Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Hażlach - część 1, część 2, część 3.

Gmina Hażlach ogłasza przetarg

  • Adres: 43-419 Hażlach, ul. Główna 57
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8569555 w. 32 , fax. 033 8524211
  • Data zamieszczenia: 2012-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Hażlach
    ul. Główna 57 57
    43-419 Hażlach, woj. śląskie
    tel. 033 8569555 w. 32, fax. 033 8524211
    REGON: 07218247900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.hazlach.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Hażlach - część 1, część 2, część 3.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia składa się z 3 części. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert częściowych. Jeden wykonawca może złożyć ofertę na każdą część zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu Gminy Hażlach. Mapa Gminy stanowi załącznik nr 1 do siwz. Obszar Gminy Hażlach wynosi 4 886,57 ha, w skład Gminy Hażlach wchodzi sześć miejscowości: Brzezówka, Hażlach, Kończyce Wielkie, Pogwizdów, Rudnik i Zamarski. Gminę zamieszkuje 10343 osób (stan na dzień 14.12.2012) z czego 8988 w zabudowie jednorodzinnej i 1355 na terenie osiedla bloków Górniczej Spółdzielni Mieszkaniowej (GSM) w Pogwizdowie. Liczba nieruchomości zamieszkałych (z wyjątkiem osiedla GSM) 2099. Powyższe dane mogą ulec zmianie na skutek ruchu ludności. Liczba nieruchomości zamieszkałych może wzrosnąć w wyniku zamieszkania nowych budynków. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: CZĘŚĆ 1 1. W okresie od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2013 roku Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów komunalnych z obiektów administrowanych przez Urząd Gminy Hażlach wymienionych w załączniku nr 2 do siwz. Odbiór winien być wykonywany dwa razy w miesiącu tylko z pełnych pojemników i kontenerów. Gmina zastrzega sobie prawo do zwiększenia częstotliwości usług w formie zgłoszenia telefonicznego, a Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania usługi w ciągu 48 godzin od zgłoszenia. W ciągu pięciu miesięcy przewidujemy odbiór odpadów z około 160 kontenerów 1100 litrów oraz 60 kubłów 110 litrów. 2. Wykonawca zobowiązany jest do zbiórki odpadów segregowanych z terenu Gminy Hażlach w terminie 20, 21, 22 marca 2013 roku. W tym zakresie Wykonawca zobowiązany jest do zaopatrzenia wszystkich gospodarstw domowych w kolorowe worki segregacyjne: niebieski - papier, tektura; zielony - szkło; żółty - tworzywa sztuczne, metal i opakowania wielomateriałowe oraz odebrania worków z odpadami. Worki powinny być oznaczone informacją o rodzaju gromadzonych w nich odpadów. 3. Wykonawca przedstawi sprawozdanie ze zbiórki podając ilość worków rozdanych, ilość worków zebranych z poszczególnych nieruchomości, ilość zebranych odpadów w tonach dla każdego rodzaju. Szacuje się następujące ilości worków do rozdania: niebieskich -2.100 szt., zielonych - 4.600 szt., żółtych - 5.400 szt. 4. W okresie od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2013 roku Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i zagospodarowania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, tj. papieru i tektury, szkła, tworzywa sztucznego, metali i odpadów wielomateriałowych, baterii z pojemników IGLO rozmieszczonych na terenie Gminy Hażlach - wykaz lokalizacji pojemników IGLO stanowi załącznik nr 3 do siwz. Wykonawca zobowiązany jest do opróżniania pojemników co najmniej raz w tygodniu lub w terminie do dwóch dni od telefonicznego zgłoszenia przez przedstawiciela Zamawiającego. W ciągu pięciu miesięcy przewidujemy odbiór odpadów z 1000 pojemników IGLO. CZĘŚĆ 2 - obejmujące okres realizacji od 1 lipca 2013 do 31 grudnia 2014 Wykonawca zobowiązany jest do opróżniania dwóch kontenerów o pojemności 1100 litrów usytuowanych na cmentarzu komunalnym w Brzezówce ul. Hażlaska 13 z częstotliwością dwa razy w miesiącu lub do dwóch dni od telefonicznego zgłoszenia przez przedstawiciela Zamawiającego oraz czterech kontenerów 1100 litrów usytuowanych przy Urzędzie Gminy Hażlach ul. Główna 57 z częstotliwością jeden razy w tygodniu lub do dwóch dni od telefonicznego zgłoszenia przez przedstawiciela Zamawiającego. CZĘŚĆ 3- obejmujące okres realizacji od 1 lipca 2013 do 31 grudnia 2014 1) Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i zagospodarowania całej ilości odpadów komunalnych przekazanych przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych, w tym: a) zmieszanych odpadów komunalnych i pozostałości z segregacji odpadów b) papieru i tektury, c) szkła, d) tworzyw sztucznych, metali, odpadów wielomateriałowych, e) odpadów ulegających biodegradacji, f) zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, g) odpadów wielkogabarytowych, h) zużytych opon, Szacunkową liczbę nieruchomości zamieszkałych wraz z liczbą osób, z których będą odbierane odpady komunalne zawiera załącznik nr 4 do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: część 1 - 600,00- zł (sześćset złotych), część 2 - 300,00 zł (trzysta złotych), część 3 - 32.000,00 zł (trzydzieści dwa tysiące złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.hazlach.samorzady.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach