na terenie Gminy Łapanów obowiązuje system workowo-pojemnikowy zbiórki odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych. Wykonawca zaopatruje właścicieli nieruchomości w worki na zbieranie odpadów. W pojemniki wyposaży nieruchomość właściciel posesji. Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne będą gromadzone w workach lub pojemnikach w kolorze CZARNYM. Na selektywnie zbierane odpady komunalne wprowadza się 5 rodzajów worków lub pojemników : - NIEBIESKI - z przeznaczeniem na papier, tekturę i tekstylia, - ŻÓŁTY - z przeznaczeniem na tworzywa sztuczne, metal, opakowania wielomateriałowe, - ZIELONY - z przeznaczeniem na szkło bezbarwne i kolorowe, - BRĄZOWY - z przeznaczeniem na odpady ulegające biodegradacji, w tym zielone i kuchenne, - POMARAŃCZOWY - z przeznaczeniem na odpady niebezpieczne. Worki i pojemniki powinny posiadać logo lub nazwę przedsiębiorcy prowadzącego działalność w zakresie odbierania odpadów i oznaczenia określające rodzaj gromadzonych odpadów. Odpady zmieszane, biodegradowalne, papier, tektura, tekstylia, tworzywa sztuczne, metal, opakowania wielomateriałowe i szkło odbierane będą w następujących terminach: - w miejscowościach: Boczów, Brzezowa, Grabie, Kępanów, Lubomierz, Łapanów, Tarnawa, Ubrzeż, Wolica i Zbydniów – w pierwszy i trzeci poniedziałek miesiąca, - w miejscowościach: Chrostowa,Cichawka, Kamyk, Kobylec, Sobolów, Wieruszyce, Wola Wieruszycka – w pierwszy i trzeci wtorek miesiąca. Odpady wielkogabarytowe, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, opony, odpady niebezpieczne odbierane będą dwa razy w roku (wiosną i jesienią). Termin odbioru powyższych odpadów zostanie ustalony przez Zamawiającego z Wykonawcą. Odpady budowlane i rozbiórkowe - będą przekazywane Wykonawcy. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć zamówiony przez właściciela nieruchomości pojemnik lub kontener i odebrać odpady za dodatkową opłatą. Odpady poremontowe w ilości do 120 l, gromadzone w workach lub pojemnikach na odpady zmieszane będą odbierane przez przedsiębiorcę w ramach opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć i ustawić pojemniki na przeterminowane leki w trzech aptekach oraz pojemniki do selektywnego zbierania baterii i małogabarytowych akumulatorów w budynku Urzędu Gminy i sześciu szkołach na terenie gminy. Pojemniki powinny być wykonane z trwałego materiału z umieszczonym napisem informującym o rodzaju odpadów oraz posiadać zamknięcie uniemożliwiające otwarcie przez nieuprawnione osoby. Wykonawca zobowiązany będzie w godzinach pracy aptek, Urzędu Gminy i szkół monitorować stan zapełnienia pojemników i odbierać odpady z taką częstotliwością, aby nie powodowało to przepełnienia tych pojemników, jednak nie rzadziej niż raz w miesiącu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek spełni wykonawca, który: 1) posiada wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Łapanów zgodnie z art. 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1289), 2) posiada zezwolenie na transport odpadów wydane na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz.1987).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, zamawiający wymaga oświadczenia wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach