Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych, powstających na Miejskiej Oczyszczalni Ścieków w Węgorzynku.

Zakład Wodociągów i Kanalizacji ogłasza przetarg

  • Adres: 77-200 Miastko, ul. A. Mickiewicza 3
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8572795 , fax. 059 8572795
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Wodociągów i Kanalizacji
    ul. A. Mickiewicza 3 3
    77-200 Miastko, woj. pomorskie
    tel. 059 8572795, fax. 059 8572795
    REGON: 77052323300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminny zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych, powstających na Miejskiej Oczyszczalni Ścieków w Węgorzynku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie (odzysk i unieszkodliwianie) komunalnych osadów ściekowych, powstających na Miejskiej Oczyszczalni Ściekowych w Węgorzynku, w ciągu roku od dnia podpisania umowy. Zakres rzeczowy obejmuje odbiór komunalnych osadów ściekowych z Miejskiej Oczyszczalni Ścieków w Węgorzynku w ilości do 2200 ton rocznie. Częstotliwość wywozu kolejnych partii osadu co około 6-8 tygodni, co daje w roku około 6-8 wywozów, po telefonicznym zgłoszeniu i konieczności rozpoczęcia wywozu - czas reakcji max 7 dni. Odbiór osadu nastąpi na podstawie karty przekazania odpadu. Zamawiający zgłosi do odbioru osad po uprzednim przeprowadzeniu badań partii osadu przewidzianego do wywozu. Badania osadu przeprowadzone zostaną w zakresie parazytologii i na obecności metali ciężkich. Wyniki z przeprowadzonych badań zostaną przekazane Wykonawcy wraz z odbieranym osadem. Całość prac związanych z odbiorem osadów powinna obejmować: - załadunek na środki transportu (sprzęt do załadunku i środki transportu po stronie Wykonawcy), - transport do miejsca zagospodarowania, - zagospodarowanie osadów zgodnie z Rozporządzeniem ministra środowiska z dnia 01 sierpnia 2002 r. w sprawie komunalnych osadów ściekowych (Dz. U. Nr 134 , poz. 1140), - wykonanie badań gruntów, na których będzie aplikowany osad, - wykonanie i dostarczenie Zamawiającemu instrukcji stosowania osadów oraz przygotowanie sprawozdawczości do Urzędu Marszałkowskiego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905136002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Działając w oparciu o art. 45 ustawy P.z.p. Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 1.5.przyjmą termin wykonania zamówienia - rok od dnia podpisania umowy, 1.6.złożą kompletną ofertę spełniającą wymogi niniejszej SIWZ i ustawy P.z.p. 2. Ocena spełnienia warunków przetargowych. 2.1. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia - nie spełnia- w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w części 8.0. niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Celem potwierdzenia spełnienia warunków stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferty, musi ona zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie lub odpisy: 1.1. wypełniony formularz ofertowy w oryginale - załącznik nr 1 do SIWZ (druk do wypełnienia lub wzorując się na nim), 1.2. aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do rejestru ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, 1.3. aktualne decyzje pozwalające na transport odpadu, odzysk i unieszkodliwianie, 1.4. oświadczenie Wykonawcy, że posiada zdolność finansową do zrealizowania zamówienia - na formularzu ofertowym, 1.5. oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 ustawy P.z.p. - na formularzu ofertowym, 1.6. oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania stosownie do treści art. 24 ust.1 i 2 ustawy P.z.p. - na formularzu ofertowym, 1.7. oświadczenie Wykonawcy o wykonaniu zamówienia w okresie jednego roku od dnia podpisania umowy - na formularzu ofertowym, 2. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone -za zgodność z oryginałem-. 2.1. Zamawiający dopuszcza dokonanie poświadczenia -za zgodność z oryginałem- dokumentów przedstawionych w formie kopii (kserokopii) przez Wykonawcę. 2.2. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 3. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy P.z.p. oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.zwik.miastko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach